Recenzí AutoPalace Spořilov. (Prodejna Automobilů) v Praha (Praha).
AutoPalace Spořilov
Na Chodovci 2457/1, 141 00 Praha 4, Česko
Popis
Informace o obchodě AutoPalace Spořilov, Prodejna automobilů v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Bohužel nemáme mnoho recenzí od našich uživatelů o této firmě.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba AutoPalace Spořilov
Pondělí
7–19
Úterý
7–19
Středa
7–19
Čtvrtek
7–19
Pátek
7–19
Sobota
9–15
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Pátek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Recenze AutoPalace Spořilov
0.
Na konci dubna 2022 jsme si v Autopalace Spořilov přebírali novou Mazdu. Po celou dobu se nám aktivně věnoval p.Marek, kterého musím vychválit do nebes :) Pan Marek se choval naprosto profesionálně, vše mi ukázal, vysvětlil a odpověděl na všechny moje dotazy (a že jich bylo...). Dokonce i při první návštěvě autosalonu, kdy jsem o nákupu nového vozu nepřemýšlel a jen se šel podívat, co Mazda nabízí, takzvaně na čumendu :)
Takto nějak si představuji kvalitní tým prodejců, kde vám poradí bez jakéhokoli nátlaku a řeknou i své pocity, jak to vidí sami prodejci. To se dneska už jen tak nevidí. Obzvláště po mnoha negativních zkušenostech z CarStar Dolní Počernice, kde jsme byli několikrát a už nikdy více... Jestli uvažujete o koupi vozu Mazda, vykašlete se na CarStar od LoudyAuto, udělejte si projížďku pár km navíc. Určitě nebudete litovat!
M. B.
Koupil jsem zde transita, 4 měsíce nazpět. Obsluhoval mě pan Fiala, který byl velmi ochotný a super. Autu po třech měsících odešel EGR, ač se nejednalo o skrytou vadu, nemusel jsem nic platit a byla provedena výměna za nový kus. Za mě velmi překvapivé. Příští nákup vozu - cesta do autopalace.
T. F.
Byl jsem pro nějaké díly, vše v pořádku až na toho pána u prodeje dílů na Fordy. Ani se mi to nechce komentovat. Jinak díky
M. G.
Profesionální přístup a ochota je zde na prvním místě. Byl jsem absolutně spokojený s panem Voskou, který mi prodával Škodu Kamiq.
Můj stávající vůz mi vzali protiúčtem. Pan Novák, který auto vykupoval, byl také velice vstřícný a ochotný. Vřele doporučuji !
D. H.
1.dubna jsme zde kupovali Mazdu CX-5, prodejce pan Marek nám se vším vyhověl, poradil. Nyní po koupi když něco potřebuji, není problém se na něj obrátit, již jsem párkrát využil. Takže spokojenost.
P. C.
Můj druhý vyzkoušený servis v Praze, kam jsem začal jezdit se svou novou Mazdou CX 30. Již od koupě u jiného dealera jsem bohužel u tohoto modelu řešil vibrace a ruchy v kabině. Musím říci, že přístup pana Skopky, Šťovíčka i Dědiče je profesionální a lidský, bohužel ruchy se stále vracely, takže i ochota auto neustále někde podlepovat byla nižší - což na jednu stranu chápu, na druhou stranu pokud máte drahou Mazdu a posloucháte, že to plasty různě pracují v různých teplotách, že auto nemůže být úplně tiché a že je lepší na to nesahat, aby si to po nějaké době sedlo - tak z toho zase nejsem nadšený já. Kor pokud má člověk zkušenost z aut od Škodovky po Dodge a v žádném z nich "plasty v různých teplotách nepracovaly" ani po 100 tis. A také pokud víte, že v mezinárodních diskuzních skupinách vlastníků CX30 tyto vibrace řeší ostatní také, takže to je jev CX30 a není to problém vašeho "citlivého sluchu".
Každopádně olej i servisní prohlídky vždy velmi rychle hotové, všechny otázky vždy zodpovězené a při pojišťovací opravě byl u auta vyčištěn interiér, což jsem ani nepožadoval a potěšilo to. Většina vibrací byla také odstraněna.
Jeden tip: Pokud bude jiný zákazník řešit ruchy v kabině a nepůjdou odstranit, doporučte mu soukromé dílny, které se zaměřují na úpravy laku a interiéru a o kterých jsem třeba já před rokem nevěděl. Nevím, jak by tento úkon ovlivnil záruku, ale mnohem raději bych na začátku dostal tuto radu a klidně utratil peníze u někoho, kdo by se v tom povrtal a měl na tento problém specializaci, než se navzájem trápit u x-té návštěvy autorizáku.
M. B.
Šli jsme do salonu z Brna koupit auto na protiúčet za naše stávající vozidlo. Jednali jsme s panem Janovským a s panem Vyskočilem z výkupu.
Komunikace telefonicky i mailem naprosto bez problémů, obhlídka vozu na výkup domluvena za den. Po brzkém příjezdu do Prahy nás jiný kolega usadil, nabídl kafe, vodu než p. Janovský dorazil. Jsou to drobnosti ale na mně jakožto zákazníka to dělalo dobrý dojem.
P. Vyskočil z výkupu obhlédl vozidlo a co velice oceňuji, při stanovení ceny byl naprosto transparentní co se týče procesu oceňování, žádné výmluvy a vágní tvrzení, byl nám schopný přesne a na rovinu zdůvodnit navrhovanou výkupní cenu. Domluvili jsme se na ceně vyhovující oběma stranám. P. Janovský zatím nachystal podklady pro koupi nového auta a financování, zložili jsme zálohu a šli zpátky do Brna, do 45 min vše vybaveno.
Předání vozidla se událo taky naprosto bez problémů, v klidu při kafe jsme prostudovali smlouvy, podepsali, vozidlu se nainstalovala karta s navigací, paní manželka dokonce dostala kytku. P. Janovský nám s novým vozidlem vyjel z garáže, dali jsme mu klíčky od starého auta, nasedli do nového a jeli zpátky do Brna.
Vše bez problémů, veškeré podklady byli pečlivě připravené před naším přijezdem, nikdo neplýtval naším časem. Přístup obou pánu, ale i ostatních zaměstnancu byl vstřícný, profesionální a přátelský. Přesně takhle si představuji služby prodejce a výkupce motorových vozidel.
R. S.
Jediný kdo si zaslouží celých 5 hvězd je prodejce ojetých vozů T. Hromádka, který je opravdu profesionál a prozákaznícký přístup ten mu nikdo neodepře a takové lidi zajišťují to, že zákazník se vrátí. Tím ale bohužel pozitiva končí, naopak oddělení reklamace by mělo pochopit, že to není jen o větě, že mají 30 dnů na vyřízení, obzvlášť když zjistim z protokolu, že byl jen přehrán software u čidla a auto by stálo měsíc když by člověk nezačal volat skoro každý den. Reklamace Auto spořilov obzvlášť jeden mladý pán se hodí akorát tak možná omývat auta od prachu s tím přístupem a arogancí co mají proto i ty tři hvězdy