Recenzí Freelo – nástroj pro organizaci práce a týmovou komunikaci. (Webdesigner) v Pardubice (Pardubický).
Freelo – nástroj pro organizaci práce a týmovou komunikaci
Jahnova 8, 530 02 Pardubice I-Zelené Předměstí, Česko
Popis
Informace o obchodě Freelo – nástroj pro organizaci práce a týmovou komunikaci, Webdesigner v Pardubice (Pardubický)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Freelo – nástroj pro organizaci práce a týmovou komunikaci
Pondělí
Otevřeno 24 hodin
Úterý
Otevřeno 24 hodin
Středa
Otevřeno 24 hodin
Čtvrtek
Otevřeno 24 hodin
Pátek
Otevřeno 24 hodin
Sobota
Otevřeno 24 hodin
Recenze Freelo – nástroj pro organizaci práce a týmovou komunikaci
A. K.
Přátelé, Freelo není primárně systém pro plánování a projektového vedení 4 generace. Naštěstí. Existují sice sofistikovanější nástroje, které svými funkcemi pokryjí potřeby dospělého projektového managementu. Jenže... Pokud se pohybujete v prostředí firmy, která nemá o disciplínách projektů ani páru, budou vám tyto nástroje na dvě věci. resp. budete na ně nejspíš sami. Freelo vám pomůže integrovat úkoly do jednoho místa, spolupracovat napříč firmou, ukládat emaily k úkolům, přestože někteří kolegové nemají ani PC, v mobilu si nosí svůj úkolníček s sebou. Externí firmy co nám zajišťují support se podílejí na plnění úkolů a projektů, včetně dokumentace, poznámek, diskusí apod. Ve firmě jsme s Freelo v třetím měsíci používání a zvolna se navyšuje počet kolegů, kteří s tím aktivně pracují. Takže za mě: Freelo doporučuji :-)
PS: Lidé z týmu Freelo se o vás dobře starají a komunikace je nejen užitečná ale i zábavná. Vždyť: kdo z nás by si nepřál být lodním kapitánem. :-)
P. b. t.
Především nyní v době "covidové", home office, prázdnin a tedy i komunikace na dálku jsme v Praguebeachteam ocenili spoustu výhod Freela. Všichni mají přehled o projektech, jejich rozpracovanosti, každý se může vyjádřit v dobu, kdy má zrovna čas a nemusíme se vázat na konkrétní hodinu, kdy se všichni sejdou společně. Jedná se o přehledný, jednoduchý nástroj, doplněný o mobilní aplikaci a emailové notifikace, takže člověk neustále zůstává v obraze. Oproti používání emailů a chatů na sociálních sítích je zde vše pohromadě, jasně strukturované a dohledatelné. Přestože se jedná o intuitivní nástroj, tak je všem nováčkům hned nabídnuta pomocná ruka přímo z paluby Freela. Každý si ve Freelu oblíbil jiné funkce - kopírování úkolů, opakování úkolů, odpovídání přímo z emailu a další. A to Freelo nevyužíváme ještě na maximum, takže věříme, že do budoucna nalezneme výhod ještě víc. Jedná se o super český projekt, který jde s dobou. Děkujeme 💙!
m. s.
Nějakou dobu jsme testovali různé nástroje pro řízení projektů, abysme zjistili, že Freelo nám vyhovuje nejvíce. Velmi rychle se všichni kolegové naučili zadávat vše do jednoho systému a já tak získal detailní přehled o aktuálním stavu u všch projektů. Musím říci, že je to jednoduchý a intuitivní nástroj a vřele jej doporučuji všem, kteří se nechtějí "hrabat" v e-mailech a excelovských tabulkách. A navíc skvěle funguje podpora, reagují téměř okamžitě a to je pro mě osobně hodně podstatné. Díky za to, jak to děláte a jen tak dál.
T. K.
Když jsme zakládali firmu, vyzkoušeli jsme nespočet aplikací pro práci s úkoly a ke komunikaci se zákazníky. Ve všech buď bylo moc zbytečností navíc, které bychom ani nevyužili a překážely, a nebo nám přišel daný software bez koncepce, plánu a vize. Potřebujeme úkolovat zejména sebe, externisty a komunikovat s klienty, a k tomu mít přehled nad stráveným časem u jednotlivých činností. Byli jsme tak zoufalí, že jsme si chtěli napsat vlastní systém. 😂 No, a pak jsme objevili Freelo. Naštěstí! Kdo by chtěl udržovat vlastní aplikaci? 😉 Super česká aplikace, která vzniká v podstatě za humny, maximálně pokrývá naše potřeby, má skvělý tým, který vždy ochotně pomůže, myšlenku a vizi. Freelo nám dává vše, co potřebujeme – vše na jednom místě, v jednoduchém designu, rychlé a jednoduše dohledatelné. Z e-mailu úkol? Žádný problém! A e-maily postupně eliminujete úplně. Nic nemusíte zbytečně přepisovat. Je vidět, když ti, kteří aplikaci tvoří, ji i sami aktivně používají. A když něco chybí? API a Webhooky to jistí – poradíme si.
B. Ž.
Freelo má vše, co má nástroj na organizaci úkolů mít. Skvěle se hodí pro týmy, kde se využije jeho celý potenciál, ale pomůžeme vám s organizací i vašeho osobního času. A nejlepší? Rozhodně zákaznická podpora a český tým, který poslouchá své zákazníky a nástroj jim neustále vylepšuje.
J. Š.
Freelo je parádní nástroj a pomůcka pro organizaci úkolů a vedení projektů. Kluci vývojáři se snaží dělat vše proto, aby byla pořád lepší a já jim za to děkuji.
M. K.
Správa projektů jednoduše a přehledně? Naprosto bez problémů, velmi intuitivní design, zorientujete se na první použití. Systém posílá remindery, lze vše držet na jednom místě. Používám při spolupráci s Marketingovými dodavateli/grafiky a super
H. K.
Freelo se mi jeví jako prima pomocník, který sleduje termíny mých úkolů a včas na ně přes e-mail upozorňuje (pro mě určitě lépe než Google kalendář či Outlook - úkoly jsou řazeny přehledněji). Důležité je, aby Freelo používalo co nejvíce lidí v organizaci, a to už je na nás :- )
7.
Pro online nástroj na "správu" mých činností a úkolů jsem potřebovala, aby to mělo propojení na kalendář, protože potřebuju všechny termíny a úkoly "vizuálně" vidět, plus možnost zaznamenat si vše, co teprve přijde na řadu... Než jsem začala používat Freelo, vyrobila jsem si z papíru "rozvrh hodin" a práci si plánovala pomocí poznámek na lepíkách. Takhle ovšem nejde řídit činnosti mým posilám, které pracují z domova. Freelo doporučuju
O. P.
Stále jsme ve fázi seznamování, ale máme super kapitána projektu, tak proplouváme. Hlavně úplný začátek byl náročný, velké množství zpráv v mailu, zmatek, co kde hledat. Ale lepšíme. Díky.
V. J.
Freelo je výborný nástroj pro řízení práce v týmu: úkoly, termíny, přehledy... Vše variabilní a funkční.
D. J.
Za mě velká spokojenost, kvalitní český projekt vedený správnou partou lidí. Služeb rád využívám a doporučuji i ostatním.
M. B.
Freelo je super nástroj, který Vám zjednoduší práci v teamu, usnadní nastavení procesů v podniku a dá se skvěle použít i pro osobní plánování povinností!
A. V.
Sofistikovaný, jednoduchý a intuitivní nástroj pro firemní komunikaci a procesní řízení se skvělou (a českou) podporou.
M. B. |. K. C. s.
Prima přehledný nástroj. Oceňuju mobilní appku a neustále vylepšování freela.
M. F.
Dobrý den , nemohu zatím zcela objektivně hodnotit, stále jsme v začátku.
J. K.
TOP česká aplikace na týmovou pracovní komunikaci.
P. Š.
(Přeloženo) Freelo je skvělý nástroj pro správu projektů a time tracking samotných úkolů. Velmi mi pomohly templaty projektů, vyhrazený rozpočet pro jednotlivé todo listy, ale také reporty a výkazy k fakturaci, či přístup klienta k projektu... Oceňuji i neustálý vývoj, osobní přístup a proaktivní komunikaci se zákazníkem :) Freelo vřele doporučuji známým.
(Původní)
Freelo je skvelý nástroj na správu projektov a time tracking samotných úloh. Veľmi mi pomohli templaty projektov, vyhradený rozpočet pre jednotlivé todo listy, ale aj reporty a výkazy k fakturácii, či prístup klienta k projektu... Oceňujem aj neustály vývoj, osobný prístup a proaktívnu komunikáciu so zákazníkom :) Freelo vrelo odporúčam známym.
K. D.
👍
M. J.