Recenzí Jiří Chlebus – Designer funkčních vizuálních stylů. (Grafický Designér) v Ostrava (Moravskoslezský).
Jiří Chlebus – Designer funkčních vizuálních stylů
28. října 3346/91, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Popis
Informace o obchodě Jiří Chlebus – Designer funkčních vizuálních stylů, Grafický designér v Ostrava (Moravskoslezský)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Jiří Chlebus – Designer funkčních vizuálních stylů
Pondělí
9–17
Úterý
9–17
Středa
9–17
Čtvrtek
9–17
Pátek
9–17
Sobota
Zavřeno
Recenze Jiří Chlebus – Designer funkčních vizuálních stylů
D. K.
Spolupráce probíhala přesně podle předem nastavených očekávání. Jiří na základě našich podkladů i vlastní observace a průzkumu perfektně pochopil naši firemní kulturu a nastavil autentickou a zároveň profesionální vizuální komunikaci.
Jiřího bych doporučil všem neotřelým projektům zejména těm s technologickým zaměřením.
T. K.
Pro projekt nemocničních ventilátorů CoroVent jsme potřebovali navrhnout logo a další prvky naší vizuální identity. Ze všech přijatých návrhů vyčníval svým profesionálním zpracováním a dotažením detailů ten od Jirky Chlebuse. Jím připravené podklady předčily naše očekávání, klíčová byla i rychlost zpracování, díky které se naše ventilátory mohly ve všech médiích objevit dokonale obrandované již ve fázi prototypů.
M. Ř.
Jiřího Chlebuse jsem oslovil poprvé ještě za dob studií na vysoké škole, kdy jsem potřeboval vytvořit vizuální identitu pro mou hudební kapelu. Moc se mi líbilo, s jakým citem pro detail Jiří k práci přistupoval. Vždy jsem měl od návrhů velká očekávání. Jiří ale to očekávání vždy posunul ještě o úroveň výše. Když jsem nastoupil do naší rodinné firmy, tak jsem dostal na starost vytvoření nových webových stránek firmy. V té době se ještě gafický design nedělil na disciplíny jako UX, UI apod. Oslovil jsem tedy Jiřího, jestli by mi s tímto nepomohl.
Na naší schůzku jsem přinesl zhruba 5 listů, na kterých byly vytištěny print-screeny různých webových stránek. Řekl jsem Jiřímu, že bych si to představoval v podobém duchu. Načež mě Jiří zastavil se slovy: „Řekněte mi, PROČ to takto chcete.“ Byl jsem naprosto zaskočený touto otázkou a ani jsem na ni neuměl v té době odpovědět. Jiří nikdy nebyl designer, který Vám všechno odkýve a řekne „ano, přesně takto to udělám.“ Vždy uměl jít do hloubky až k samotné podstatě věci. Pro mě osobně byl tento přístup něčím novým, s čím jsem se do té doby nesetkal. A neskutečně mě to fascinovalo. Jenom ta diskuse sama o sobě byla extrémně zajímavá. Troufnu si říci, že tyto momenty do jisté míry značně ovlivnili můj způsob uvažování a čerpám z nich dodnes.
V rámci referencí bude většina klientů Jiřího nejspíše hodnotit jeho práci a přístup. Já bych ho rád ohodnotil jako člověka. Myslím si, že po tak dlouhé spolupráci už si to mohu dovolit. Skromný, inspirativní a hlavně neskutečný perfekcionalista. To je Jiří Chlebus v mých očích.
D. R.
Trvalo nám dost dlouho než jsme našli někoho, kdo ihned pochopil náš brand a emoci, kterou jsme chtěli zanechat. Jirka nám dělal redesign loga, úpravu již hotového webu a následně vytvořil celý vizuální systém. Věděl jsem, že to bude dobrá volba již po naši první telefonické konzultaci, kdy mi doslova „mluvil z duše“. Kéž by tento přístup měli všichni ostatní grafičtí desginéři i „markeťáci“ a mohli bychom tak ušetřit spoustu času i peněz. Díky Jirko!
D. C.
S Jirkou spolupracuji téměř 10 let a již od počátku mě fascinoval svým citem i zásadovostí. Je silnou osobností, která ví, co dělá. Má jasnou představu a umí o ní diskutovat. Za svou prací si stojí a nemá rád polovičaté realizace. Snad i proto jsem se od Jiřího často dočkal nečekaných „třešniček na dortu“, které přinesl se svou invencí a energií. Spolupráci s tímto designérem mohu jen doporučit. Váš produkt bude podpořen zřejmým wow-efektem.
P. P.
Bylo super moci probrat s někým, kdo je v oboru tak dlouho, bez obalu vše, co mě zajímalo. Konzultace s Jiřím byla velice nabitá a motivující zároveň. Připravila jsem si dopředu otázky a Jiří zase odpovědi na ně i s odkazy, které rovnou při rozhovoru vkládal do sdíleného dokumentu, takže to bylo velice koncentrované předávání zkušeností.
Ačkoli jsme měli konzultaci online, bylo to úplně, jako bychom se sešli osobně. Prošli jsme inspirující designéry a studia, loga a branding, proces zakázky, cenotvorbu, smlouvy, sebepropagaci, time management i technické věci (software, hardware, backupy). Díky za tolik informací a podnětné body, jak se dále zlepšovat!
T. K.
Před časem nám Jiří dělal vizuální styl festivalu Zero a byla to ukázka perfektní spolupráce. Své návrhy měl vždy bytelně vyfutrovaný perfektními argumenty. Když jsme potom potřebovali vyrobit další logo, šli jsme zase za ním. Nelze jinak, než jeho služby vřele doporučit.
M. G.
Znám Jiřího osobně několik let. Vážím si ho jako člověka, který udělal své velké rozhodnutí a dokázal si jít za svým cílem. Pilně na sobě pracoval a vlastně to dělá stále. Výsledky jsou více než patrné. Jeho zapál pro to, co dělá, je obrovský. Na každé další práci je vidět posun zase o kousek dál. Má smysl pro detail a umí věci vidět také komplexněji – s určitým nadhledem. Je to precizní a poctivý dříč. To je vzácný mix vlastností a schopností výborného grafického designéra. A tím Jiří bezesporu je.
D. „. P.
Jirka nám deset let zpět pomohl vytvořit identitu k dnes již známému hudebnímu labelu i ve světě - Hoofbeats Music. Můžu ho jen doporučit a říct, že Jirka je profík!
D. C.
Jirku jsem poznal před 15-ti lety, už v té době bylo znát jeho zapálení pro věc. Neustálá touha se rozvíjet a správně uchopit věci vedly k jeho progresu a já můžu jenom děkovat za možnost se dívat na jeho rozvoj při společných projektech. Vy co hledáte profesionalitu, nadhled a jiskru tak dále nehledejte. Jste tu správně!
M. K.
Jiří stabilně odvádí perfektní práci. Dokáže zcela pochopit i ne zcela nastíněnou představu a posunout celý projekt díky své kreativitě a vcítění do finále.
L. V.
Bez Jiřího by Diverzo nikdy nevzniklo! Byla to výzva a jsem rád že jsme ji zvládli na vrcholové úrovni.
Na jaře 2020 jsem zjistil, že budu potřebovat profesionála na branding. Tehdy naše (pouze) finančně-poradenská společnost Fintegrity potřebovala rozšířit obor činnosti o B2B vzdělávání a služby spojené s Bitcoinem. Cílem bylo vše sjednotit pod náš brand, ale současně jasně oddělit tyto 3 segmenty podle různých typů zákazníků. Věděl jsem že to nebude jednoduchý úkol, jelikož finance se objevují všude kolem nás a jsou založené především na důvěře, která se může snadno změnit v patos.
Po důkladné rešerši jsem zjistil, že Jiří je ideální kandidát. Když jsem ho oslovil, tak mě odmítl… Vytvářet komplexní vizuální styl pro průměrný název nechtěl. Jeho práce prý není pouze o zakázkách, ale také o referencích spojených s autorstvím k brandingu – to vám už zůstane na vždy. Nejdříve jsem ho nechápal, dnes mu za tenhle přístup děkuji.
O spolupráci jsem stál ale došlo mi, že se musím sám více připravit. Řídil jsem se marketingovými zdroji, které mi Jiří dal k samostudiu. Ozval jsem se o měsíc později s pečlivě připraveným zadáním a novým názvem. Museli jsme udělat strategické změny ve firmě, ale dnes toho nelituji. Navíc samotná spolupráce nebyla jednoduchá a vyžadovala flexibilitu a nasazení z naší strany. Jiří nepracoval za nás, ale pro nás.
Přípravná fáze byla opravdu podrobná. Fonty a barvy jsme řešili dlouho. Netušil jsem kolik aspektů je potřeba zvážit u výběru písma. Nejdřív vznikly základní aktiva značky, posléze jsme si sami vytvářeli dva weby na které jsme aplikovali manuál značky. Ten z pozice supervizora Jiří korigoval a pomáhal nám s dotvářením dalších vizuálních komponentů, které vznikaly organicky společně s utvářením našich představ o brandu. Celé to zabralo půl roku.
Hledáte-li rychlé řešení, které neurazí, poohlídněte se jinde. Hledáte-li systematickou spolupráci a máte vysoké očekávání, které dokážete vykoupit vlastním zapojením, jste zde správně. Jiří, díky za spolupráci :-)
V. M.
S Jirkou se znám již delší dobu a sleduji jeho práci. Když jsme se rozhodovali o změně korporátní identity, byl jedním z hlavních kandidátů na tuto zakázku. Nebylo pak pro mne překvapením, že svým profi přístupem a referencemi přesvědčil i ostatní v našem týmu. Během samotné spolupráce nám pak pomohl odhalit řadu nedořešených věcí týkající se brandingu a registrace ochranné známky. Vyžadovalo to sice i velké nasazení na naší straně, ale zpětně to mohu hodnotit jen kladně. Odměnou nám pak byla osobní prezentace jeho návrhu v brněnském Impact Hubu. Když jsme pak následně prezentovali návrh identity dalším našim zaměstnancům, míra přijetí změny byla opravdu vysoká.
K. C.
Spolupráci s Jirkou můžu jen doporučit. S Jiřím jsme v úzké spolupráci více jak rok a vděčíme mu mimo jiné za kompletní redesign značky Braiins včetně všech produktových log, vytvoření Braiins design language s přesahem do namingu produktů a verzí. Navrhnul také naše písmo Braiins Display. Oceňujeme jeho přesah do strategie, architektury značky a prolnutí s webdesignem. Každou větší design rámec prezentuje týmu formou prezentace - ty ma vždy skvěle promyšlené, takže jeho práce všem zapadne do kontextu.
M. J.
Než jsme poprvé využili Jiřího služeb, hledali jsme grafického designéra pro naší novou firemní identitu. Oslovili jsme celou řadu designérů a shlédli spoustu jejich prací. Vizuální styly od Jiřího byly ale oproti ostatním naprosto prvotřídní. Také komunikace s Jiřím byla na úplně jiné úrovni. Takže jsme si ho najali. Nebyl levný, ale stálo to zato. Opakovaně jsme poté svěřili jeho služby několika našim klientům a vždy odevzdal vynikající výsledky. Rádi s Jiřím spolupracujeme a neznáme lepšího designéra jednotných vizuálních stylů.
L. S.
Dlouhodobá spolupráce na vizuálech hudebních akcí. Mohu doporučit.
P. R.
Skvělý tvůrce log. Rád doporučím :)
B. K.
V. M.
J. K.