Recenzí Freelo. (Webdesigner) v Pardubice (Pardubický).
Freelo
Na Spravedlnosti 2853, 530 02 Pardubice V
Popis
Informace o obchodě Freelo, Webdesigner v Pardubice (Pardubický)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Freelo
Pondělí
Otevřeno 24 hodin
Úterý
Otevřeno 24 hodin
Středa
Otevřeno 24 hodin
Čtvrtek
Otevřeno 24 hodin
Pátek
Otevřeno 24 hodin
Sobota
Otevřeno 24 hodin
Neděle
Otevřeno 24 hodin
Recenze Freelo
Přátelé, Freelo není primárně systém pro plánování a projektového vedení 4 generace. Naštěstí. Existují sice sofistikovanější nástroje, které svými funkcemi pokryjí potřeby dospělého projektového managementu. Jenže... Pokud se pohybujete v prostředí firmy, která nemá o disciplínách projektů ani páru, budou vám tyto nástroje na dvě věci. resp. budete na ně nejspíš sami. Freelo vám pomůže integrovat úkoly do jednoho místa, spolupracovat napříč firmou, ukládat emaily k úkolům, přestože někteří kolegové nemají ani PC, v mobilu si nosí svůj úkolníček s sebou. Externí firmy co nám zajišťují support se podílejí na plnění úkolů a projektů, včetně dokumentace, poznámek, diskusí apod. Ve firmě jsme s Freelo v třetím měsíci používání a zvolna se navyšuje počet kolegů, kteří s tím aktivně pracují. Takže za mě: Freelo doporučuji :-)
PS: Lidé z týmu Freelo se o vás dobře starají a komunikace je nejen užitečná ale i zábavná. Vždyť: kdo z nás by si nepřál být lodním kapitánem. :-)
Především nyní v době "covidové", home office, prázdnin a tedy i komunikace na dálku jsme v Praguebeachteam ocenili spoustu výhod Freela. Všichni mají přehled o projektech, jejich rozpracovanosti, každý se může vyjádřit v dobu, kdy má zrovna čas a nemusíme se vázat na konkrétní hodinu, kdy se všichni sejdou společně. Jedná se o přehledný, jednoduchý nástroj, doplněný o mobilní aplikaci a emailové notifikace, takže člověk neustále zůstává v obraze. Oproti používání emailů a chatů na sociálních sítích je zde vše pohromadě, jasně strukturované a dohledatelné. Přestože se jedná o intuitivní nástroj, tak je všem nováčkům hned nabídnuta pomocná ruka přímo z paluby Freela. Každý si ve Freelu oblíbil jiné funkce - kopírování úkolů, opakování úkolů, odpovídání přímo z emailu a další. A to Freelo nevyužíváme ještě na maximum, takže věříme, že do budoucna nalezneme výhod ještě víc. Jedná se o super český projekt, který jde s dobou. Děkujeme 💙!
Nějakou dobu jsme testovali různé nástroje pro řízení projektů, abysme zjistili, že Freelo nám vyhovuje nejvíce. Velmi rychle se všichni kolegové naučili zadávat vše do jednoho systému a já tak získal detailní přehled o aktuálním stavu u všch projektů. Musím říci, že je to jednoduchý a intuitivní nástroj a vřele jej doporučuji všem, kteří se nechtějí "hrabat" v e-mailech a excelovských tabulkách. A navíc skvěle funguje podpora, reagují téměř okamžitě a to je pro mě osobně hodně podstatné. Díky za to, jak to děláte a jen tak dál.
Když jsme zakládali firmu, vyzkoušeli jsme nespočet aplikací pro práci s úkoly a ke komunikaci se zákazníky. Ve všech buď bylo moc zbytečností navíc, které bychom ani nevyužili a překážely, a nebo nám přišel daný software bez koncepce, plánu a vize. Potřebujeme úkolovat zejména sebe, externisty a komunikovat s klienty, a k tomu mít přehled nad stráveným časem u jednotlivých činností. Byli jsme tak zoufalí, že jsme si chtěli napsat vlastní systém. 😂 No, a pak jsme objevili Freelo. Naštěstí! Kdo by chtěl udržovat vlastní aplikaci? 😉 Super česká aplikace, která vzniká v podstatě za humny, maximálně pokrývá naše potřeby, má skvělý tým, který vždy ochotně pomůže, myšlenku a vizi. Freelo nám dává vše, co potřebujeme – vše na jednom místě, v jednoduchém designu, rychlé a jednoduše dohledatelné. Z e-mailu úkol? Žádný problém! A e-maily postupně eliminujete úplně. Nic nemusíte zbytečně přepisovat. Je vidět, když ti, kteří aplikaci tvoří, ji i sami aktivně používají. A když něco chybí? API a Webhooky to jistí – poradíme si.
Freelo má vše, co má nástroj na organizaci úkolů mít. Skvěle se hodí pro týmy, kde se využije jeho celý potenciál, ale pomůžeme vám s organizací i vašeho osobního času. A nejlepší? Rozhodně zákaznická podpora a český tým, který poslouchá své zákazníky a nástroj jim neustále vylepšuje.
Freelo je parádní nástroj a pomůcka pro organizaci úkolů a vedení projektů. Kluci vývojáři se snaží dělat vše proto, aby byla pořád lepší a já jim za to děkuji.
Správa projektů jednoduše a přehledně? Naprosto bez problémů, velmi intuitivní design, zorientujete se na první použití. Systém posílá remindery, lze vše držet na jednom místě. Používám při spolupráci s Marketingovými dodavateli/grafiky a super
Freelo se mi jeví jako prima pomocník, který sleduje termíny mých úkolů a včas na ně přes e-mail upozorňuje (pro mě určitě lépe než Google kalendář či Outlook - úkoly jsou řazeny přehledněji). Důležité je, aby Freelo používalo co nejvíce lidí v organizaci, a to už je na nás :- )
Pro online nástroj na "správu" mých činností a úkolů jsem potřebovala, aby to mělo propojení na kalendář, protože potřebuju všechny termíny a úkoly "vizuálně" vidět, plus možnost zaznamenat si vše, co teprve přijde na řadu... Než jsem začala používat Freelo, vyrobila jsem si z papíru "rozvrh hodin" a práci si plánovala pomocí poznámek na lepíkách. Takhle ovšem nejde řídit činnosti mým posilám, které pracují z domova. Freelo doporučuju
Stále jsme ve fázi seznamování, ale máme super kapitána projektu, tak proplouváme. Hlavně úplný začátek byl náročný, velké množství zpráv v mailu, zmatek, co kde hledat. Ale lepšíme. Díky.
Freelo je výborný nástroj pro řízení práce v týmu: úkoly, termíny, přehledy... Vše variabilní a funkční.
Za mě velká spokojenost, kvalitní český projekt vedený správnou partou lidí. Služeb rád využívám a doporučuji i ostatním.
Freelo je super nástroj, který Vám zjednoduší práci v teamu, usnadní nastavení procesů v podniku a dá se skvěle použít i pro osobní plánování povinností!
Sofistikovaný, jednoduchý a intuitivní nástroj pro firemní komunikaci a procesní řízení se skvělou (a českou) podporou.
Prima přehledný nástroj. Oceňuju mobilní appku a neustále vylepšování freela.
Dobrý den , nemohu zatím zcela objektivně hodnotit, stále jsme v začátku.
TOP česká aplikace na týmovou pracovní komunikaci.
Freelo je skvělý nástroj pro správu projektů a time tracking samotných úkolů. Velmi mi pomohly templaty projektů, vyhrazený rozpočet pro jednotlivé todo listy, ale také reporty a výkazy k fakturaci, či přístup klienta k projektu... Oceňuji i neustálý vývoj, osobní přístup a proaktivní komunikaci se zákazníkem :) Freelo vřele doporučuji známým.
👍
Kontakt
Fotky
Od vlastníka
Počítač
Street view a 360
Vše