Recenzí KVAK EVENTS s.r.o.. (Svatební Služba) v Hradec Králové (Královéhradecký).
KVAK EVENTS s.r.o.
Písečná 781, Nový Hradec Králové, 500 09 Hradec Králové, Česko
Popis
Informace o obchodě KVAK EVENTS s.r.o., Svatební služba v Hradec Králové (Královéhradecký)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Recenze KVAK EVENTS s.r.o.
L. H.
Pani Kvak jsem kontaktovala na doporuceni, jelikoz jsem organizovala svatbu s ciziny. Jsem nesmirne vdecna za jeji profesionalni sluzby a pomoc mi uskutecnit svtbu popdle nasich predstav. Nase Cesko-Irska svatba se podarila na jednicku diky skvele koordinaci dne, kazdy host vedel presne co se deje behem dne a jaky je program. Jako nevesta jsem se nemusela o nic starat behem naseho dne. S pani Kvak je uzasna komunikace, nic neni probem, vse se da zaridit a uskutecnit.
Jeste jednou Vam moc dekujeme za Vas profesionalismus a uzasny servis! Lucie & Aidan
V. P.
Paní Kvak je profesionál jak má být, stejně tak jako i celý tým cateringu, který nám sjednala a s kterým i pomáhala. Měli jsme domluvenou pouze výzdobu a konzultace, ale ochotně nám pomohla i s další organizací a vše i díky tomu proběhlo naprosto dokonale. Výzdoba byla nádherná a vkusná. Všem kdo zvažují mohu jen vřele doporučit <3 Děkujeme!
M. Z.
Jestli na své svatbě skutečně něco potřebujete, je to Sabina. Měla jsem to štěstí, že jsem s ní mohla prožívat přípravy od samého začátku a konzultovat jednotlivé kroky. Pro neorganizované zmatkaře a věčné zazdívače termínů značka ideál. Samotná svatba pak proběhla zcela hladce, všichni dodavatelé se obraceli přímo na Sabinu a její Kvak tým a my si jen užívali. Na první schůzce mi navíc řekla, že jí tedy na svatbách nikdy neprší - a hádejte :) i přes 90% pravděpodobnost v předpovědi nespadla přes obřad ani kapka, ba co víc svítilo sluníčko :) Sabi, ještě jednou velké díky! Náš den byl především i díky Tobě tím nejkrásnějším, jaký jsme si mohli přát!
J. S.
Sabina Kvak + její organizační schopnosti + její tým + jakákoli akce, co vás napadne = nejlepší akce, jakou kdo připraví. Dokáže všemožné i nemožné, ať už jde o birthday party, firemní večírek, svatbu, výstavu, přehlídku.. pod její taktovkou to bude akce snů a nezapomenutelný zážitek! Měla jsem tu čest mít od Sáby svatbu, nic co nás napadlo, nebyl problém. Všechno do puntíčku a mnohem víc. Náš Den D už asi žádný jiný den nepřekoná! Takže ještě jednou díky Sábo! ❤️ A vy, kdo to čtete a zrovna přemýšlíte, kdo by mohl připravit vaši událost, tak už nepřemýšlejte a pište týmu Kvak Events!
D. R.
Chtěl bych velice poděkovat paní Kvak a jejímu týmu za skvěle odvedenou práci. Paní Kvak se nám věnovala od prvních krůčku k našemu sňatku. Má opravdu velikou síť kontaktů na dodavatele kvalitních služeb, což nesmírně šetří čas a starosti.
Provedla nás výběrem květin, kosmetičky, dortu, foto, video, výzdoba… Pokud jsme si nevybrali z dodavatelů, se kterými má zkušenosti, ochotně nás informovala, co je možnost si objednat, jak to vypadá a kolik to stojí. Já pouze odpověděl na email a ona zařídila zbytek. Vše má přehledně organizované v Google Keep, takže jsem viděl, co je zařízené a co je ještě potřeba z mojí strany vyřídit.
V náš svatební den zorganizovala vše dokonale. Každý věděl, co má dělat. Vše bylo připravené včas a nikdo nás ničím nezatěžoval. Což považuji za malý zázrak, uvážím-li že jsme měli 140 hostů.
Se svým týmem odvedla úžasnou práci při výzdobě. Má manželka ji poslala různé obrázky výzdoby, co našla na internetu a paní Kvak to uvedla v život.
V neposlední řadě bych chtěl ocenit její vyjednávací schopnosti. Přibližně měsíc před svatbou jsme měli konflikt s hotelem. Z našeho podhledu se management hotelu choval neprofesionálně. Dokonce jsme zvažovali přesunout celou svatbu jinam. Naštěstí paní Kvak vyřešila konflikt ke spokojenosti obou stran. A dokonce nám vyjednala slevu přibližně 20 tis.
Pokud zvažujete svatební koordinátorku, za Kvak Events bych dal ruku do ohně.
Moc Vám děkuji Sabino!
J. M.
Se Sabinou jsme rozhodně neudělali krok vedle. Naši svatbu zorganizovala a řídila tak brilantně, že nám zbylo jen si ji užívat. A že jsme si ji my i všichni naši přátelé užili!
Jestli bych při plánování svatby něco doporučil, tak organizátora se širokou sítí kontaktů a zkušenostmi, abyste se na svatbu mohli jen těšit. Ne být nervózní, že jste něco zapomněli zařídit. Pokud bych mohl doporučit někoho, kdo se o vše postará, tak jedině KVAK EVENTS.
Děkujeme!
L. E.
S touto firmou mám samé výtečné zkušenosti. Profíci na svém místě. Zažila jsem je již z pohledu svatebního hosta, z pohledu nevěsty a také v rámci spolupráce jako zpěvačka a moderátorka. Pokud si tedy zvolíte Kvak events věřte, že budete v těch nejlepších rukou!👌🏻
P. K.
KVAK EVENTS v cele se Sabinou nam pomohli naplanovat uzasnou svatbu na zamku v Dobrenicich. Velice profesionalni pristup a predchozi zkusenosti udelali z naseho dne jeden z nejkrasnejsich dni v zivote. Vse, co jsme si vymysleli bylo splneno. Planovani i samotny den byl velice pohodovy a bez stresu. Presne, co byste cekali s profesionalnim tymem lidi. Doporucuji vsem budoucim nevestam ❤
P. M.
Se Sabčou mám to štěstí spolupracovat. Díky Sabče jsem se mohla zúčastnit několika svateb a být tak na straně koordinátora. Až u vlastní svatby jsem pochopila, jaké starosti můžete díky člověku na správném místě, hodit za hlavu. Děkujeme Sabče za krásné dekorace a za to, že jsme se v náš den nemuseli o nic starat. Sabča myslela za nás, hlídala harmonogram, zařídila vše, co bylo potřeba a my si tak mohli užívat vše bez starostí. Vážíme si veškeré pomoci, moc doporučujeme a děkujeme :-)
K. Š.
S dojetím a vděkem vzpomínám na náš svatební den, který nám Sabina a její tým pomohli zařídit. Doporučila skvělou kadeřnici, dodala nádherná oznámení přesně dle mého vkusu, měla dobré nápady a postřehy. Díky praxi mi některé mé výstřelky i vymluvila, což ve výsledku bylo jedině dobře. Celý svatební den měl hlavu a patu, nikde nic nechybělo, vše bylo zařízeno, dekorace nádherné a všichni včetně ženicha na svém místě. Pokud potřebujete profíka, vřele doporučuji. Za nás 5*. Moc díky Sabi. Ševčíkovi
K. L.
Na organizaci naší svatby jsme si nemohli přát nikoho lepšího než Sabinu Kvak. Zajistila vynikající catering, nádhernou výzdobu, a prostě vše a ještě mnohem víc, co patří k úžasnému svatebnímu dni😊 Užili jsme si to naplno, bez starostí, a o to nám šlo. Doporučujeme na 100%!!!
P. F.
Byl to náš den, jeden z těch nejhezčích a to nejen vyřčenému “ANO”, ale také nádhernému prostředí, které nám agentura KVAK doslova vyčarovala na prostém a nijak zajímavém místě! Absolutní profesionalita, spojená s vkusem a originalitou. Děkujeme celému týmu. Horákovi❤️
L. V.
Skvělá spolupráce . Mohu jen doporučit ! Paní Sabinu jsem požádala o pomoc při organizování oslavy jak firmy , tak i rodiny a vse bylo perfektní, bez starostí , nad naše očekávání :) moc dekuji LV
K. J.
Perfektní služby, precizní provedení. Měl jsem tu čest být na několika akcích od KVAK EVENTS a všechny byly naprosto parádní - od kvalitního jídla, přes skvěle zvládnutou organizaci až po zajímavý program každé akce. Za mě super!
M. S.
bajecné ženštiny, skvěle sehrane,vyborna organizace svatby.mile osoby,vřele doporucuji
M. M.
Za Nejlevnějšípartystany.cz bych chtěl poděkovat paní Sabině. Spolupráce byla bezchybná, vše co jsme si domluvili platilo do jediného slova. Moc děkujeme ! Budeme se těšit na další spolupráci.
Macela
L. „. N.
Profesionální a zároveň přátelský přístup. Výsledky jsou vždy perfektní a za mě mohu jen doporučit! :-)
T. V.
Profesionální, pečlivá a vstřícná společnost s rychlým a milým jednáním.
K. L.
A. V.