Recenzí BMW CarTec Praha. (Prodejna Automobilů) v Praha (Praha).
BMW CarTec Praha
Průběžná 76, 100 00 Strašnice, Česko
Popis
Informace o obchodě BMW CarTec Praha, Prodejna automobilů v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba BMW CarTec Praha
Pondělí
7–19
Úterý
7–19
Středa
7–19
Čtvrtek
7–19
Pátek
7–19
Sobota
Zavřeno
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Recenze BMW CarTec Praha
V. M.
Dovolím si nesouhlasit s komentářem pí. Vinkátové. Za mě prodejce p. Tomáš Kuba zaslouží 5 ⭐ Zajistil mi dovoz vozu z Olomouce, průběžně a hlavně vždy s okamžitou reakcí se mnou komunikoval ohledně veškerých záležitostí, ochotně mi vůz po převozu 2x připravil ke kompletnímu prohlédnutí, na místě mi vždy nabídnul občerstvení, a co oceňuji nejvíce, splnil veškeré mé výmysly a požadavky 😅 S dotazem ohledně servisky mi ze servisního oddělení také vyšli vstříc a vše vysvětlili 👍 Pokud se rozhodnete pro financování přes úvěr, tak rozhodně mohu doporučit pí. Gabrielu Buckovou 💯 Nezažila jsem ochotnější přístup, perfektní vysvětlení smluv a hlavně pro Vás vymyslí tu nejlepší a nejlevnější variantu, která však zahrnuje prakticky all in pojištění vozidla za bezkonkurenční cenu 😊 A co se týká celého showroomu, nikde na recepci nepotkáte tolik krásných, usměvavých a milých slečen 😍
E. C.
Hodnotím servis a hodnotím za plný počet, protože servis jsem potrebova v šineniční lhůtě a bylo mi vyhověno, vše proběhlo dle domluvy a k mé plné spokojenosti. Navíc slečny na recepci, které se vám věnují hned po vašem přichoduj jsou velmi prijemné a nabidnutá káva byla výborná. 👌
M. T.
Proaktivní přístup k servisu, doporučuji pana Hladovce se kterým jsem byl vždy velmi spokojen. Klientů si váží a příjemně mě překvapil svým poctivým pohledem na věc.
T. D.
Dobrý den,
děkujeme za skvělé hodnocení a jsme rádi, že jste byl maximálně spokojený.
S pozdravem
Váš CarTec
A. R.
První zkušenost nic moc. Máme 530d xdrive (g31) s BMW Premium selection z Německa. Na autě začalo něco na dálnici něco klepat a nedovírala se panorama. Tak si říkám, že aspoň vyzkouším tu záruku na něčem jednodušším.
První zklamání na sebe nedalo dlouho čekat - musel jsem souhlasit s diagnostikou za 6 tis. v případě, že reklamace nebude uznána. To nedávám za vinu Cartecu, ale BMW, protože nemá vyřešené smluvní vztahy ČR s Německem.
Fail Cartecu je ale neznalost.
1) Jako příčinu nedovírající se panoramy uvedli starou/slabou baterii. Za výměnu si řekli 25 tis.!Pro info, nejvyšší model kompatibilní Varty je za cca 4300Kč. Chápu, BMW, ale tohle mi přijde opravdu za hranou. V ceně mělo být i “programování”. To ve skutečnosti znamená v autě nastavit kapacitu použité baterie. Práce na 5 min…
2) S baterií sem nikdy neměl ani náznak problému. Dokonce sem ji 4 dny zpět preventivně dobíjel. Nemám samozřejmě test, který by prokazoval její 100% stav, ale určitě její výměna nebyla řešením, protože…
3) Panoramu sem si opravil sám - je potřeba provést reset/kalibraci - držet tlačítko nahoru cca 30 vteřin. Od té doby funguje bezchybně.
4) Výměnu baterie jsem odmítnul. Když sem si auto večer vyzvedával, tak hned po otevření dveří začalo pípat, protože nechali zapnutá potkávací světla. Náhoda?
5) Klepání se jim nejdříve nechtělo vůbec řešit, protože cituji “tam není žadný díl na výměnu”. Když sem ale trval na opravě, tak našli povolený kryt a utáhli ho, což pomohlo.
Dávám 3 z 5, protože jsem nakonec místo avizovaných 5600-6000 platil 4200 a klepání vyřešili (obě věci byli ve výlukách ze záruky). A protože recepční byly příjemné.
Nevěřím ale tomu, že to, co jsem si byl já schopný najít na internetu za 2 minuty (reset/kalibraci panoramy), servisní technik nezná a místo toho chce prodat výměnu baterky za 25 tis. Ledaže by to byl servisní měnič 🤠
I. R.
Přes počáteční problémy v komunikaci se servisem, děkuji panu Treybalovi za jeho rychlá řešení a obzvláště panu Hladovcovi za vstřícnost a veškerou pomoc nejen s odtahem a náhradním vozidlem, ale i za promptní řešení odstranění závad na BMW i8, včetně veškerého vyjasnění problémů. Děkuji.