Recenzí HL PROPAN PRAHA. (Autoservis) v Praha (Praha).
HL PROPAN PRAHA
Fričova 2572/2, 120 02 Praha 2-Vinohrady, Česko
Popis
Informace o obchodě HL PROPAN PRAHA, Autoservis v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba HL PROPAN PRAHA
pondělí
8–16:30
úterý
8–16:30
středa
8–16:30
čtvrtek
8–16:30
pátek
8–14:30
sobota
Zavřeno
neděle
Zavřeno
Recenze HL PROPAN PRAHA
J. K.
Skvělé!
Montáž proběhla v domluveném termínu, provedení nad očekávání kvalitní a skoro nepotřehnutelné.
Cena super!
Přestavěno koncem dubna, díky vzrůstajícím cenám paliv se mi to již zaplatilo po sedmi měsících.
Nezbývá nic než doporučit!
J. V.
Tak, už mě přestalo bavit platit 33 Kč za litr benzínu, hlavně, když si stát bere z 1 litru 13 Kč. Rozhodl jsem se tedy svojí 18 let starou "ovečku" první generace, 1.8T (AGU) nechat přestavět na LPG. Auto je v dobrém stavu, motor je výborný a na přestavbu velice vhodný. Delší dobu jsem se rozhodoval komu auto svěřit. Dříve jsem pracoval jako automechanik, proto vím jak to v různých servisech chodí, tudíž jsem si na autě vždy vše dělal raději sám, abych ušetřil nemalé peníze a měl jistotu, že je vše kvalitně provedeno, a nikdo mě "nenatáhl". U přestavby na LPG jsem ale musel hledat specializovanou firmu, která má "kulaté razítko" od ministerstva. Prošel jsem spoustu různých diskuzních fór, prošel recenze na různé firmy v Praze, některá vlákna na fórech spíše připomínala námět k hororovému filmu. Nakonec jsem zvolil tuto firmu HL Propan Praha, i z důvodu, že se jedná o výrobce systému LOVTEC, řekl jsem si, že s ním zřejmě budou mít nejlepší zkušenosti. Zavolal jsem tedy do firmy a objednal se na přestavbu. Auto jsem dle dohody přistavil v 8 hodin ráno, zapůjčil si náhradní vozidlo (zdarma od firmy, jediná podmínka je: dotankuj co projedeš) a odfrčel pryč. Vracel jsem se druhý den, mé auto bylo připraveno téměř v domluvený čas (cca okolo 13:00). Začal jsem postupně zkoumat kvalitu provedené práce a byl jsem mile překvapen. Ještě příjemnější byl fakt, že je celý systém naprosto perfektně nastaven. Auto jede naprosto bez problémů, není poznat zda-li jede na LPG, či benzín. Jediný rozdíl, který jsem poznal je v peněžence. Jak se dalo očekávat auto je o něco "žravější", trochu těžší, ale celková úspora je díky nízké ceně plynu opravdu velká. Firma má příjemné prostředí, pan jednatel není zrovna upovídaný typ člověka, ale má příjemný přístup, na všechny otázky odpoví a je vidět, že práci rozumí a má značnou praxi v oboru, nic není odfláknuté, komponenty instalované, tak, že jsou velmi dobře přístupné a dají se snadno opravit, vyměnit, zároveň téměř vůbec nepřekáží při jiných servisních úkonech ve vozidle. Též mě mile překvapil "poinstalační" přístup, když jsem odjížděl, bylo mi řečeno, že kdyby byl problém, tak mám zavolat, což značí kladný přístup k reklamacím. Měl jsem drobný problém s reduktorem, zavolal jsem, domluvil si termín, který mi vyhovoval, na místě vyřešeno za 10 minut se vstřícným přístupem, zároveň proběhla kontrola nastavení systému (nájezd na LPG cca 700 km). Jediná věc, která mě trochu zaskočila po instalaci bylo to, jak si auto "sedlo" musel jsem vyměnit zadní "vyčvachtané" pružiny za nové, rovnou jsem instaloval zesílené 5544, místo 5543, jelikož hmotnost prázdné toroidní nádrže rozměru 560x220mm, která se vejde místo plnohodnotné rezervy do Octavie I je 26.7 kg, plné pak cca o 30 kg více, takže asi na to jediné pozor, pokud zvažujete instalaci LPG, pro upřesnění jedná se o nádrž litrového objemu 56, ale jedná se o tlakovou nádobu, takže se plní jen z 80% takže cca 45L plynu. Odhadovaný nájezd je 400 až 450 km, možná i trochu více. Zatím bych řekl, že to odpovídá i reálnému provozu, systém je naprosto bezpečný, nádrž je určitě bezpečnější v případě havárie, než plastová a plná benzínu.
Z sebe mohu tuto firmu vřele doporučit, kvalita práce skvělá (hodnoceno pohledem automechanika) a přístup též skvělý, cena je příznivá. Za sekvenční vstřikování pro 4 válcový turbo motor 20 990 Kč, což je super. Použité komponenty jsou nejnovější na trhu, nestane se Vám, že by firma nainstalovala 8 let starý systém za obvyklou plnou cenu, jak to dělají některé nejmenované firmy, nebo "garážový mistři" v Praze.
Snad někomu recenze pomůže při rozhodování, mnoho zdaru a spoustu ekonomicky a ekologicky (bez sazí a NO) ujetých kilometrů bez nehody. :-)
Aktualizace:
Nechal jsem přestavět další 2 vozy (Fiat Tipo 1.4 t-jet, Fiat Stilo 1.8 16V), maximální spokojenost s kvalitou práce, pan Wimmer a jeho kolega odvedli opravdu skvělou a kvalitní práci, maximální ochota pomoci i po montáži, při následném doladění drobností.
M. L.
Za mě spokojenost, už jsem nechal montovat lpg do dvou aut. Bmw x5 3.0i a MB Gl 550. Velice precizní práce. Jezdím jinam na prohlídky pro stk a s podivem se dotazují kdo prováděl montáž. A to v dnešní době potěší.
J. K.
Dlouho jsem vybíral firmu, které svěřím svůj automobil (Megane III 1,6) na přestavbu. Nakonec jsem zvolil HL Propan a to i přes větší vzdálenost.
Chtěl jsem upřednostnit firmu s větším množstvím zkušeností, což věřím že byl dobrý tah.
Přestavbu nedokážu zhodnotit jako odborník, ale jako řidič/uživatel mohu říct, že systém funguje na výbornou. Nezaznamenal jsem žádný rozdíl v jízdních vlastnostech na LPG oproti benzínu, což je ideální stav. Stejně tak přepnutí mezi benzínem - LPG a zpět probíhá sametově. Jestli jsem měl z přestavby nějaké obavy, tak jsou zažehnány. Teď si jen přeji, ať to tak zůstane co nejdéle.
V ceně přestavby byla větší nádrž (objem 58l = 48l lpg, ověřeno) a "skryté" tankování pod víčkem), což jsou položky, za které se u konkurence připlácí. Naopak naplněnost lpg nádrže z 1/4 při převzetí mě trochu zarazila. Chybně jsem očekával, že je dobrým zvykem předat auto s plnou nádrží, ale chápu že při tom všudypřítomném zdražování nejde prostě všechno a nebo si to člověk musí zaplatit.
V každém případě za mnohem důležitější považuji sladěnost systému LPG + benzín, což je to hlavní, a to funguje skvěle. Tuto firmu mohu rozhodně doporučit a pokud budu v budoucnu přestavovat další auto, udělám si cestu právě sem.
EDIT 10/2022: Pozitivní recenzi si majitel i pracovník firmy obhájil cca půl roku po přestavbě (najeto cca 19kkm), kdy jsem reklamoval cukání motoru při jízdě na plyn. Diagnostika odhalila závadu na vstřikovačích, které byly bezplatně vyměněny (všechny). Rychlé, vstřícné, profesionální. Zde není co vytknout, díky
J. Š.
Před cca rokem přestavěn Ford Focus 1.6 na LPG v této provozovně - vše přesně dle domluvy a auto na plyn šlape jako hodinky. Za rok najeto cca 10.000km a bez jediného problémů.
T. N.
Jednoduché, levné a funkční. Konečně lpg kterého si nemusím všímat a stačí jednou za rok až 2 zajet na kontrolu a výměnu filtrů.
T. S.
Do tohoto servisu jezdím pravidelně na revize LPG a nebo v případě nějakého technického problému. Vstřícný a ochotný personál vždy dokázal auto opravit k mé velké spokojenosti.
V. (.
Dobry pristup, po jejich oprave LPG system začal pracovat naprosto bez problemu, sice stale nejsem fanda LPG, ale uz nelituju, ze ho v aute mam. :)
V. P.
Velmi ochotný a příjemný šéf. Precizní provedení montáže.
P.
Byli ochotní,ale celý problém s plynem neodhalili.
P. K.
Opraveno co bylo potřeba, mohu doporučit
L. Z.
Skvele jednani, domluva a prace se zakaznikem. Doporucuji !
D. L. M.
Profesionální přístup, skvělé ceny, rychlost vyřízení.
I. H.
Pracuji ochotne a rychle velka spokojenost
I. L.
Ochotný a vstřícný servis
J. H.
Rychlé vyřízení, příjemné prostředí
M. V.
Super rychlost doporučuju
J. B.
Rychle a bezpečně
P. T.
Slabý odvar
L. Z. B.
Rychla a profi prace
С. Я.
(Přeloženo) Super jednání
(Původní)
Super jednani
J. J.
R. S.
P. J.
Z. H.
D. Č.
M. M.
V. P.
L. C.
Kontakt
Fotky
Exteriér
Od vlastníka
Street view a 360
Uvnitř
Vše