Recenzí Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka. (Vysoká Škola) v Praha (Praha).
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka
Na Příkopě 856/16, 110 00 Nové Město, Česko
Popis
Informace o obchodě Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka, Vysoká škola v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má nízké hodnocení, to neznamená, že nabízejí špatné služby nebo se ke svým zákazníkům nechovají dobře. Měli byste vzít v úvahu, že téměř ve všech případech lidé dávají recenze pouze tehdy, když jsou na službu naštvaní, a ne když je potěšila.
Mapa
Otevírací doba Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka
pondělí
6:45–19:30
úterý
6:45–18:30
středa
6:45–18:30
čtvrtek
6:45–18:30
pátek
6:45–15:30
sobota
Zavřeno
neděle
Zavřeno
Recenze Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka
P. S.
Jsem zde po dva roky učitelem Matematiky a Chemie. Letos (trochu marodím) jsem zahájil třetí školní rok.
Příběh se opakuje.
A není to zlý příběh.
Máte dům plný pokladů a zázraků, ve kterém, více méně bez vnější kontroly, můžete pracovat pro skutečný prospěch těch, kteří vám byli svěřeni.
Tedy, pokud na sebe hloupě upozorňujete.
Řídící myšlenka instituce a pochopitelně tím i celého týmu, (lze-li zde o práci týmu vůbec hovořit) by možná stála za re-formulaci. Možná nejprve za formulaci?
I tak, jistá pozitivní tradice, zatím dál nese v základním proudu, kvalitu, přinejmenším technickou a technologickou.
Je-li cesta vpřed jen vzhůru nebo ke stagnaci a úpadku - pak, kéž se mýlím, vidím spíše trend sestupný. Hlavní překážkou dalšího rozvoje a růstu je, dle mého názoru, opakovaně, důrazně, dogmaticky a s velkou totalitární vehemencí, která u mnohých i kvalitních členů sboru vede k přijetí nebo akceptaci, opakovaná IDEA, že "lépe už to nejde". Nebojím se použít označení PATOLOGICKÉ.
Že tak, jako jsme to přeci, s nejlepšími vědomím a svědomím, dělali jako studenti, pak učitelé (a odboráři 😎) a dnes možná členové vedení... To bylo, je (a další desetiletí ?) bude nejlépe, jak lze? Jak tohle prý někdo může nechápat?!
Ano, o jistý pokrok je i zde soustavně usilováno. Jde o vylepšení infrastruktury, které průběžně, byť (možná spíš v důsledku vnějších vlivů) poněkud chaoticky a pochopitelně v důsledku neefektivně, probíhá.
Ovšem právě v této substituci skutečné potřeby změn základní pedagogické kvality, kvalitou technickou, vidím jednu z příčin potenciálniho negativního vývoje ...
Jedním ze symptomů situace je možná i prudký pokles průměrného věku sboru? Jako výsledek obsesivní myšlenky, že co bylo dobré před 30 lety, musí být dobře i dnes?
...
H.
Chodím pouze od začátku září, nicméně přístup učitelů je skvělý, dostupnost dopravy také.
Neexistence skříněk je lehce znepříjemňující, nicméně klece či jak se jim říká plní účel skříněk, takže no problemo.
p. b.
Kvalitní výuka, vyborné dopravní spojení a inovace ve studijních oborech, zaručující teměř jisté uplatnění na trhu práce.
G. B.
D. T.
Z. p.
J. C.
J. „. M.
Jsem zde po dva roky učitelem Matematiky a Chemie. Letos (trochu marodím) jsem zahájil třetí školní rok.
Příběh se opakuje.
A není to zlý příběh.
Máte dům plný pokladů a zázraků, ve kterém, více méně bez vnější kontroly, můžete pracovat pro skutečný prospěch těch, kteří vám byli svěřeni.
Tedy, pokud na sebe hloupě upozorňujete.
Řídící myšlenka instituce a pochopitelně tím i celého týmu, (lze-li zde o práci týmu vůbec hovořit) by možná stála za re-formulaci. Možná nejprve za formulaci?
I tak, jistá pozitivní tradice, zatím dál nese v základním proudu, kvalitu, přinejmenším technickou a technologickou.
Je-li cesta vpřed jen vzhůru nebo ke stagnaci a úpadku - pak, kéž se mýlím, vidím spíše trend sestupný. Hlavní překážkou dalšího rozvoje a růstu je, dle mého názoru, opakovaně, důrazně, dogmaticky a s velkou totalitární vehemencí, která u mnohých i kvalitních členů sboru vede k přijetí nebo akceptaci, opakovaná IDEA, že "lépe už to nejde". Nebojím se použít označení PATOLOGICKÉ.
Že tak, jako jsme to přeci, s nejlepšími vědomím a svědomím, dělali jako studenti, pak učitelé (a odboráři 😎) a dnes možná členové vedení... To bylo, je (a další desetiletí ?) bude nejlépe, jak lze? Jak tohle prý někdo může nechápat?!
Ano, o jistý pokrok je i zde soustavně usilováno. Jde o vylepšení infrastruktury, které průběžně, byť (možná spíš v důsledku vnějších vlivů) poněkud chaoticky a pochopitelně v důsledku neefektivně, probíhá.
Ovšem právě v této substituci skutečné potřeby změn základní pedagogické kvality, kvalitou technickou, vidím jednu z příčin potenciálniho negativního vývoje ...
Jedním ze symptomů situace je možná i prudký pokles průměrného věku sboru? Jako výsledek obsesivní myšlenky, že co bylo dobré před 30 lety, musí být dobře i dnes?
...
Kontakt
Fotky
Od vlastníka
Street view a 360
Vše