Recenzí Fanda-NHL.cz. (Prodejna Sportovních Potřeb) v Praha (Praha).
Fanda-NHL.cz
Táborská 1140/39, 140 00 Nusle, Česko
Popis
Informace o obchodě Fanda-NHL.cz, Prodejna sportovních potřeb v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Fanda-NHL.cz
Pondělí
10–17
Úterý
10–17
Středa
10–17
Čtvrtek
10–17
Pátek
10–15
Sobota
Zavřeno
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Recenze Fanda-NHL.cz
J. U.
Nechápu množství negativních recenzí této firmy.
Při objednávce dresu mi bylo na prodejně ochotným prodavačem nabídnutu několik variant dresů, při následném výběru potisku mi pak pomohl s výběrem nejlepší varianty dle mé potřeby.
Slíbená lhůta vyhotovení byla splněna a samotný potisk dresu dopadl skvěle.
Nákup zde mohu rozhodně doporučit.
M. M.
Super zkušenost mohu jen doporučit. Ochota zaměstnanců je úžasná .Škoda jenom že tam je Zásilkovna. Mám pocit že prodejna tím trpí a zaměstnanci nemají tolik času pro zákazníky obchodu. Ale asi se to panu majiteli vyplatí 🤷♂️
M. H.
Abych byl objektivní, objednávka jde udělat na stránkách jednoduše, upozornění na termín dodání emailem v pořádku, doručení přes balíkovnu v pořádku.
Dorazila mi ovšem polovina objednaného zboží. Nicméně mě obchod hned druhý den kontaktoval a omluvil se za chybu (lidská chyba, stane se).
Ihned zjednali nápravu, ještě tentýž den chybějící kus poslali a hned další den v pořádku zásilka dorazila a ještě přibalili časopis jako dárek navíc.
Nemám důvod příště nezkusit znovu.
J. M.
UPDATE: Aby bylo spravedlnosti učiněno za dost - Nakonec se nám podařilo vzájemně kontaktovat, já si přes prázdniny objednal dresy...a ještě se domluvil na objednání těžce dostupné věci, která se zdála být vyprodaná. Vše dorazilo. I přesto, že to šlo přes půlku světa, tak čekačka nebyla nějak úmorně dlouhá. Nebylo problém na předání v den a čas, kdy jsem zrovna projížděl kolem. Vše jsme vyřešili přímo s panem majitelem, který na mě působil sympaticky, znale a v pohodě. Jsem moc rád, že se ten šum/zapadlý mail podařilo vyřešit a obě strany jsou spokojené.
To znamená, že můžu jedině doporučit (bez nějakého nátlaku, čar a kouzel :-D )
Pro to všechno měním hodnocení z 1 na 5 hvězdiček ;-).
-
Předem se omlouvám za délku recenze :-) .
Je tomu 7 let, co jsem u nich prvně nakoupil - NHL kšiltovky, né nějaké kvanta, ale postupně pár. Pak jsem se odmlčel a nic u nich nekupoval. V roce 2014 bych je každému doporučil a snad bych to udělal i teď, protože jsem si pamatoval, že zboží dorazilo ve stanoveném termínu a v pořádku, nebyl sebemenší problém.
Jenže to bych si nesměl brousit zuby na pár hokejových dresů s doplňkovou službou potisk "nažehlený textil z USA pro dresy NHL".
Jelikož jsem doposud neměl žádný dres a ani hokejovou výbavu, chtěl jsem tedy zjistit, jak na to. Jakou velikost si reálně vybrat, aby mi na vestě dres seděl a neplandal anebo naopak, nebyl moc úplý. Jasně, mají tam tabulku, to jsem si taky prošel a změřil, ale tak praxe je praxe, že.
Řekl jsem si, že když je cena dresu 4000,- plus ten "NHL nažehlený textil" za 899,- , že je to vcelku dost peněz na to, abych to jen tak objednal, co se velikosti týče a taky bez toho, abych viděl, jak vypadá ten nažehlený textil. No není-liž pravda? To bych byl hlupák.
Takže jsem otevřel stránky obchodu, vyhledal dres a napsal přímo do kolonky "ZEPTAT SE". Mohla být půlka nebo konec února. A čekal jsem na odpověď. Nebudu předbíhat - takže jsem čekal...a čekal...a čekal...a uplynul týden a já čekal. Říkal jsem si, že možná mají homeoffice/někdo má covid a tak třeba nestíhají hodně dotazů nebo objednávek...uplynul další týden - řekl jsem si, že možná byla chyba na cestě mého dotazu k nim a že to tam nedorazilo - to se může stát. No co se dá dělat, napsal jsem jim teda mail.
Psalo se 14. března 2021. Mail byl de facto ve stejném znění jako dotaz přímo na webových stránkách prodejce. Je pravda, že pod všechny maily se podepisuju s pozdravem, no tady z neznámého důvodu jsem na to jaksi pozapomněl. Klikl jsem na uložit a odeslat, počkal, až se mi ve schránce zobrazí zelená fajfka, že se mail odeslal, no a s pocitem toho, že teď už jim ten dotaz musel dojít a že mi určitě odpoví co by dup, jsem se odhlásil a zavřel mail.
No a tak jsem zase čekal. Den...Dva....Tři...to už jsem si řekl, že mi tady něco nehraje, přece jenom 3 pracovní dny jsou vcelku dostatečná doba, aby se nějak ozvali.
Neozvali, no.
Nevím, možná je to tím, že jsem na konec mailu nenapsal, že předem děkuji za odpověď a "S pozdravem Jiří Motal" a tak se cítí dotčeni z mého neúmyslně, možná až hrubě, vypadajícího neukončení mailu. Za toto se jim omlouvám. Je taky možné, že můj mail v záplavě ostatních jednoduše přehlédli, i to se může stát, ale to si však nemyslím.
Ať už tak, či onak, nemyslím si, že obchod prodávající dresy, které stojí pár tisíc.....že obchod, prezentující se jako největší středoevropský fanshop s NHL tématikou si zaslouží více, jak jednu hvězdičku, když nedokáže po měsíci vynaložit ani pramalé úsilí, které je potřeba k tomu, aby někco odpověděl na jeden email, který jim může v dohledné době zajistit přísun 19 200,- až 24 000,- Kč za 4 až 5 dresů co jsem si plánoval koupit, pokud by mi odpověděli a ten nažehlený textil by vypadal k světu. Z mého pohledu jsem po nich nechtěl mnoho, no posuďte sami. Ale co já vím, třeba se jim to nevyplatí, třeba je to pro ně zanedbatelná částka.
Jsem vcelku nemile překvapený, jak může 7 let změnit jeden docela fajnově vypadající obchod. Je to škoda a je mi to líto.
Proto nemohu dát víc, než jednu jedinou hvězdičku.