Recenzí Zážitky.cz s.r.o.. (Prodejna) v Praha (Praha).
Zážitky.cz s.r.o.
7, Lidická 20, 150 00 Praha, Česko
Popis
Informace o obchodě Zážitky.cz s.r.o., Prodejna v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Zážitky.cz s.r.o.
Populární doba návštěv
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Recenze Zážitky.cz s.r.o.
J. U.
Dostala jsem k narozeninám zážitek na dvoudenní pobyt na jachtě. Vřele doporučuji, moc se nám líbilo. Nejprve jsme měli obavy, jak budeme zvládat plachetnici, ale vše nám bylo vysvětleno, ukázáno a při připlouvání do přístavu nám připluli na pomoc s kotvením. Kluci byli fakt moc milí a ochotný. Co se týká komunikace, nemám co vytknout, po objednání došel email s rezervací zážitku a podrobnou instrukcí, jak vše bude probíhat. Den před zážitkem přišlo ještě připomenutí zážitku. Za nás velká spokojenost a poděkování. :))
L.
PŮVODNÍ:
absolutně neporučuji let balonem....29.4.2021 objednán let balonem za 7099,- dnes je 9.9.2022 a za celou tu dobu se nepodařilo let uskutečnit díky nefunkčnímu rezervačnímu systému, nechají vás hledat si volný termíny a že jich moc není (vždy tak 2-3 na 2 měsíce dopředu). Vždy když se nám podařilo nalézt volný termín tak se let neuskutečnil skrz špatné počasí, za které samozřejmě nemůžou, ale měla by být jejich snaha nalézt nejbližší volný termín a ne to nechat na lidech aby si na několik pokusů hledali termíny sami. Jelikož se to nepodařilo už 9x!!!!! tak žádám o vrácení peněz a doporučuji všem aby si let balonem objednali raději u konkurence
věřím, že ostatní zážitky budou určitě super, jen ty lety balonem se vám vůbec nepovedli.
EDIT1:
chápu, že díky situaci to není lehký, taky proto jsem to začal řešit až skoro po roce a půl....nikde jsem nenapsal že se nesnažíte, chápu, že toho maté spousty jen jsem psal že to jakým způsobem to děláte je podle mně nešťastný...co se týče kontaktování tak to ani nebudu zmiňovat protože těch nezvednutých telefonátů je spousta, což samozřejmě také chápu, když toho máte moc.
EDIT2: (21.10.2022)
peníze vráceny bez problému, což jsem upřímně moc nečekal, takže je vidět že se najdou ještě normální a slušní lidé. díky tomu přidávám ***
M. C.
UPDATE:
zvyšuji o 2 * za telefonát a nadstandardní pokus to vyřešit. I když není nic jistého.
Bohužel zatím, co se píše níže si nadále stojím. Doufám, že příslib, že se na změnách pracuje, je pravda a na příští sezónu již bude snazší veškerá práce s rezervacemi pro nové klienty.
Je mi to líto, ale moje zkušenost je velmi špatná a již nikdy pravděpodobně tuto společnost nevyužiji.
Jejich systém rezervací patří do 20. století.
1) první pokus o rezervaci termínu skončil nějakým nestandardním stavem, což jsme nevěděli a díky tomu jsme čekali několik týdnů, než nás napadlo, že je něco špatně a volali jsme tam. Paní to pak ručně opravila a zase jsme mohli rezervovat. Bohužel mezitím už nebyly skoro žádné vhodné termíny.
2) rezervace letu balónem je nemožná na víkend. Ale jak máme letět, když máme děti o ty se musíme starat a máme volno pouze o víkendu
3) samotná rezervace. Zjistit, zda je volný termín trvá cca 5 vteřiny pro jednu lokalitu a jeden měsíc. Když chcete projekty všech 30 lokalit a 2 měsíce, tak si spočítejte kolik času to zabere a jiná alternativa je pouze občasný mail s termíny
4) není možnost si požádat o automatickou notifikaci, že je volný nějaký nový termín, takže pořád musíte klikat, jestli náhodou někdo nezrušil, nebo náhodou nevypsali nový termín
5) storno je možné pouze 72h předem, ale storno lze udělat pouze telefonicky nebo poslat mail. Na telefonu jsou 10-17h, takže pokud letíte v 6h ráno, tak reálně stornovat můžete ne 72h, ale 85, protože 72h předem s vámi nebude nikdo mluvit a systém to automaticky neumí.
ještě jsme neletěli, tak snad to vyjde, ale opravdu velmi špatná zkušenost a těch nemilých překvapených je na jeden nákup příliš.
V. P.
Několik zážitků jsem absolvoval, několikrát firmu využil pro rychlý dárek přátelům. Zatím vždy spokojenost, i když chápu, že za lidí z jiných firem neručí. Nejlepší asi jízda Teslou a létání v rouře. Přesné názvy produktů už si nepamatuju, ale zase se na ně obrátím, když budu hledat zajímavý tip.
K. J.
Hledal jsem sérii dárků pro svého bratra na svatbu a rozlučku se svobodou, a bylo to parádní. Poradili mi s výběrem, pomohli vybrat datum, aby to vše sedělo, maximální spokojenost. Bratr byl jak malé dítě, kterému se plní sny. Doporučuji vyzkoušet, je to celé jeden velký zážitek.
Z. S.
Objednání, komunikace super. Manželovi jsem darovala bungee. Tak si ho uz v kvetnu domlouval na 3.8.2019. Zážitky.cz mu potvrdili rezervaci s datumem ze ho bude kontaktovat instruktor. Ten mu poslal sms s casem ale uplne jinym datumem. Kdyz mu manzel volal tak byl nastesti instruktor v pohode a rekl ze mu poslali ze zazitku. Cz špatné info. Jen tam pry budeme mozna muset cekat. Coz je skoda.
M. Č.
Rychlé vyřízení objednávky, naprosto překvapující rychlost dodání a celková spokojenost. Nemám nic co bych vytknul. Více takových :-)
J. C.
Dárek pro mé rodiče dopadl na jedničku! Velmi oceňuji, že rezervaci termínu zajistila operátorka a zodpověděla dotazy rodičů. Díky, byl to super dárek!
L. H.
Najdu, co hledám, v kanceláři vystaví hned na počkání a ještě mi dají žvýkačku 😊
A. P.
Skvělá komunikace a přístup ke zákazníkovy. Prodloužení poukazu zcela bez problémů. Mnohokrát děkuji a zazitky.cz mohu jen doporučit!
M. A.
V devět hodin večer nám pomohli přes chat vybrat dárek pro kamaráda. Naprostá spokojenost. Pěkné dárkové balení.
J. B.
Děkuji za pomoc s výběrem s výběrem zážitku k pátému výročí. S přítelkyní jsem zažil asi jeden z nejkrásnějších dnů v mém životě.
K. R.
Jsem nadšená. Potřebovala jsem dárek na poslední chvíli, aby nevypadal, že je na poslední chvíli.
K. B. M.
Pobočka trochu schovaná, ale obsluha velmi milá, rádi poradí a k dispozici mají i dárkové balení pro své vouchery.
M. B.
Nemáte dárek a hledáte na poslední chvíli? Velký výběr super komunikace a rychlost dodání za mě pět hvězd
R. Ř.
Rychlé jednání příjemné prostředí
P. K.
Super doporučuji.
M. L.
Kupovala jsem už více zážitků a vždy super. Co hlavně oceňuji je skvělý zákaznický servis, vždy jsem vše bez problémů vyřešila. Naposledy prodloužení poukazu na let balónem - paní na infolince byla vstřícná a milá, nabídla mi proaktivně např. posílání oznámení o nových termínech letů, abych to nemusela sama hlídat. Opravdu tak dobrý servis jsem dlouho nikde nezažila, doporučuji.
J. O.
Place for internet shop. Only problem is parking
(Přeloženo)
Místo pro internetový obchod. Jediný problém je parkování
Z. B.
(Přeloženo) Před
(Původní)
Prima
K. W.
P.
P. S.
K. K.
G. M.
M. J.
J. I.
L. Š.