Recenzí Silniční most přes Ohři. (Další) v Ústí nad Labem (Ústecký).
Popis
Informace o obchodě Silniční most přes Ohři, Další v Ústí nad Labem (Ústecký)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Bohužel nemáme mnoho recenzí od našich uživatelů o této firmě.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Silniční most přes Ohři
Pondělí
Otevřeno 24 hodin
Úterý
Otevřeno 24 hodin
Středa
Otevřeno 24 hodin
Čtvrtek
Otevřeno 24 hodin
Pátek
Otevřeno 24 hodin
Sobota
Otevřeno 24 hodin
Recenze Silniční most přes Ohři
V. P.
Původně stával na místě tehdejšího brodu (o něco výše proti proudu řeky Ohře) most pontonový, který byl vystavěn ve stejné době jako cukrovar v Doksanech, aby mohli brozanští hospodáři dovážet řepu do Doksan. Most však nebyl stálý a každého jara musel být rozebrán, aby nebyl odplaven velkou vodou. Což se samozřejmě několikráte stálo a jeho zbytky byly dokonce nalezeny až u Terezína. Železobetonový obloukový silniční most byl vystavěn v roce 1928. Betonové pilíře mostu byly založeny ve hloubce 30 metrů pode dnem řeky. Na stavbu bylo spotřebováno celkem 1 500 metrů krychlových betonu. Stavbu prováděla pražská firma Kapsa & Miller podle projektu inženýra J. Kubišty.
Originally, a pontoon bridge stood on the site of the former ford (a little higher up the Ohře River), which was built at the same time as the sugar factory in Doksany so that Brozany farmers could bring beet to Doksany. However, the bridge was not permanent and had to be dismantled every spring to avoid being washed away by high water. This of course happened several times and its remains were even found near Terezín. The reinforced concrete arch road bridge was built in 1928. The concrete piers of the bridge were founded at a depth of 30 metres below the river bed. A total of 1,500 cubic metres of concrete was used for the construction. That was carried out by the Prague company Kapsa & Miller according to the project of engineer J. Kubišta.