Recenzí VĚDA základní škola a jazyková škola. (Mateřská Škola) v Praha (Praha).
VĚDA základní škola a jazyková škola
Legerova 1878/5, 120 00 Nové Město, Česko
Popis
Informace o obchodě VĚDA základní škola a jazyková škola, Mateřská škola v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba VĚDA základní škola a jazyková škola
Pondělí
9–17
Úterý
9–17
Středa
9–17
Čtvrtek
9–17
Pátek
9–17
Sobota
9–17
Recenze VĚDA základní škola a jazyková škola
E. R.
(Přeloženo) Po přestěhování do nové země vstoupili moji dva synové do školy Veda. Od prvního dne se jim ve škole moc líbilo. Díky profesionálnímu, přátelskému týmu se kluci rychle dostali do pohody a získali nové přátele.
Škola má bohaté zkušenosti s výukou v mezinárodním prostředí a i při počáteční neznalosti jazyka našim klukům vždy vše vysvětlili, pomohli se zadáním a podpořili je na každém kroku!
Jsem šťastný a moji synové jsou šťastní. Doporučuji.
Děkujeme ředitelce školy paní Novotnajové a zaměstnancům školy za vaši práci, snahu a přátelský přístup!
(Původní)
Переехав в новую страну, мои два сына поступили в школу Веда. Уже с первого дня им школа очень понравилась. Благодаря профессиональному, приветливому коллективу мальчики смогли быстро освоится и завести новых друзей.
Школа имеет обширный опыт обучения в интернациональной среде и даже при начальном незнании языка, нашим мальчикам всегда все разъясняли, помогали с заданиями и поддерживали их на каждом шагу!
Я доволен, и сыновья довольны. Рекомендую.
Спасибо директору школы пани Новотной и коллективу школы за ваш труд, усилия и дружелюбный подход!
A. M.
(Přeloženo) Velké poděkování patří vedení a všem učitelům školy za velmi korektní pedagogický přístup k dětem. Zvláštní poděkování patří paní Ivě Novákové! Pani Iva Nováková je velmi pozorná ke každému studentovi. Pani Iva je vždy připravena pomoci a vyřešit jakýkoli problém! Dáte dětem zájem o vědu, zájem o každý předmět! Děkujeme za vaši lásku, pochopení a znalosti. Děkuji, že jsi byl slámou, která vytáhla mou dceru Kateřinu do skvělého života! Byla to neocenitelná zkušenost. Každý den Katya chodila do školy s velkým potěšením. Podařilo se nám to, díky vám! Děkuji!
(Původní)
Большое спасибо администрации и всем преподавателям школы за очень правильный педагогический подход к детям . Отдельное спасибо Пани Иве Новаковой ! Пани Ива Новакова очень внимательна к каждому ученику . Пани Ива всегда готова помочь и решить любую проблему! Вы рождаете у детей интерес к наукам, заинтересовываете в каждом предмете! Спасибо за любовь, понимание и знания. Спасибо за то, что были той соломинкой, которая вытянула мою дочь Катерину в большую жизнь! Это был бесценный опыт. Каждый день Катя шла с большим удовольствием в школу. У нас все получилось, благодаря Вам! Спасибо Вам!
K. E.
(Přeloženo) Do Prahy jsme se přestěhovali téměř před čtyřmi lety a rok před přestěhováním byl pro naše nejstarší dítě prvním rokem školy, takže to samozřejmě bylo zastrašující.
Zpočátku jsem hledal školu, kde by se vyučoval ruský jazyk, ale stejně tak by existovaly české osnovy.
Veda byla jedna z mála možností (doslova výběr byl z jedné či dvou škol) a bál jsem se, že s „monopolem“ bude zkušenost neúspěšná.
Po téměř čtyřech letech studia (a výběru stejné školy pro druhé dítě) však mohu říci, že zkušenost to nebyla špatná a shrnout pro a proti:
Profesionálové:
1) Integrace do místní kultury školy bez stresu. Oba (rodiče) pracujeme a hledali jsme místo, kde bychom našim dětem nemuseli pomáhat se studiem. Včetně toho, že pro mě, jako empatickou matku, je těžké, když děti zažívají emocionálně náročná období, a tady a tak to stěhování, kdyby navíc existovala škola, ve které by dětem nikdo nerozuměl v jejich rodném jazyce - obávám se , v tomto případě byl zážitek z pohybu těžší.
2) Děti jsou z principu klidnější než v petrohradské škole. v Petrohradě chodilo nejstarší dítě také na šest měsíců do soukromé školy a rozdíl v chování je neuvěřitelný. Přestal jsem nervózně žvýkat pera a tužky, po šesti měsících ve Vede jsem se začal častěji usmívat.
3) Celodenní škola – i když je zátěž větší, děti si také vypěstují návyk být od rána do večera zaneprázdněny školními záležitostmi.
4) Malé třídy. Zpočátku to bylo skvělé, pokud jde o pozornost ke každému studentovi, ale nyní, v pandemii, s distančním vzděláváním, se to stalo kritickým. Malá třída umožňuje studovat na videu s více či méně vysokou účinností. Online hovor pro 5-6 lidí a pro 20-25 lidí má radikálně odlišnou účinnost.
5) Vynikající učitelé jak českých předmětů, tak ruského jazyka a matematiky. děti čtou plynně v obou jazycích, jsou schopny hovořit o širokém spektru témat (historie, zeměpis ČR a obecná témata z techniky), kompetentně psát v ruštině (3. a 5. třída), což je úspěch v ne- prostředí rodného jazyka.
mínusy:
1) Klíčovou nevýhodou je fluktuace dětí. Každým rokem se bohužel složení třídy mění. To je obtížné i z hlediska navazování přátelství a kamarádství s dětmi a vede to k nutnosti opakovat některá vzdělávací témata stále dokola kvůli vzhledu nečesky mluvících dětí.
2) Čas od času dochází k chaotickému pořádání akcí, jiných organizačních momentů. To je ale spíše nepříjemnost než mínus, nijak to neovlivňuje kvalitu vzdělávání, na to se dá vždy přijít.
Shrnutí: škola je vhodná pro ty, kteří chtějí svým dětem poskytnout dostatečně kvalitní vzdělání podle českého vzdělávacího programu s místní akreditací při zachování rodného jazyka (ruštiny) a minimalizaci adaptačního stresu při stěhování, a pro ty, kteří chtějí vychovávat bilingvní děti ve vícejazyčných rodinách (česko-ruské ).
(Původní)
Мы переехали в Прагу почти четыре года назад и год перед переездом был первый школьный год для нашего старшего ребенка, поэтому, конечно, это было пугающе.
Я изначально искала школу где будет преподаваться русский язык, но в равной степени и будет чешская программа обучения.
Веда была одним из немногих вариантов (буквально, выбор был из одной-двух школ) и я боялась что при "монополии" опыт будет неудачным.
Однако, по прошествии уже практически четырех лет обучения (и выбора той же школы для второго ребенка) я могу сказать что неудачным опыт не был и обобщить плюсы и минусы:
Плюсы:
1) Интеграция в местную школьную культуру без стресса. Мы оба (родители) работаем и искали место, где нам не будет необходимо помогать детям справиться с учебой. В том числе, мне, как эмпатичной маме, тяжело если дети испытывают эмоционально сложные периоды, а тут и так переезд, если бы еще и школа в которой детей никто не мог понимать на родном языке - я боюсь, в таком случае, опыт переезда был тяжелее.
2) Дети в принципе спокойнее чем в питерской школе. в Петербурге старший ребенок полгода ходил тоже в частную школу, и разница в поведении невероятная. Перестал нервно грызть ручки и карандаши, стал чаще улыбаться уже через полгода в Веде.
3) Школа полного дня - хоть нагрузка и больше, но и у детей раньше воспитывается привычка быть занятыми с утра и до вечера учебными делами.
4) Небольшие классы. Это изначально было здорово с точки зрения внимания каждому ученику, а сейчас, в пандемию, с дистанционным образованием, это стало критично. Маленький класс дает возможность заниматься по видео с более-менее высокой эффективностью. Онлайн звонок на 5-6 человек и на 20-25 имеют радикально разную эффективность.
5) Отличные педагоги и чешских предметов и русского языка и математики. дети бегло читают на обоих языках, способны рассуждать о широком круге тем (история, география Чехии и общих тем по технологиям), грамотно пишут на русском (3й и 5й класс) что в не-родной языковой среде - достижение.
Минусы:
1) Ключевой минус - текучка детей. Каждый год, к сожалению, меняется состав класса. Это тяжело и с точки зрения заведения друзей и приятелей детьми, и приводит к необходимости повторять какие-то учебные темы снова и снова в связи с появлением не говорящих по-чешски детей.
2) Периодически бывает сумбурная организация мероприятий, прочие организационные моменты. Но это скорее неудобство, чем минус, на качество обучения никак не влияет, всегда можно разобраться.
Резюме: школа хорошо подходит тем кто хочет достаточно качественно обучать ребенка по чешской программе образования с местной аккредитацией, при этом сохранить родной язык (русский) и минимизировать адаптационный стресс при переезде, и для тех кто хочет воспитать билингвальных детей в мультиязыковых семьях (чешский-русский).
S. C.
(Přeloženo) Skvělý tým učitelů. Přátelská atmosféra. Kind a přátelské studenty.
(Původní)
Замечательный коллектив учителей. Дружелюбная обстановка. Добрые и дружные ученики.
J. U.
(Přeloženo) Silná škola pro rusky mluvící děti!
(Původní)
Сильная школа для русскоговорящих детей!
Т. Б.
(Přeloženo) Škola je skvělá
(Původní)
Škola super
Y. K.