Recenzí Katastrální úřad. (Zahradník) v Praha (Praha).
Katastrální úřad
Pod Sídlištěm 1800/9, 182 00 Praha 8-Kobylisy, Česko
Popis
Informace o obchodě Katastrální úřad, Zahradník v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Katastrální úřad
Pondělí
8–17
Úterý
8–14
Středa
8–17
Čtvrtek
8–14
Pátek
8–12
Sobota
Zavřeno
Recenze Katastrální úřad
D. E.
Extrémně ochotný administrátor vkládání do katastru žádná fronta jen chybí nízké stoly se židlemi pro handicapované a důchodce
M. K.
Přístup rovnou od stanice metra, moderní úřad kde pracuje více přepážek a vzhledem k tomu, že je pro celou Prahu, tak se téměř netvoří fronty. Za mne, naprostá spokojenost 🤓.
O.
Je to úřad... 😉 Mám dobrou zkušenost, jelikož jsem dostal rychlou odpověď a bez zbytečných průtahů, což se neděje všude na úřadech... Doporučuji se ale řádně připravit a není poté žádný problém. Děkuji za pomoc... 😉
J.
Některé věci jsou zkostnatělé, ale tak to prostě je a jen tak se to nezmění. Přesto musím pochválit za vstřícné a nápomocné jednání, vše co jsem potřeboval vyřešit jsem vyřešil relativně bezbolestně. Krom toho, že je výborná dostupnost metrem/busem, je zde i maličké parkovištátko.
I. P.
Kamkoliv se na katastru dovolám, všechny úřednice jsou milé a laskavé. Ochotně poradí i nad rámec svých povinností, předají kontakt, pomohou.
Speciální poděkování posílám paní Němcové za pozitivní přístup a rychlé jednání při schválení geometrického plánu.
M. X.
Pravděpodobně nejpříjemnější úřad v Praze. Příjemné paní na podáních a pokud člověk potřebuje i nějaké jiné věci, spadající do agendy katastru, nikdy žádný problém a jen ochota ze strany úředníků, kteří se vám snaží pomoci s jakýmkoli problémem. Čekací doba vždy (a to jsem zde byl již opravdu hodněkrát) příjemná.
Z. S.
Je na frekventované ulici Prahy 8 Pod sídlištěm. Před budovou jsou stanice autobusů do Bohnic, Čimic a Kobylis a Dolní Chabry. Opodál jsou ještě stanice příměstských autobusů . Je zde též přes ulici stanice metra C Kobylisy a zastávka tramvají číslo 3, 10, 17, 24. Je zde restaurace Kobyla, prodejna Albert, lékárna a prodejna Kuřecí ráj.
M. D.
Moje zkušenost výborná. Již na informacích příjemná paní ve středních letech, totéž na přepážce. Co jsem potřeboval sice vyřešeno nebylo (s ohledem na zákonem dané lhůty), ale úřednice mi vysvětlila, jak postupovat a požadavek vyřídit později. Za pár dní se vrátím zpět, doufám, že zkušenost bude stejná. Prostory jinak zcela vyhovující. Někdo si tu stěžoval na parkování - určitě nelze čekat počet míst jako někde u nákupáku.
P. B.
V posledním roce jsem byl velmi příjemně překvapen změnou, která se udála na některých českých úřadech. Katastrální úrad v Praze je přesným příkladem této změny. Jako nezkušený občan jsem tento dům obcházel s respektem a s jistými obavami jsem jej nedávno navštívil. Od neskutečně milé dámy na vrátnici, která mi během 10 vteřin vysvětlila jak postupovat až po úředníka a úřednice u přepážek - naprosto p r o f e s i o n á l n í přístup a jednání. Pochopení pro člověka, který je ve věcech úředních jen málo sběhlý! Ano, takto si představuji moderní úřad. Navíc většinu agendy pro pravidelné návštěvníky lze odbavit online a "na fakturu" - což je naprosto ideální přístup. Bylo by skvělé, kdyby i další úřady braly inspiraci zde - na ČUZK!
Děkuji Vám.
E. K.
Nedá se tady nikam sednout je to tam strašně očesané oproti tomu co si pamatuji před pár lety tak není jsi tam kam prostě pohodlně sednout když člověk čeká kolikrát i hodinu dvě..... Katastrální úřad je docela bohatý úřad a myslím si že by si mohl dovolit i čalouněné sedačky. A možná i televizi, že by tam mohli třeba pouštět záznamy ze skrytých kamer z Poslanecké sněmovny..... nebo arabelu nebo nějaký jiný pěkný český seriál.
L. P.
Pracovnice na telefonní lince podatelny velmi ochotná, na všechny mé dotazy ochotně odpověděla a vše vysvětlila. Pobočka je velmi moderní, bez velkého čekání jsem byla velmi rychle a dobře obsloužena na přepážce i na pokladně.
M. S.
Relativně krátká čekací doba (20 minut) i při ranním návalu po otevření. Pracovníci byli ochotní. Jediné, co se mi nelíbí, je to, že platím daně a pak zvlášť úkony úředníků. Za to samozřejmě úředníci nemohou, to je problém nenažranosti našeho státu a jeho záměrné neschopnosti nerozkrást vybrané peníze.
M. P.
Byl jsem velmi mile překvapen. Dobře se zorientujete po příchodu do budovy, bez fronty, rychlé vyřízení, velmi milá obsluha. Za mě spokojenost.
M. H.
Na tomto úřadě jsem během několika uplynulých týdnů byl několikrát. Vždy jsem byl obsloužen s minimálním čekáním, s tím, že úřednice byly vždy velice ochotné a se vším mi pomohli. Vše jde hladce a nevznikají zbytečná nedoruzumění díky pořsdníkům - automat na výdej pořadových lístečků. V hale je dostatek pohodlných sedaček na čekání i stolečků pro manipulaci a úpravu dokumentů. Kromě toho jsou v hale i udržované/aktuální nástěnky s zajímavým obsahem a malá výstavka. Dobrá je i místní kantýna, ve které jsou také panely s pořadovými čísly, či-li i kantýnu lze využít při čekání. Pro návštěvníky jsou k dispozici udržované toalety. Tento úřad mohu jen pochválit a přeji si aby stejným způsobem fungovaly další instituce.
K. S.
Kdykoliv jsem navštívila KN, tak vždy vše velmi rychle vyřízeno a pracovnice úřadu byly moc milé a se vším mi pomohly. Jako měla jsem obavu, že jdu na úřad a bude to nepříjemné, jako návštěvy na většině úřadů, ale byla jsem hrozně mile překvapena.
N. D.
telefonický kontakt: příšerný, nedovoláte se a když už ano, tak prý zavolat později, že na pracovišti ještě nikdo není ( skutečně voláno v pracovní době). Na dotazy, nikdy nevědí odpově´d
Osobní kontakt: čekání ani minutu, milé i nemilé úřednice, ovšem většina vám podá chybné informace, kkteré vás stojí jen tisíce.
J. K.
10 let dobrých zkušeností v JČ kraji, na Pražský katastr jsem jela poprvé a s obavou, ale byla jsem mile překvapena. Vstřícnost, ochota, vše rychle vyřízeno.
L. A.
Naše zkušenost:
Samotný průběh přepisů hladký, bez zbytečných komplikací a průtahů ze strany úřadu. Celková doba od podání na přepis práv necelý měsíc, což je úžasné!
Na druhou stranu..
Maximální možná neochota všech "" paní "" na podatelně a téměř všech pracovníků na telefonu.
Naštěstí teď v týdnu bylo dost hezky a tak byla i paní na kartotéce příjemná, vše si vyslechla a byla ochotna udělat pár maličkostí nad rámec svých povinností, prostě jako v ráji.
P. M.
Na podatelně Praha-západ velmi příjemné úřednice, platit se dá i kartou za 15kc poplatek. Na informacích v prvním patře ještě příjemnější paní, milá ochotná. Vše v pořádku, vyřízeno do 15 minut.
J. K.
U mě spokojenost. Byl jsem tedy jen pro listy vlastnictví a nečekal jsem i s vyřízením déle než 15minut. Při přepisu bylo vše ani ne do 14ti dnů, což je super. O hvězdičku méně dávám, že by výpis z katastru mohl být posílán do datové schránky (klidně i placeně podobně jako na úřadě). Stáhnutí listu vlastnictví z webových stránek za nehorázné peníze ani radši nehodnotím.
T. V.
Byl jsem na katastru poprvé v životě, ale musím říct, že to byla velice příjemná návštěva. Všichni na mě byli velice milí a ochotní. Za 7 minut jsem měl vše vyřešeno. Návštěva ve 12:00
A. T.
Tento úřad funguje výborně. Pokždé jsem čekal méně než 10 minut, organizace lidi je plynulá, obsluha na přepážkách milá a samotné prostředí je moderní a čisté.
M.
Příjemná návštěva úřadu. Žádná fronta (všední den kolem 16:00) Milá pracovnice za přepážkou, poradila a vše rychle vyřídila.
F. H.
Pokaždé velice svižné vyřízení a milá, ochotná obsluha. Obzvlášť v porovnání s jinými úřady je to naprostá paráda!
J. D.
Příjemna a ochotná úřednice i paní na informacích. Celá návštěva proběhla za 10 minut. Doufám že jednou takhle budou fungovat všechny veřejné úřady.
M. H.
Otevřeno pro lístečky už před 8, pak čekání 10-15min a odbaveno raz dva. Úřednice příjemné
J. B.
Mozna jsem mel vzdy stesti, ale pokazde jsem narazil na milou pani, ktera mi vse vysvetlila / poradila a kdyz jsem potreboval neco nestandartniho, tak nebyl problem. Jak osobne, tak telefonicky.
Cekani na podatelnu, kdy predemnou bylo 50 lidi, trvalo cca 30min.
J. B.
Ochota, vstřícnost, profesionální přístup.
J. L.
dnes , l1.7.2019 jsme s manželkou navštívili s pro nás důležitým problémem právní oddělení, kde jsme jednali s paní magistrou a paní ředitelkou.Byli jsme překvapeni vstřícností, slušností a trpělivostí s vysvětlováním našeho problému. Srdečně jim děkujeme za reprezentaci úřadu. Jana a Jaroslav Lorencovi
J. Š.
Ve středu v poledne okamžité a vstřícné odbavení.
M. R.
Katastrální úřad pro hlavni město Prahu - minimální čekací doba, moderní a čisté prostředí, číslované lístky na pořadí
I. H.
Jeden z nejlepsich uradu, se kterymi jsem se mela sanci potykat. Vse probiha plynule, obe pani na prepazce pro Prahu - zapad jsou vzdy velice mile a napomocne, vse vyrizene super rychle. Vzdycky jsem prijemne prekvapena jak jde vsechno hladce, kdyz se chce a kdyz jsou na sebe lide mili i pri vyrizovani urednich veci.
Z.
Velkorysá zákaznická hala s mnoha obslužnými přepážkami; snadná orientace, žádné dlouhé čekání a úslužný personál.
P. M.
Úřednice nejsou moc příjemné ale když jsem tam byl já tak to šlo rychle.
M. S.
Příjemné jednání ve změně zástavního práva, profesionální přístup a vstřícnost. Informace řeší velmi ochotně a bez průtahů.
O. S.
Rychle,přehledně vše,co potřebujeme v 21 století.
Spokojena.
D. Z.
Během 5 minut všechno hotovo, paní nápomocné a milé, kéž by to bylo na všech úřadech stejně.
M. N.
Zaměstnanci velice prijemní a ochotní, ale stejně jsem nic nevyřídila
M. M.
2x jsem se telefonicky dovolal, velmi příjemné a ochotné jednání, přesné informace, podatelna velmi efektivní a vstřícný
R. P.
Jedna z institucí, kde se rád vracím. Oceňuji hlavně příjemné pracovníky za přepážkami na hale.
J. L.
Rychle odbavení, příjemné dámy a nápomocní pánové na vstupu.
Z. E.
Jeden z mála úřadů, kde to vždycky pěkně odsejpá. :-)
R. Š.
Za poslední rok veliké zlepšení. Kratke čekací doby a zápisy probíhají velmi rychle. Velká spokojenost.
L. K.
Prepis nemovitosti -dedictvi. Na prvni zavolani vse vysvetleno a vyřizeno. Dekuji. LK
J. S.
Pěkná budova, prostorná, milá úřednice, rychle vyřízeno.
A. P.
Milý a vstřícný přístup všech zaměstnanců.
S.
Rychlé a naprosto bezproblémové, během 10 minut jsem byla pryč. Úřednice byla usměvavá a milá.
L. T.
Šel jsem podat zástavní právo na byt a vyžádat si výpis. Vše rychlé a bez problémů.
O. H.
Moderní a rychlé služby, byl jsem příjemně překvapen.
J. L.
Nikdo tam nezvedá telefony v úřední hodiny! Je třeba tam volat přes ústřednu.
D. K.
Co jsem potřeboval, to jsem dostal. A nečekal jsem ani moc dlouho ;-)
O. P.
Bez čekání, návrh na vklad podán do 10 minut.
M. N.
Rychle vse vyřízeno. Úřednice jsou milé.
V. J.
Dobře dostupné metrem, tramvají, autobusem.
O. J.
Dekuji uctive Mgr. Lucii Strouhove za soucinnost a trpelivost.
F. S.
Vše v pořádku dobrý přístup
Š. V.
Bez čekání, všichni milí a přijemní
P. Š.
Žádné fronty, ale stejně jsem si počkal
D. S.
Šlo to docela rychle. Poradili mi dobre
J. H.
Moderní úřad s velkou mírou elektronizace.
s. '.
Vstřícný a ochotný za přepážkou
E. P.
Vyřízeno do pěti minut...
L. V.
Přijemné ochotné úřednice
I. C.
Vše se zde vyřídí
J. J.
Když se jim chce, tak to jde.
L.
Dobrá zkušenost
V. B.
Ochota, lidský přístup!
J. T.
Pracovní důvody
J. B.
Chodil sem kolem
H. P.
Jak kdy...
J. Č.
pracují OK
S. Č.
(Přeloženo) Rychlé jednání. Čistě. Oproti Slovenku obrovský rozdíl.
(Původní)
Rýchle jednanie. Čisto. Oproti Slovenku obrovský rozdiel.
M. D.
(Přeloženo) Pracují rychle, elektronická fronta, což je velmi pohodlné, velký prostorný pokoj, příjemný personál
(Původní)
Работают быстро, электронная очередь, что очень удобно, большое просторное помещение, доброжелательный персонал
M. J.
Fine, but number system could be in more languages.
(Přeloženo)
Dobře, ale číselný systém by mohl být ve více jazycích.
T. L.
Good, fast, comfortable :)
(Přeloženo)
Dobré, rychlé, pohodlné :)
K. K.
E. K.