Recenzí Zákaznické centrum PMDP, a.s. - Denisovo nábřeží. (Kurýrní Služba) v Plzeň (Plzeňský).
Zákaznické centrum PMDP, a.s. - Denisovo nábřeží
Denisovo nábř. 920/12, 301 00 Plzeň 3-Východní Předměstí, Česko
Popis
Informace o obchodě Zákaznické centrum PMDP, a.s. - Denisovo nábřeží, Kurýrní služba v Plzeň (Plzeňský)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Zákaznické centrum PMDP, a.s. - Denisovo nábřeží
Pondělí
7–18
Úterý
8–17
Středa
7–18
Čtvrtek
8–17
Pátek
8–17
Sobota
8–12
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Pátek
10 | |
---|---|
11 |
Recenze Zákaznické centrum PMDP, a.s. - Denisovo nábřeží
K. K.
Po X letech jsem si šla vyřídit novou plzeňskou kartu a protože vím, jak to všude chodí, očekávala jsem, jak na mě paní za přepážkou bude nepříjemná za mou nepripravenost a nesprávný vyplněný dokument. Opak byl pravdou, paní mi sama poradila co vyplnit. Byla jsem sice objednaná, ale vzhledem k množství lidí jsem neočekávala, že přijdu na řadu tak brzy. Sotva jsem dokument vypsala už jsem šla na přepážku, kde seděla velice milá paní. Pokud jsou takoví všichni v půl 5 odpoledne po takovém množství lidí, opravdu si jich vazte. Tato paní má ode mě poklonu za přístup, jen škoda, že neznám jméno. Nicméně jsem zde byla 2.8.2022 v 16:30 s číslem 490. Děkuji!
E. K.
Milé paní za přepážkou, rychlé jednání. Dostala jsem se brzy na řadu i bez předešlého objednání.
J. P.
Dnešní návštěva byla taková jakou si ji představují. (Myslím to vážně). V podstatě bez čekání, okamžitě jsem šel na řadu. (Čas 15:30)
Komplikovanější žádost s přesunem tarifu na jiný účet vyřešena za 5 minut.
Mohu jen doporučit!
F. B.
Objednal jsem se přes uradbezcekani a čekání trvalo cca 10 min. Paní na přepážce příjemná. Nemůžu si na nic stěžovat. Ale doporučuji se objednat na čas. Ať netrávíte čas zbytečně ve frontě.
a. s.
Mohu všem říci, že návštěva v zákaznickém centru mně hodně překvapila vše proběhlo velmi rychle a dámy za přepážkami byly příjemné a dokonce bylo vidět, že je práce těší poradily a co jsem viděla snažily se pomocí všem takové úřady bych si přála všude proto všem doporučuji Skálová.
J.
Rozporuplné. Někdy ochotní a milí, jindy obrovské fronty a nepříjemná obsluha na přepážce, na které je vidět, jak je z návalu lidí vyřízená, což chápu.
H. V.
Rezervační systém online je skvělý. V době kdy nikdo nezařizuje karty pro děti apod. bez problémů i bez objednání. Čeká se v rámci málo minut.
V. Ř.
Příchodový systém, rychlá obsluha, prodej měsíčního předplatného bez problémů. Dostanete zde i dostatek info materiálů a formuláře.
I. T. C.
Rychlé a přehledné informace na jednom místě, zároveň zde vyřídíte předplatné na MHD.
S. M.
střídavě naprostá zoufalost a naprostá ochota... vybíráte si lístek na čekání z jen omezené nabídky... a tak si vysedíte "frontu" aby jste se dověděli, že jste u špatného okénka... jednou natrefíte na ochotu a jindy na naprostý nezájem
D. J.
Rychlé vyřízení, paní za přepážkou ochotné.
r. p.
Usměvavý a profesionální personál, tak by to mělo fungovat všude 👍
i. k.
Přístup nic moc, ale služby fungují jak garantují.
J. Č.
Příjemná paní na přepážce. Ochotně poradila.
T. F.
Do tohoto místa chodím si dobít Plzeňskou kartu. 🙂 Většinou tarifní zóny. A spokojenost. Příjemní lidé u okének. 😊 I dobrý informační (vyvolávací) systém s čísly, kterými se udává pořadí zákazníků. 🤠
M. B.
Příjemná paní za přepážkou, byli jsme objednáni, takže nás vzali na čas, lidí minimálně. Karta do 14dni.
m.
Zákaznické centrum no.
Jen škoda, že tam není vyhrazené zdarma parkoviště 😖 Placené 10,-Kč půl hodiny.
T. U.
Delší čekání, ale díky vyvolávací systému to docela šlo.
Oceňuji výtah pro vozíčkáře.
D. D.
Perfektní COOL centrum, klídek a přitom rychlé jednání, několik možností (okynek) odbavení - parkování před budovou, pěší příchod OK ! Škoda, že ta cena za MHD je tak demotivujici !
V. P.
Nové chytřejší plzeňské karty. Výměna staré za novou, nechápu proč to má platit cestující. Výdaje za modernizaci přenesené na zákazníka. Zneužití monopolu městské přepravy magistrátem města.
m. 0.
Dnes jsem byl náramně spokojen, vyřízení požadavku rychlé, paní za přepážkou příjemná. Na to, že byl pátek kolem 17 hodiny, opravdu smekám.
P. R.
Lidi příjemní, ale na agendu, kterou dělají a počet čekajících lidí jsou dvě otevřené přepážky málo. Také se tam nedá dýchat! Není tam žádný kyslík! Za to ale ty ochotné dámy nemohou.
V. T.
Po zavedení listového systému už se netvoří tak strašné fronty, ale i tak je lepší přijít mimo největší nápor lidí. Problémem zůstává, že kolika zaměstnancům se položí nějaká ne úplně obvyklá otázka, tolik různých odpovědí člověk dostane. Chtělo by to, aby zaměstnanci byli ve znalostech systému PMDP jednotní a nevznikly zbytečné nejasnosti a omyly.
v. b.
Vše vybaveno jak má být 😉
V. S.
Vše v pořádku, služba veřejnosti jak má být. Po objednání na vyzvednutí Plzeňské karty jsem byl obsloužen přesně na čas.
L. S.
Super. Rychlý, příjemný, poradily mi ženy na přepážce. Takhle to má vypadat, když něco chcete po firmě, který platíte peníze.
P. M.
Potřeboval jsem vystavit novou kartu, té staré už vyprší platnost. Všechno proběhlo v pořádku a za měsíc si vyzvednu novou Plzeňskou kartu.
M. L.
Paní Jaroslava (doufám že jsem ne spletla jméno) byla úžasná. Milá ochotná a co mě překvapilo byla moje žádost vyřízená rychle.
D. ツ.
Pěkné místo a příjemné vystupování těch pracovníků. Jen kdyby už město přestalo zvyšovat každý rok cenu MHD a měsíčního dobíjení. Každý rok je to více a více. Ale platy všude stejné to nikdo nezvýší. Přeji hezký den. Ahoj JT81™ 👀 #Tj81recenze #plzenMhD 👋
M. V.
Velmi ochotná paní na přepážce obvolala další tři lidi,aby zjistila,jak se věci mají... jen ten lístečkový systém se mi nelíbí,čekala jsem moc dlouho,než jsem přišla na řadu a za dvěmi přepážkami se dámy nudily...
V. H.
Navštíveno dopoledne. Rychlé odbavení.
Z. H.
Výborně poradila paní za přepážkou, ušetřila mi pár stokorun. Děkuji.
J. S.
Po pěti letech jsem musel zažádat o povinnou výměnu karty, kvůli platnosti. Odbavení celkem rychlé. Na novou kartu čekám měsíc, ale mohu do té doby používat starou. Koupil jsem si kupón na měsíc, jinak si vše kupuji přes bankomat je to daleko rychlejší a levnější.
E. M.
Štěstí,že se dá objednat na čas, které jsem využila, přesto zde bylo ve vestibulu lidí až dost,přišla jsem na svůj čas přesně,ale paní za okýnkem byla sice s rouškou,ale pod nosem,vyzvedla jsem si svou novou plzeňskou kartu a byla ráda,že už jsem nemusím,snad.., zapomněla jsem se totiž zeptat, jestli je i má peněženka přeložena do nové karty kromě mého předplatného.
M. H.
V Plzni asi nejlepší Zakaznicke centrum PMDP. Lokace je celkem klidná i když je to “co by kamenem dohodil” od centra. Je to tu velmi moderně vybavené a prostředí je příjemné. Pracovníci jsou podle mé zkušenosti ochotní a jejich přístup je profesionální. Zatím pokaždé, co jsem zde byl a potřeboval něco vyřídit, jsem odcházel vždy maximálně spokojen.
K. P.
Rychlé odbavení, snadná orientace, široká otevírací doba, možnost platby kartou. Skvělé dárkové předměty s tématikou tramvají, autobusů a trolejbusů.
J. S.
Vždy příjemná obsluha. Je dobré vyhnout se náporu začátkem roku a září a také se předem objednat přes "úřad bez čekání" .
K. S.
Byla jsem objednána přes internet. Šla jsem přesně na čas. Pani na přepážce byla příjemná a ochotná. Doporučuji objednání.
P. A.
Fronty a jedna ne příliš příjemná paní. Ale tak když jsem viděl co tam chodí za lidi, tak se jí možná ani nemůžu divit.
J. T.
Absulutní spokojenost. Bez front, bez čekání, ihned jsem byla u přepážky. Paní za přepážkou velmi ochotná. Co jsem potřebovala, mi vysvětlila a poradila. Vše proběhlo k mé maximální spokojenosti...
V. S.
Vynikajici zkušenost. Byl jsem zde pred cca rokem a nebyl jsem moc spokojen. Nyni musim konstatovat, ze je vse uplne jinak. Pani mila, usmevava. Pomohla, poradila. Druha pani mile radila lidem u vydeje listku...
Dekuji za takove sluzby zakaznikum:)!
S. Š.
Věčně fronta, ale jinak dobrý přístup. Obsluha vždy příjemná i když jde vidět že má dost.
M. N.
Rychlá a příjemná obsluha. Doporučuji rezervaci termínu na stránkách PMDP a připravené tiskopisy. Potom je to otázka minut.
A. D.
Člověk by tam vykvetl, jeden si tam docela vystojí důlek. Jejich pořadový systém jsem nepochopil ani po hodině čekání.
M. K.
Az na to mnozstvi lidi je to ok.
J. P.
V době, kdy jsem tam byla žádné fronty, hned jsem byla odbavená
R.
Potřeboval sem vyměnit Plzeňskou kartu a super za chvíli vyřízeny
V. L.
Doporucuji objednat se na zakaznicky servis online. Na zacatku mesice je pravidelne nadupany. Zalezi na koho narazite, nekteri zamestnanci jsou prijemni, nekteri ne.
T. R.
Rychlá obsluha, u okýnka příjemná a usměvavá paní, se vším poradila, maximální spokojenost.
P. V.
Ok. Byl jsem mile překvapen že jsem přišel hned na řadu
M. J.
Dostupné místo v blízkosti centra, paní za přepážkou velmi milá a laskavá, ohledně výdeje nové karty vše dostatečně vysvětlila. Hlavně žádné fronty což bylo skvělé protože tam bylo strašný teplo 😂
K. K.
Za mě spokojenost. Potřebovala jsem poradit a narazila jsem na moc ochotnou paní.
J. H.
Velice příjemné prostředí, vztřícné jednání.
R. G.
Ochotný personál, příjemně jsem byl překvapený - paní u okénka skvělá!
J. M.
docela to jde, vezmete si lísteček a čekáte, nechoďte sem na přelomu měsíce nebo do konce na začátku školního roku... To jsou tu hrozné fronty.
A. V.
Děsná fronta až ven na chodník. V tomto období by nebylo od věci mít víc aktivních okenek!
D. S.
Klidné místo, obsluha dle pořadových čísel - ideální. Paní za přepážkou ochotná a milá . Spokojenost.
p. p.
Ráno v 7:15 žádný zákazníci vše vyřízeno za dvě minuty
J. Z.
Dlouhá čekací doba. 4 pracovnice za přepážkou bez zákazníka před Vámi a čekáte min 5min než si vás všimnou
J. S.
Velké centrum je bezbariérové. Je tu automat na číselné pořadí. Tudíž nevíte kdy přijdete na řadu. I tady jsou velké fronty.
L. G.
Férové jednání,lepší místo než na Klatovské třídě,ale dlouhé dvouhodinové čekání.Jinak ok.
V. L.
Zákaznické centrum je v provozu již několik let. Obsluhující personál je zde ale jako za krále Koláčka. Vládne zde neochota a arogance.
M. S.
Vyřídila jsem co jsem potřebovala.
Spokojenost.
M. K.
Příjemné pracovnice, vše vyřešeno dle požadavků.
Z. K. (. T. D.
Kvalita služeb celkem odpovídá, ale čekací doba je větší, než by mohla být a proto dávám průměrné hodnocení.
V. V.
Minulý týden jsem se rozhodla pro nákup nejen měsíčního kupónu a okamžitě jsem šla sem. Za chvíli už budu na řadě.
J. H.
Každou chvíli neuvěřitelné fronty. CO se týče obsluhy, záleží na koho narazítel. Někdy děs a někdy pohoda.
J. K.
Poměrně rychlé odbavení i ochota pracovnice za přepážkou.
A. B. K.
Občas si člověk musí počkat, služby jsou ale dobré a personál jsem zažila jen příjemný
H. D.
Velmi hezky udělané zákaznické centrum. Hodně přepážek a i když je fronta, rychle to odsejpá. Nemám co vytknout.
G. M.
Kvitují, že se můžeme předem objednat a nečekat ve frontě, kolektiv přátelský a vstřícní :-)
I.
Nyni zde můžete koupit karty na MHD i parkovací karty které byli přemístěny z Parkovacího domů Rychtářka 🚘🚗🚕
L. L.
Super vstřícný personál, profesionální přístup, vše rychle a kvalitně vyřešeno.moznost koupě suvenýrů.za mě 👍
H. Z.
Nic moc,kromě ochotné paní to nestálo za moc. A to rám musím ještě jednou,děs.Podruhé už to bylo lepší.
L. S.
🍀
J. S.
Objednal jsem se elektronicky a pak jsem musel stejně znovu vyplnit papírovou žádost.
Paní na přepážce však byla ochotná.
A. M.
Příjemná paní za přepážkou a velice rychlé vyřízení žádosti o Plzeňskou kartu. Jsem spokojená. 😊
A. M.
Příjemná a rychlá obsluha, pokud tedy nenarazíte na datum kdy všem končí platnost karty
J. L.
Nečekal jsem dlouho, a pak bylo vše rychle vyřízeno.
P. J.
Rychlé vyřízení, příjemná paní. Spokojenost.
M. „. H.
Velmi slušné jednání, vše v naprostém pořádku. 🤠
A. S. (.
Tak sem si plzeňští chodí pro parkovací karty. Nebo pro jízdenky na MHD a ztracené věci.
J. A.
Malá čekací hala, jinak se odbavuje celkem rychle.
J. F.
Vše v pořádku jen to čekání.
J. S.
Sice někdy fronty, ale snaží se o co nejrychlejší odbavení. Velmi příjemný.
A. „.
Zde si nabijim tramvajenku pro ID.Mam rad toto misto,je zde klid,a nakupujete bez front.
J. H.
Ochotná a příjemná úřednice.
D. V.
Když tam není milion lidí před vámi tak je odbavení rychlé.
O. D.
Jsou tu velice prijemny personal odborniku Myslim si ze v Plzni je nejlepsi dopravni podnik v republice a plzenska karta funguje bez hany
B. D.
Nevidím důvod čekat ve frontě, když se můžu objednat přes internet předem.
M. H.
Vždy ochotni a milí konzultanti, poradi s jakýmkoli problémem. Za mne spokojenost.
J. N.
Bohužel jsem natrefil na nepříjemnou obsluhu, jinak 5*
P. H.
Ochotný personál
J. N.
Ochotný, milý a rychlý (v závislosti na počtu lidí). Bez problémů.
A. R.
Je to tam super. Vždy poradí, vysvětlí. Starají se o klienty jak mohou.
D. V.
Vždy mi pomohou, pokud mám nějaký problém. Jsou tam šikovní
K. V.
Vše proběhlo rychle a bez problémů...
J. F.
Bez něj se neobejdu, když potřrbuji Plzeňskou kartu.
M. M.
Zatím jsem chytla jen sami příjemný personál a velice ochotny
M. S.
Vyvolávací číselný systém před vstupem k přepážkám.
L. H.
Pokud paní za přepážkou nemá špatnou náladu tak vše ok
S.
Velice milí zaměstnanci, příjemná návštěva!!!
M. J.
Spokojenost, paní milá.
J. k.
Tady se můžete pořídit jízdné na hromadni dopravu.
t. m.
Díky již možné rezervaci na netu vše probíhá rychle a v pohodě.
P. J.
Rychlá obsluha (pokud se objednáte - úřad bez čekání)
O. O.
Vyřídíte zde vše co potřebujete pro MHD Plzeň.
M. K.
Naštěstí ochotná paní.
P. S.
Jelikoz jsem zamestnanec tak hodnotim kladne nebot se zde casto pohybuji.
P. J.
Bez čekání a v pohodě,mohlo by to být větší
P. P.
Moderní zákaznické centrum, někdy dlouhé čekání.
S. Z.
Paní za přepážkou asi ve stresu, poměrně nepříjemné
R. G.
Pani za prepazkou prijemna, ale dlouha cekaci doba a v cekarne hraje radio Blanik. Fuuuj! :-(
o. 6.
vstřícná a milá obsluha,,💯👍🏻
E. P.
Super, zadne fronty. Rychle vyrizeni. Vsichni asi jezdi na cerno :D
J. S.
Vše v pořádku.
J. O.
Chodím sem pro roční legitimaci na městskou dopravu👍
D. T.
Poradili, obsloužili, rychlé jednání. Na místě chybí WC.
V. Š.
Byl jsem tam vyměnit průkazku PK.
M. S.
Prodejna jízdenek MHD, nabíjení Plzeňských karet a informace o hromadné dopravě v Plzni.
Š. H.
Bez front, ochotné pracovnice, spolehlivost u každé přepážky.
M. D.
Rychlé odbavení, včetně všech potřebných informací
M. V.
Na 7 přepážek 3 úředníci. Smutné kino 🤔
S. V.
Hrozné fronty je lepší se objednat dopředu
S. H.
Skvělá obsluha, vstřícné vystupování
O. P.
Profesionální úřednické výkony.
M. H.
Rychlost, příjemná obsluha za přepážkou
B. D.
Rychle vyřízená žádost a bez čekání
M. M.
Pěkné prostředí ovládané zkušeným personálem.
J. S.
Byl jsem si pro novou pk. Jinak Plzeň, děs a hrůza
J. V.
Výměna PK, vše v pořádku.
J. K.
Vcelku zvládnutí vstup, ale úřednice byli vcelku ochotné.
V. K.
Příkladný přístup k zákazníkovi.
J. P.
Bez čekání.
V. E.
Rychle odbaveni, vezmete si listecek u vchodu a pote si vas volaji k prepazkam.
D. B.
Zrovna tu nikdo nebyl, takže rychlost. 😉
K. S.
Velmi dobrý přístup ke klientovi
S. T.
Rychlé vyřízení žádaného.
M. K.
Jako ty fronty hruza doporucuju domluvit si po netu schuzku
M. K.
Mnoho lidí a dlouhé čekací lhůty.
Z. K.
Vyvolávací systém, Milé paní na přepážkach
M. N.
Příjemní a vstřícní k zákazníkům.
C.
Fronty jsou zde hodně dlouhé, málo prostoru
R. W.
Slabá klimatizace,vydýchaný vzduch... Obsluha v poho...
E. N.
Starší úřad,je co vylepšovat
T.
Velke fronty, lepsi je zablokovat si misto dopredu. Uradbezcekani.cz
M. P.
Rychlé odbavení.
P. Š.
Velmi milí lidé
M. K.
Nezvladaji napor zakazniku, zakaznicke centrum je ale modernizovane.
P. M.
Čekací doby dlouhé a personál ouuujeje.
J. F.
Zákaznické centrum ve všední den dost užitečné,
P. A.
Letos skoro bez fronty...
J. S.
Rychlé odbavena, vše bez problémů.
N. F.
Ochota a žádné čekání.
M. Š.
Rychlé a příjemná obsluha tohoto místa.
K. Z. K. Z.
Velice kvalitní služby a ochota 👍
J. N.
Rychlé odbavení po objednání po webu.
J. P.
Rychlost, příjemný personál
M. B.
Objednejte se a nemusíte čekat. 😉
J. H.
Milá obsluha, bohužel velké fronty.
O. B.
Příjemné jednání.
O.
Docela dobrý přístup
M. Š.
Musíte čekat
V. K.
Sice fronty, ale příjemná obsluha
P. R.
Pomohou, poradi, vysvetli.
Za nas no problemo 😊
Z. J.
Stisnene prostory, na to kolik tam chodi lidi.
M. K. R.
Ochotný vždy
R. S.
Moc lidi
J. W.
Hodně supr
R. I.
Slušné. Obsluha milá.
T. K.
Za mně vše 👌
P. S.
Ochota, rychlost a vstřícnost
V. M.
Vše fungovalo jak má fungovat
A. A.
Rychlé vyřízení pozadavku
J. D.
Žádné fronty a ochotný personál
R. A. S.
Dobře fungující služby.
H. L.
Velmi ochotně se mi věnovali.
J. R.
U okénka chybí dezinfekce.
J. H.
Dlouhé čekání.
M. Z.
Ochotný a příjemný
K. K.
Výměna karty
K. K.
Skvělý personál
J. P. B.
Skvělá obsluha.
p. p.
informace
p. s.
V pohodě
A. M.
Zajímavé místo.
S. V.
Ochotný a milý personál!!!
M. P.
Někdy v pohodě,suvenýry
T. F.
Fronty...
F. K.
Profesionalita.
V. B.
Velmi ochotný personál
J. L.
Fronty, udržování!!!!
J. S.
Chybi najezdy pro kocarek
T. K.
Dlouhé čekání....
V. S.
Spokojenost a ochota.
F. N.
Dobrý
D. H.
Fajn
T. B.
Vetsinou velke fronty
J. G.
Sou ochotni.
V. Š.
Velké fronty :/..
R. B.
Skvělé
P. R.
Moderní dopravní podnik.
M. V.
Fronty
I. K.
Milá pracovnice
K. P.
Neustale fronty
P. V.
Velké fronty...
J. H.
Dobre a rychle sluzby
P. Š.
Vedení PMDP Plzeň
S. G.
Velice spokojen
T. H.
Milá obsluha
V. T.
rychlé jednani
V. Š.
Dopravni podniky...
F. T.
vcelku rychle odbaveni
M. F.
Rychle odbaveni
V. V. H.
No English here. Difficult to contact. But staff í nice. Hope they will improve English.
(Přeloženo)
Tady není angličtina. Obtížné kontaktovat. Ale personál je milý. Doufám, že si zlepší angličtinu.
N. K.
(Přeloženo) Je to pohodlné a rychlé. Základem je, že po vydání dokladu pro cestování ve veřejné dopravě si jej můžete doplnit a pokračovat v cestě a ne kupovat pokaždé jízdenku. Škoda, že na Ukrajině taková služba není. (Existuje něco podobného, pokud jde o měsíční jízdenku, ale toto je daleko od takové služby).
(Původní)
Это удобно, быстро. Суть заключается в том, что оформив документ для проезда на городском транспорте, его можно пополнять и продолжать ездить, а не покупать всякий раз билет. Жаль, что на Украине нет такого сервиса. (Что-то похожее есть, в плане месячного проездного, но это далеко от такого сервиса).
M. B.
(Přeloženo) Vše je transparentní! Informace na obrazovce! Nová karta byla vyrobena za 5 minut. Platba v hotovosti a kartou! Děkujeme!
(Původní)
Все прозоро!Інформація на екрані!Нову картку виготовили за 5 хв. Оплата як готівкою так і карткою!Дякую!
В. Т. (. Н.
(Přeloženo) Účinnost. Zdvořilost. Z
(Původní)
Оперативность. Вежливость. От
O. K.
(Přeloženo) Rychle. Elektronická fronta.
(Původní)
Быстро. Очередь электронная.
S. S.
Lots of smelly people in a lobby of this very busy office. I observed many workers being unhelpful when someone just wanted to ask a simple question without waiting in a long line.
(Přeloženo)
Spousta páchnoucích lidí v hale této velmi rušné kanceláře. Pozoroval jsem mnoho pracovníků, kteří byli neužiteční, když se někdo chtěl jen zeptat na jednoduchou otázku, aniž by čekal v dlouhé frontě.
I. C.
(Přeloženo) Příjemný personál, ale ne každý je přátelský a vstřícný k návštěvníkům. Snadná dostupnost a blízkost.
(Původní)
Приятный персонал,но не все приветно и с пониманием относятся к приезжим.Добратся легко и расположен рядом .
H. E.
Super. :)
Т. В.
(Přeloženo) Velmi rychlý a příjemný servis. Vezměte si lístek a počkejte, až bude zavoláno vaše číslo. Dobré služby
(Původní)
Очень быстрое и приятное обслуживание. Берешь талончик и ожидаешь, когда твой номер вызовут. Хороший сервис
A. D.
(Přeloženo) Příjemné vystupování. Rychlé odbavení. Doba čekání max. 5min.
(Původní)
Príjemné vystupovanie. Rýchle odbavenie. Doba čakania max 5min.
T. S.
(Přeloženo) Systém čekání je hrozný když se člověk někam spěchá.
(Původní)
Systém čakania je hrozný keď sa človek niekam ponáhľa.
Л. В.
(Přeloženo) Zaměstnanci jsou přátelští, udělali vše, co bylo potřeba.Výborně.
(Původní)
Сотрудники доброжелательны, всё сделали,что было нужно.Молодцы.
H. V.
Super!!
M. R.
Poradili se ze vsem
T. T. S.
(Přeloženo) Měsíční jízdenka stojí cca 500 Kč.
(Původní)
Mesečna karta iznosi oko 500 kč.
V. B.
(Přeloženo) Čistě
(Původní)
Чисто
V. S.
(Přeloženo) Super
(Původní)
Супер
D. K.
(Přeloženo) Velmi milá obsluha, skvělé!!!
(Původní)
Очень приятное обслуживание, просто супер!!!
T. S.
Good Service!
(Přeloženo)
Dobrá služba!
a. k.
Ok
(Přeloženo)
OK
L. J.
friendly people if you want to travel in Plzen by streetcar
(Přeloženo)
přátelští lidé, pokud chcete cestovat v Plzni tramvají
Z. G.
Place whare you buy long-term tickets for city transportation
(Přeloženo)
Místo, kde kupujete dlouhodobé jízdenky na městskou dopravu
L. M.
(Přeloženo) Dobrá služba
(Původní)
Goede service
K. S.
(Přeloženo) Nákup jízdy 100% úspora
(Původní)
Покупая езденьку 100%экономия
v. k.
Ok
(Přeloženo)
OK
I. W.
(Přeloženo) touha
(Původní)
Ochota
M. V. S.
PMDP a.s. Plzeň
D. T.
Short space with bad ventilation
(Přeloženo)
Krátký prostor se špatnou ventilací
В. М.
(Přeloženo) Ochotný personál, doporučuji.
(Původní)
Привітливий персонал, рекомендую.
M. J.
Ok
(Přeloženo)
OK
А. П.
Super
J. C.
OK
R. K.
It worked...
(Přeloženo)
Fungovalo to...
J. M. R.
Good attention
(Přeloženo)
Dobrá pozornost
P. K.
(Přeloženo) Přední, přední, přední
(Původní)
Fronta, fronta, fronta
A. K.
Odsejpá to😂
P. K.
D. T.
P. F.
D. N.
A. V.
J. K.
V. K.
M. N.
M. K.
А. С.