Recenzí DOLFI 1920, s.r.o.. (Kurýrní Služba) v Praha (Praha).
DOLFI 1920, s.r.o.
Toužimská 778-hala 3B, Letňany, 199 00 Praha 9, Česko
Popis
Informace o obchodě DOLFI 1920, s.r.o., Kurýrní služba v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má nízké hodnocení, to neznamená, že nabízejí špatné služby nebo se ke svým zákazníkům nechovají dobře. Měli byste vzít v úvahu, že téměř ve všech případech lidé dávají recenze pouze tehdy, když jsou na službu naštvaní, a ne když je potěšila.
Mapa
Otevírací doba DOLFI 1920, s.r.o.
Pondělí
9–15
Úterý
9–15
Středa
9–15
Čtvrtek
9–15
Pátek
9–15
Sobota
Zavřeno
Recenze DOLFI 1920, s.r.o.
G. B.
Absolutní spokojenost se službami. Poničené kufry vyzvedli, opravili a doručili zpět, komunikace zcela bez problémů a vše zabralo cca týden.
P. P.
Po přečtení zdejších recenzí jsme byl trošku na rozpacích, jak celá reklamace dopadne. Ale musím napsat, že během 7 dnů od nahlášení poškozeného kufru, dnes dorazil kufr nový, stejné velikosti i designu.
K. Z.
Po přečtení recenzí jsem se opravdu hodně obávala co přijde :D Ale všechno bylo OK, rychlé vyřízení, online katalog, doplacení rozdílu a objednání lepšího kufru, který následující pracovní den dorazil. Komunikace s obchodem k pořádku.
Jediné za co srážím hvězdičku je naprostá nemožnost se dovolat. Dále potom nechápu, proč musím celou věc rozepisovat do protokolu znovu, když to už dělali na letišti, téhle duplicitě nerozumím.
L. Z. N.
Velmi těžké se sem dovolat, nezvedají telefony, ale když už se to povedlo, nový kufr, na základě reklamace zničeného od Lufthansy, dorazil do týdne. Žádná super kvalita, ale zadarmo dobrý.
J. K.
Oproti předchozím recenzím musím říci, že se má zkušenost velmi liší. S protokolem o poškození zavazadla z letiště ve Vídni (23.11.2018) jsem kontaktoval českou pobočku Dolfi. Po kontaktování jsem byl vyzván k dodání potřebných parametrů zavazadla, palubních lístků naší cesty, popis rozsahu poškození (chybějící kolečko, rozbitý a poškrábaný povrch nového kufru) a dokumentační fotky. Do týdne od zaslání údajů mi byl zaslán nový kufr velmi podobného typu přes společnost GLS. Za mne s touto firmou tedy naprostá spokojenost. Férové, ochotné a rychlé jednání a kvalitní náhrada poničeného zavazadla.
K. H.
Chtěla bych moc poděkovat za vyřízení reklamace. Dceři při letu z Burgasu do Prahy poškodili zavazadlo, přiletěli jsme pozdě večer a dcera již byla protivná, proto jsme na místě věc neřešili, až druhý den doma přes formulář Smartwings. I přesto nám byla reklamace uznána. Dceři poslali nový kufr - větší. Moc nás potěšilo, že byl růžové barvy, stejně jako původní. Dcera je nadšená a říká, že je ještě krásnější, než ten poškozený. :-) Díky moc!
D. N.
30.6.2019 jsme se vrátili z dovolené na Djerbě. Moje zavazadlo bylo bohužel při zpáteční cestě poškozeno. Kufr mi při ,,manipulaci" poškodili. (Promáčklý roh). Ihned na letišti sepsán záznam o poškození zavazadla. A odkaz na fa. Dolfi 1920. Následující den jsem telefonovala na firmu. Domluvili jsme se,že kufr do firmy zavezu, jelikož bydlím poblíž. Dnes jsem ve firmě byla i se zavazadlem, jelikož poškození nebylo příliš závažné,tak mi kufr opravili na počkání. V podstatě nahřáli vmačklý roh a vymáčkli zpět. Kufr je ok. A ja jsem spokojená.
V. D.
SPOKOJENOST :-) reklamace zničeného zavazadla byla vyřešena do 3 týdnů, zasláním stejného značkového kufru. Negativně hodnotím pouze komunikaci s firmou na uvedená čísla se dá těžko dovolat, emailová komunikace také vázne, ale nakonec je vše vyřešeno, to je asi nejdůležitější.....
L. V.
Asi jsem měla velké štěstí, když tu čtu ty recenze. Vyplnila jsem formulář na internetu, hned po víkendu se mi ozvala paní z dolfi, poslala jsem všechny potřebné informace a foto kufru a ani ne do týdne mi přišel nový kufr. Kvalita dobrá, byl ještě o něco dražší než můj původní, takže za mě spokojenost. Je pravda, že člověk vůbec neví kdy Dpd přijede...
J. Š.
Dva kufry poškozené leteckou společností nahradili novými kufry stejné velikosti a typu (ale jiné barvy), které dorazily již dva dny po nahlášení poškození. S řešením jsme spokojeni.
M. V.
Na cestě z Mnichova do Funchalu mi byl roztržen zcela nový kufr. Při reklamaci jsem dostala odkaz na německé dolfi. Napsala jsem mail, přišla odpověď v Češtině s tím, že chtějí poslat další dokumenty poštou. Po návratu z dovolené jsme zaslali dokumenty. Následující pracovní den jsme dostali email, že potvrzují přijetí originálů dokumentů. Za další dva dny dorazil kufr. Dle mého názoru lepší než ten původní, stejné rozměry. Naprostá spokojenost. Jednání rychlé, milé
V. D.
Ochotní a rychlí profesionálové, určitě těží i z toho, že mají smlouvu s letištěm, na opravy zavazadel poškozených manipulací. Problematický příjezd do areálu, lze výhradně autem, MHD není v dosahu.
T. M.
Tak já musím říct že sem s jednáním společnosti spokojená, sice než mi přišel kufr trvalo to cca 25 dní ale nový kufr fajn parametrove i kvalitou mile překvapil.
T. M.
Veliká spokojenost! Pán velmi ochotný a ihned vyřešil problém s poškozenými zavazadly, výměnou za nové.
Po příletu z Djerby jsme měli rozbité 2 ze 3 kufrů. U menšího uražené výsuvné madlo a u většího vyrvaný zip. Ihned jsme na místě reklamovali. Paní na přepážce, na letišti, byla velmi ochotná, ale neposlytla úplné informace, jak se postupuje s reklamací zavazadel. Naštěstí, ale pán ve firmě Dolfi byl velmi ochotný a vyřešil během jediného dne celý problém.
M. N.
Recenze ostatních mi vzali celkem iluze, že poškozený kufr vyreklamuji. Ale na tuto firmu musím dát 100% palec nahoru.
V pondělí jsem vyplnila dotazník, ještě týž den zpětná vazba. V úterý zaslané dokumenty, které potřebovali a ve čtvrtek mám úplně stejný, ale nový kufr doma. A to jsem měla "pouze" ulomené kolečko.
J. J.
Komunikace s první spojovatelka nebyla moc slavna, ale pak si mou reklamaci na kufr převzala nějaká jejich šikovná kolegině, která vyhodnotila, že kufr nelze opravit. Zaslali mi stejně veliký kufr se vším potřebným, co měl můj rozbitý kufr. Řešení i s odručení cca 5 dní. Děkuji.
S. M.
Naprostá spokojenost. Neskutečná rychlost dodání. Doporučuji
A. K.
Navzdory recenzím mám skvělou zkušenost, po vyplnění dotazníku se ozvali hned druhý den, po telefonu vše odsouhlaseno, na místě převzat kufr s utrženými zipy a opraveno do 10 minut??? Luxus, a ještě jsem ušetřil za dopravu. 👍
M. K.
Stejne skvela zkusenost jako nekteri. Po druhem zavolani na tel. cislo mi naprosto mila a prijemna pani sepsala reklamaci. Obratem mi prisel email s jasnymi a prehlednymi pozadavky na kopie palubniho a zavazadloveho listku z letu, foto poskozeni a rozmery zavazadla. V mem pripade utrzene madlo a urvany stojanek kufru. Do 2 dnu mi prisel kuryrem naprosto stejny a hlavne NOVY kufr. Vsem, kdo se na me reklamaci podileli mockrat dekuji za ochotu a hlavne vyreseni situace. Firmu mohu jen a jen doporucit!
K. H.
Velmi ochotní a vstřícní. Předem jsem jim volala, od milé paní jsem obdržela veškeré informace. Druhý den jsem si šla vyzvednout nové zavazadlo. Velký výběr, milá obsluha :-) Vše klaplo na jedničku. Doporučuji.
J. H.
Po dovolené vTurecku nám letecká společnost zničila kufry při reklamaci byl tento problém vyřešen výměnou za kufry nové super
M. S.
Vyřízení reklamace poškozeného zavazadla proběhlo velmi rychle, velké díky paní Volfové, se kterou jsem komunikovala přes email, stačilo zaslat ofocené doklady a fotku zavazadla. Kéž by to takto fungovalo všude. Díky
T. T. T.
Recenze mě zděsily. Picli mi kufr v Turecku , následná reklamace v Praze a pak jednání s 'Onkelem Dolfim' ale OK, dokonce mi rychle dodali nový větší kufr ,takže za mě fullhouse, není co vytknout
Z. P.
Bleskové vyřízení reklamace za zničené zavazadlo. Jako náhrada nové zavazadlo ve stejné kvalitě. Velká spokojenost!
M. S.
Nemám co vytknout, měli jsme poškozená dvě zavazadla, během dvou dnů si je kurýr vyzvedl a za další dva jsme měli jedno opravené a to více poškozené vyměněné za kvalitou a velikostí odpovídající náhradu.
K. K.
Spolecnost mohu ze sve zkusenosti jedine chvalit. Na zaklade fotek poskozeneho kufru, zaslali behem par dnu kufr novy - totozny.
J. M.
Byl jsem zde pouze vyzvednout zásilku. Vše proběhlo v pořádku. Ostatní služby nemohu posoudit.
J. Š.
Do pár dní od vyplnění online formuláře jsem obdržel nový kufr. Děkuji
Z. S.
Rychlé vstřícné řešení přepravou poškozeného kufru.
O. K.
Super rychlost. Super služba
A. R.
Hodně milý pán v showroome, hezký výběr zavazadel, dobré ceny
K. T.
Trošku zmatené místo.. Ale kufr snad opraví dobře.. Zatím ho nemáme
J. V.
Rychlí, ochotní nicméně na letištích ty kufry stejně znovu rozvíjí :-)
B. Ş.
Nejlevnější kufry v městě
J. K.
Oprava zámku u kufru na počkání! Děkuji!
M. K.
Rychle vyrizeni reklamace poskozeneho zavazadla. Nejde se jim dovolat!!!!
R. .. M.
Spokojený s přístupem i s odvedenou prací.
P. P.
Velmi vstřícný přístup zaměstnanců,
J. G.
Průměr 👍
P. M.
Zámek kufru opravili na počkání!
M. B.
👍
A. R.
Velká na výběr kupfr
P. S.
Super rychlé vyřízení 😊
E. T.
Pratelsky pristup.
V. P.
Rychlá výměna kufru
M. P.
(Přeloženo) Na základě komentářů jsem se opravdu bála co přijde a jestli vůbec přijde. Paní Dominika Hájek mi pěkně odepisována na maily, i když trvalo poslání kufur měsíc podařilo se. První mi nabídli voucher 80 € ale za tuto cenu v nabídce nebyl žádný kufr L velikosti a je třeba doplatit 20 € s čím jsem já nesouhlasila a oni mi stále nabízeli M velikost. Az jednoho dne přestali komunikovat na maily a jednoho dne mi napsali že mi posílají kufr a je na cestě a dnes mi došel kufr a je L velikosti čemu se velmi těším ❤️ Proto chci Dominike Hajek za toto poděkovat.
(Původní)
Na základe komentárov som sa naozaj bála čo prijde a či vôbec príde. Pani Dominika Hájek mi pekne odpisovaná na maily, aj keď trvalo poslanie kufur mesiac podarilo sa. Prvé mi ponúkli voucher 80€ ale za tuto cenu v ponuke nebol žiaden kufor L veľkosti a trebalo doplatiť 20€ s čím som ja nesúhlasila a oni mi stále ponúkali M veľkosť. Az jedného dňa prestali komunikovať na maily a jedného dňa mi napísali že mi posielajú kufor a je na ceste a dnes mi došiel kufor a je L veľkosti čomu sa veľmi teším ❤️ Preto sa chcem Dominike Hajek za toto poďakovať.
V. P.
(Přeloženo) Po uplatnění reklamace na letišti a doplnění fotek a potřebných údajů o zavazadlech mi přišel bezplatně nový identický kufr v jiné, ještě krásnější barvě. Úplná spokojenost s vyřízením reklamace.
(Původní)
Po uplatnení reklamácie na letisku a doplnení fotiek a potrebných údajov o batožine mi prišiel bezplatne nový identický kufor v inej, ešte krajšej farbe. Úplná spokojnosť s vybavením reklamácie.
N.
After reading reviews I was worried how this process will go. But I have received a new suitcase after 4 days of submitting my request with no additional payments😊 the suitcase is very good quality, same material, but different color than mine.
(Přeloženo)
Po přečtení recenzí jsem se obával, jak tento proces bude probíhat. Ale po 4 dnech od zaslání poptávky mi přišel nový kufr bez doplatků😊 kufr je velmi kvalitní, stejný materiál, ale jiná barva než můj.
T. H.
I had a very good experience getting a wheel fixed. They performed the work while I waited. It only took about 15 minutes and the cost was reasonable. I would definitely recommend their service.
(Přeloženo)
S opravou kola mám velmi dobrou zkušenost. Práci provedli na počkání. Trvalo to jen asi 15 minut a cena byla rozumná. Určitě bych jejich službu doporučil.
J. A.
The info brochure given at the airport did not contain accurate information. It gave an idea the damaged piece of luggage would be picked up, fixed, and returned in 24hrs. In reality it takes one working day to schedule a courier pick up.
Luckily I was not in a rush and did get a similar (brand, model and size) replacement piece within 5 working days.
OK service, but the info brochure is a bit misleading.
(Přeloženo)
Informační leták na letišti neobsahoval přesné informace. Dala představu, že poškozený kus zavazadla bude vyzvednut, upevněn a vrácen do 24 hodin. Ve skutečnosti to trvá jeden pracovní den naplánovat zvednutí kurýra.
Naštěstí jsem nebyl ve spěchu a dostal jsem podobný (značka, model a velikost) náhradní díl do 5 pracovních dnů.
OK, ale informační brožura je trochu zavádějící.
D. M.
Best bags services in Czech Republic. No doubt.
(Přeloženo)
Nejlepší služby tašek v ČR. Bezpochyby.
D. S.
Great service. In 3 minutes they evaluated my claim, in another few minutes they replaced my by airline damaged luggage with a new one.
(Přeloženo)
Skvělé služby. Za 3 minuty vyhodnotili můj nárok, za několik minut mě nahradili poškozeným zavazadlem za novou.
M. M.
Sehr schnelle Bearbeitung super Service und ganz schnell ein sehr guter neuer Ersatzkoffer Danke Dolfi Michael aus Halle
Bearbeitungsnummer 1305117
(Přeloženo)
Velmi rychlé vyřízení skvělý servis a velmi rychle velmi dobré nové náhradní pouzdro Děkuji Dolfi Michael z Halle
Číslo zpracování 1305117
k. l.
(Přeloženo) Úžasný servis obrovský sklad a šílený výběr !!!
(Původní)
שירות מדהים מחסן ענק ומבחר מטורף!!!
I. J.
Good baggage service
(Přeloženo)
Dobrá služba zavazadel
N. S.
Very good service and professional staff.
(Přeloženo)
Velmi dobrý servis a profesionální personál.
K. I.
Very good and friendly service.
(Přeloženo)
Velmi dobré a přátelské služby.
V. K.
P. K.
L. d.
Z. B.