Recenzí Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra. (Další) v Praha (Praha).
Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
Žukovského 888/2, 161 00 Praha 6-Ruzyně
Popis
Informace o obchodě Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra, Další v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má nízké hodnocení, to neznamená, že nabízejí špatné služby nebo se ke svým zákazníkům nechovají dobře. Měli byste vzít v úvahu, že téměř ve všech případech lidé dávají recenze pouze tehdy, když jsou na službu naštvaní, a ne když je potěšila.
Mapa
Otevírací doba Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
Pondělí
8–17
Úterý
8–15
Středa
8–17
Čtvrtek
8–15
Pátek
8–12
Sobota
Zavřeno
Neděle
Zavřeno
Recenze Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
Co se týká objednání předem tak to je absolutní pohoda. Chtěla bych pochválit a poděkovat paní která byla 14.10.22 v ranních hodinách na přepážce 35. Všechno vysvětlila našla vhodný termín na vyzvednutí dokladu. Byla milá a ochotná.
Na podání žádosti před tím jsem jednala taky s skvělou slečnou která měla trpělivost a na mě počkala. Potřebovala odskočit na poštu udělat ověřenou kopii. Tak mi pak znovu přijala. Děkuji moc krát za ochotu a snahu pomoc.
Co se týká čekání ve frontě... Tak kvůli válce je to skoro není možný. Naposledy jsem přišla kolem 10 a lístek už nedostala. Infolinka jenom 1 i velká fronta cca na 1 čekání (a to jedno ráno nebo večer).
Musím pochválit velkou změnu k lepšímu MVČR. Při telefonickém objednání, které proběhlo v přátelském tónu, dle mých možností a potřeb jsem dostala instrukce co vše budu potřebovat sebou a kde to najdu/seženu. Od zastávky MHD byla vidět tabule kudy do budovy. Ve vyvolávací systému jsem našla své jméno, vytiskla lístek a do 5min. byla u přepážky. Pani byla moc milá, celé papírování i vystaveni dokladu proběhlo za par minut a tak bych ještě jednou ráda poděkovala🙏🏻
Myslím si, že je to zatím nejlepší pracoviště pro cizince v Praze. Bohužel jsem mimo toto oddělení kvůli adrese bydliště, ale pracovnici mi pomohli dostat urgentně překlenovací štítek i když pracoviště na Chodově mělo komplikace z systémem. Jsem vděčná každému pracovníků kdo mi dneska pomohl.
Dneska jsem byl na zukovskeho 888 na přepážce 24, kde u tohohle pána jsem byl už několikrát. A má velice dobrý vztah k nám, vždy dobře poradi, pomůže a je usměvavý, rád tam chodím, rozhodně doporučuji 👌
Poděkování patří paní Diane Petukhove Vavrinove, která je opravdu profík, byla strašně milá a příjemná. A dokázala navíc udělat vánoční zázrak při této návštěvě na OAMP!
Před 6 lety to tady bylo šílený, ale postupně se to lepší. Mladá generace nastupuje a ti nejarogantnější a nejhrubější lidi (kteří absolutně nemají co dělat na pozicích, na kterých musí jednat s lidmi) postupně odcházejí. S internetovým objednáním většinou nečekáte víc než 30 minut což je při tom množství "zákazníků" celkem ok.
Děkuji ochotnému pánovi u přepážky za poskytnutí/upřesnění informací, trpělivost a lidský přístup! ❤️😊👌
Prostory jsou fajn, přehledné. Objednávání přes internet je super! 👍
Moje uplne prvni zkusenost byla desiva - 9hod cekani s nejasnym koncem (dostal jsem se na prepazku po pracovni dobe, jsem dekoval urednici asi 6x!). Tentokrat jsem si poctive udelal registraci na internetu (pred 4dny). Moznost vyberu x-terminu do tydne. Oficialni termin 9.10hod v utery, na prepazku jsem se dostal v 9.00, odesel v 9.16 (nahlaseni zmeny cestovniho dokladu u trvaleho pobytu), typek na prepazce uplne vpohode a napomocny. Nikdy by mne nenapadlo, ze budu psat na tento urad pozitivni recenzi 🙂
Slečna s hnědými vlasy na přepážce 3, byla velice milá a trpělivá při vysvětlování myho problému. Děkuji vám.
Dobrý den, všechny Paní a Pane v kanceláři OAMP v Praze 6, jsou velmi milí, ochotní, jednají s lidmi s plným respektem, děkuji moc.
All Mrs. and Mr. at OAMP office in Prague 6, are very nice, helpful, treat people with respect, thank you so much.
Pokud jste objednání- minimální čekání. Jinak fronta na celý den.
Biometrie super , během 10 minut fotka další termín par minut čekání a kartička už převzata.
Hodně přepážek ale nejsou otevřeny všechny
Na informaci byla moc příjemná slečna, snažila se vyjít vstříc. Děkuji
Za mně rozhodně nejlépe fungující úřad v ČR. Objednávám se zde zásadně přes internet. Prostory jsou klimatizované, jsou dostatečně velké a mají spoustu míst na sezení. Jsou zde automaty na všechny možné nápoje a i na jídlo. WC je zde velké jak v kině. Do vyvolávajícího systému jsem zadal svůj PIN a vyjel lístek. Přesně v můj objednaný čas padlo moje číslo na velkých obrazovkách a šel jsem k přepážce. Obsluhoval mně kluk, který se vyznal a mou agendu vyřídil do 10ti minut a ještě jsme si stihli i pokecat. Kéž by takhle fungovaly všechny úřady v ČR.
Na úřad asi nechodí rád nikdo když nemusí, já musel. Propadlá občanka již pár let. Nevšiml jsem si toho. Objednání přes net a termín za dva týdny na mnou stanovený den i čas. Na řadu jsem přišel o 20min dřív, než jsem měl stanoveno. První velké překvapení. Hned další bylo, velice příjemná usměvavá mladá slečna, která pro mě udělala maximum a za 15-20 min. jsem odcházel spokojený, že jsem vše vyřídil hned na poprvé. Děkuji a zdravím slečnu T.D. na přepážce č.13
Přijel jsem na recepci jednu hodinu před otevřením - v 7 hodin ráno - a byl příjemně překvapené, že dveře do budovy a do kanceláře byly otevřené. Nemusel jsem mrznout venku.
Kancelář je lehká, čistá, čistá toaleta, kávovar, 3 terminály pro vydávání kuponů, informační tabule.
Personál je profesionální а dobře.
Děkuji Ministerstvu vnitra za dobré kanceláře a kompetentní zaměstnance.
Nerozumím, kde tady vidíte predbiháni, když jsou tu pořadové čísla jako na každém jiném úřadě. To, že se tady odbaví stovky lidi, ne 20 jako u doktora, kde čekáte 2-3 hod, tak myslím, že to není tak špatně. A samozřejmě záleží jako všude, jestli jste se ocitl na tom místě v době špicky.
Tak ja osobne mam s timto uradem (zatim) jen nejlepsi zkusenosti :) upravene prostory, odbaveni vcas, prijemny personal, muzete se registrovat online. Zdejsi remcalove asi nezazili pracoviste v Konevove, pak by asi byli zticha)) do fronty nejlip kolem pulnoce, pak v 8. hod. rano boj o listecky, a pak hezky cely den cekat az na vas prijde rada)) jo, to byla doba kamenna :).
PS. Jedina vytka Zukovskemu - nelze platit kartou. Jinak vsechno ok..
Díky - jste skvělý tým! mistry svého řemesla!
Bez ohledu na dlouhe ocekovani, moc me tesilo, ze v prepazce c.13 byla moc hodna slecna, ktera take jeste pomohla mi s temi problemy, ktere jsem nevedel. bylo vssechno kvalitne a rychle.
Chodím tam už deset let a dnes jsem potkala opravdu úžasnou paní na informacích, která mi velmi pomohla. Za mnou stálo plačící děvče a i k ní byla moc milá a pomohla!
Konečně důstojné prostředí, automat na kávu, sedačky a venku Billa, když člověk dlouho čeká.
Dnes 1.10.2020 pan na přepážce č.14 milý a příjemný! Děkuji
Záleží na koho narazíte. Ale fungují tak jak mají! Někdy to asi nemají jednoduché! 😊 Buďte v pohodě a budou taky. 😉
Síce dlouhá čekací doba, ale vybavil sem co sem chtěl.
Stále velké fronty, ale zlepšilo se to o hodně.
Pracovníci milí , vstřícný, proto dávám 5 hvězdičky
Jo je to tady docela fajn. 🦋🌟🌈👍😌.
Dobrý
Skvělý přístup k cizincům
Je lepsi nez Konevova
Jsem spokojeny !!!
Pokud je to možné, rezervujte si termín předem a buďte zde 15-20 m před termínem. Call centrum je velmi dobře organizované a informované - raději si připravte své dotazy (angličtina / čeština nezáleží) a vyřešte je tam, než abyste chodili sem.
Znalost angličtiny je pro některé zaměstnance omezená - pro věci, které potřebujete, použijte google překladač angličtina / čeština a mějte to připravené v telefonu.
Pokud nemáte schůzky – přijeďte v 7:00, 7:30 otevřete brány a začněte tisknout vstupenky, v 8:00 začněte obsluhovat klienty. Můžete mít štěstí a počkat si pár minut nebo na konkrétní agendu – smůla a počkat ještě 3–4 hodiny.
3 hvězdičky za nedostatek angličtiny a nedostatek anglických štítků kolem budovy (což je prostě hloupé vzhledem k tomu, že hlavním klientem tohoto místa jsou nečesky mluvící lidé).
Letos musím jet potřetí a k mému překvapení byli všichni milí, mluvili anglicky a dnes dokonce italsky. Vždycky se trochu bojím, jak se domluvím, protože neumím česky, ale zatím mám dobré zkušenosti. Online schůzky fungují dobře, čekací doba, pokud máte schůzku, není dlouhá a i když mi museli zavolat po telefonu, komunikovali se mnou anglicky.
Měl jsem super přátelskou osobu, která vysvětlila všechny mé pochybnosti v angličtině. Doporučení: Jděte VČAS, dveře se otevírají kolem 7:30 a máte přístup ke strojům na směny, já jsem přijel v 6:45 a venku už stálo dost lidí ve frontě. Stejně tak jsem dostal jeden z prvních termínů, protože procedur je hodně, a vše jsem měl vyřešené do 9:30 (v té době už bylo plno čekajících lidí).
Jděte brzy, pokud nemáte schůzku. Dveře se otevírají v 7:30, ale lidem se začínají věnovat v 8:00. Své číslo můžete získat na jednom ze tří terminálů uvnitř. Šel jsem tam bez domluvy a dostal jsem lístek ve frontě v 7:40 a bylo o mě postaráno až v 11:25 😅. Můžete si tedy spočítat průměrnou čekací dobu. (byl jsem 12. v pořadí)
Když jsem byl na řadě, vyložil jsem na stůl všechny požadované dokumenty a ona si vybrala, které potřebovala. Takže vlastně není potřeba umět česky. Přesto říct "dobré den" je to nejmenší, co můžete udělat 😆
Čekací doba ale není pro slabé 💀😂. Přeji vám vše nejlepší s vašimi zkušenostmi.
To jaký proces musíme absolvovat, za to nemůže ani jedna paní za okénkem. objednáte, nemusíte opravdu vyčkávat hodiny v čekárně ale přijít max. 20 min před vaším termínem.
A samozřejmě i od vašeho přístupu a pochopení se pak odráží výsledek :)
Zajímalo by mě, proč toto místo má nízké hodnocení, byl jsem tam třikrát a neměl jsem žádný problém. Personál je příjemný a velmi nápomocný. Pokud jste si nezarezervovali schůzku, není to chyba MOI, je to vaše. Pokud neumíte česky, neměli byste očekávat, že budou určitě umět anglicky. Vy jste v jejich zemi, oni nejsou ve vaší zemi.
Pracují rychle. Mám ze všeho radost. Dostanete se tam ze stanice metra Nadrazi Velpslaain a poté autobusem 225 do Delta Center.
Wenn man hier ohne Termine hingeht muss man wirklich sehr viel Zeit einplanen. Ich musste beispielsweise über vier Stunden warten bis meine Nummer aufgerufen worden ist. Die Systematik der Nummer Vergabe und Aufruf hat sich mir selbst nach all langen Wartezeit nicht erschlossen. Des Weiteren hatte ich noch dazu das Pech an eine ausgesprochen unfreundliche Mitarbeitern zu geraten welche sehr unhöflich und kurz angebunden war. Zum Glück hat mir meine Lebensgefährtin beigestanden. Das Gebäude selbst ist sehr übersichtlich, modern und einfach zu finden.
(Přeloženo)
Pokud se sem vydáte bez objednání, musíte si naplánovat opravdu hodně času. Například jsem musel čekat více než čtyři hodiny, než mi zavolali číslo. Systematika přidělování čísel a volání se mi ani po vší dlouhé době čekání neotevřela. Navíc jsem měl tu smůlu, že jsem narazil na extrémně nepřátelského zaměstnance, který byl velmi hrubý a náhlý. Naštěstí mě můj partner podpořil. Samotná budova je velmi přehledná, moderní a snadno k nalezení.
Velmi užitečný muž u informačního pultu! Schůzku nebylo možné provést online, ale je možné, pokud zavoláte předem. Schůzka proběhla hladce a bez problémů. Zaměstnanci mluvili anglicky.
Dne 24. června byl mužský personál u informační přepážky opravdu nápomocný, když nás nasměroval a poskytl nám potřebné formuláře a informace, abychom se domluvili na schůzce, a také nám dala mladá dáma na přepážce 8, kterou jsme viděli, byla trpělivá a dobře informovaná. spoustu dalších informací, které jsme potřebovali, abychom věci uvedli do pohybu. I když jsme ten den nemohli aplikaci spustit, máme informace, které musíme udělat. Doufáme, že naše další návštěva bude stejně hladká a příjemná.
Všichni zaměstnanci, které jsme toho dne potkali, byli nápomocní a všichni se usmívali.
Byrokratický proces, který se musí absolvovat, je velký.
Na druhou stranu naštěstí existuje lidský rozměr, který toto vyřizování činí snesitelnější. Velice děkuji Ani na přepážce 23, oceňuji široké procesní znalosti a proklientský přístup.
I would like to appreciate the work done by the lady at the counter no 23, the way she work and help me with my query is so nice and I'm pretty impressed with the way of working and thank you for making my first visit smooth and completing my task.
(Přeloženo)
Chtěl bych ocenit práci, kterou odvedla paní na přepážce č. 23, způsob, jakým pracuje a jak mi pomáhá s mým dotazem, je tak milý a způsob práce mě velmi ohromil a děkuji za to, že moje první návštěva proběhla hladce a dokončení mého úkolu.
Z návštěvy tohoto oddělení mám jen pozitivní emoce. Domluvil jsem se tedy předem telefonicky a přišel jsem tedy přesně na čas. Vzal jsem si lístek a už tam bylo napsané moje jméno a čas schůzky. V čekárně bylo hodně lidí, bylo tam horko a hluk, ale pravděpodobně mi zavolali rychle, dokonce s předstihem. V okénku číslo 5 byla příjemná pracovnice, která vše rychle vyřídila a vysvětlila mi vše potřebné.
Jen se ujistěte, že máte připraveny všechny dokumenty a domluvte si schůzku předem. To je vše.
there was a lady worker in tiger print dress and with red nails of different length and she was very evil, if youll see her run and take another ticket
(Přeloženo)
byla tam jedna pracovnice v tygřích šatech a s červenými nehty různé délky a byla velmi zlá, pokud ji uvidíš běžet a vezmeš si další lístek
Pokud je to možné, vždy si domluvte schůzku. Tohle není místo 😘🥲není místo, kde hledat informace a mnozí na vás nemluví jinak než česky.
Pokud jste si zarezervovali schůzku, buďte prosím přítomni o něco dříve a vyberte si token prostřednictvím terminálů s dotykovou obrazovkou. Personál mluví česky a anglicky. V případě, že máte nějaké dotazy, můžete se postavit do fronty, než bude zavoláno vaše tokenové číslo, aby byl celý proces bezproblémový. Je tu také místo pro děti na hraní a já jsem si během čekání skvěle užil pár obrázků :)
Rád bych poděkoval Ani sedící u stolu 23 . Byla velmi nápomocná, profesionální a milá. Mimořádný příklad toho, jak by měl být člověk, který pracuje s lidmi
Dva roky od mé předchozí návštěvy musím změnit své hodnocení z 1 na 5 hvězdiček. Teď je to jako úplně jiná kancelář. Dříve zaměstnanci neuměli nebo nechtěli mluvit anglicky. Teď jsem skoro ze všech přepážek slyšel angličtinu. Zaměstnanci byli velmi nápomocní a chovali se hezky. Také doba vyřízení žádosti byla mnohem rychlejší (před 2 lety to byly 3 měsíce, nyní jen 1 měsíc).
Čekárna je nově vybavena nabíječkami telefonů, což je velké plus pro klienty bez objednání, kteří musí déle čekat. Nechybí ani automaty na kávu a studené nápoje. Celý objekt je dobře klimatizován.
Kdo byl poslední 2 roky ve vedení tohoto úřadu, odvedl neuvěřitelně dobrou práci!
Schůzka začala s předstihem, byla vyřízena velmi profesionálně vstřícnou a dobře informovanou paní, která poskytla dobré rady, což bylo velmi ceněno.
Děkuju
Thank you so much to the 2 gentlemen (both wearing glasses)from counter 3 and 4, they are extremely helpful and speaks good English. They are full of patience and super polite.
Our process was very smoth although we made a little mistake with the booking( We suppose to book European counter not third country counter).But we were fully supported by them and we feel like we had a prime customer experience.
They also kindly answer our other questions which is not much related to this appointment.
Booked online appointment, brought all the documents with us. total process costs around 30 mins without waiting.
Very appreciated for your help guys🙏.
(Přeloženo)
Moc děkuji 2 pánům (oba nosí brýle) z pultu 3 a 4, jsou velmi nápomocní a mluví dobře anglicky. Jsou plní trpělivosti a super zdvořilí.
Náš proces byl velmi hladký, i když jsme udělali malou chybu s rezervací (předpokládáme, že rezervujeme evropskou přepážku, nikoli přepážku ve třetí zemi). Ale byli jsme jimi plně podporováni a máme pocit, že jsme měli prvotřídní zákaznickou zkušenost.
Také laskavě odpovídají na naše další otázky, které s touto schůzkou příliš nesouvisí.
Zarezervovaný online termín, přinesl s námi všechny dokumenty. celkový proces stojí asi 30 minut bez čekání.
Moc si vážíme vaší pomoci kluci🙏.
Byl jsem docela spokojený s tím, že si zkušený pracovník udělal čas na vysvětlení a velmi důkladně prošel mou jednoduchou změnou adresy. Také jsem se zaregistroval online a čekal jsem asi 20 minut (v uvedeném rozsahu). Mluvím česky a umím mluvit s byrokraty, takže nemohu soudit za ostatní. Čtení dalších komentářů - pokud to čte nějaký státní úředník - pochopte, že je to mnohokrát první kontakt se servisem v češtině a lze to udělat pěkně a s totálním nasazením pro klienty (chcete je potěšit a upřímně jim pomoci, tzn.) , kteří přicházejí do zcela nové země. Protože se poté cítí začleněni a ve většině případů jim prospěje příjemná společnost, kterou tady v češtině máte.
Super rychlý a perfektní servis pokaždé, když jdeme. Jediné, co musíte udělat, je domluvit si online schůzku a mít připravené všechny dokumenty. Všechny informace jsou na jejich webu a je to snadné. Nikdy jsme tam nemuseli čekat déle než 3 minuty. Samozřejmě je lepší, když s vámi někdo mluví česky, ale mluví také anglicky. Alespoň některé...
Pokud jste si udělali rezervaci dříve (využili mě anglicky po telefonu), mějte k dispozici všechny potřebné dokumenty (potřebné jsou jasně uvedeny na jejich webu) a pokusíte se usmát a mluvit trochu česky, co znáte, budete v a odtamtud za 10 minut. Velmi efektivní a přímočaré. Většina sténajících s 1 hvězdou je prostě nepřipravená, líná vynaložit nějaké úsilí a cítit se oprávněně. Připravte se a budete v pořádku. Díky za rychlou obsluhu přepážky 19 paní!
Měli jsme online termín na 3.30, dorazili jsme tam ve 3.15 a odjížděli jsme z místa ve 3.38. Velmi dobře organizovaný, profesionální a ochotný personál. Pokud máte připravené všechny dokumenty a česky mluvící doprovod, je to super snadné. Anglicky by se tady s vámi opravdu nebavili. Stejně jako na kterémkoli oddělení cizinecké policie. To je na hovno, moje zkušenost ze zahraničí je taková, že personál pracující na těchto místech běžně mluví anglicky. Každopádně si sjednejte online schůzku a vezměte s sebou česky mluvícího člověka a budete v pořádku.
Místo není tak špatné, jak tvrdí recenze, pokud víte, co můžete očekávat, a přijdete odpovídajícím způsobem připraveni. Je to velmi snadné - 1) musíte buď mluvit česky, nebo přijít s česky mluvící osobou, 2) pokud nemáte domluvenou schůzku, počkáte, čekali jsme ~4 hodiny, 3) ujistěte se, že máte všechny dokumenty, které potřebujete, nechcete čekat 4 hodiny a pak být odmítnuti kvůli nějakému chybějícímu dokumentu.
Paní na přepážce byla velmi milá a profesionální, z naší strany žádná špatná zkušenost.
Osobně jsem to udělal rychle, po domluvě. Personál je nápomocný a pomáhá s otázkami. Všechno bylo v pořádku! Už tam byl dvakrát. Podruhé se mi akorát podařilo vytáhnout registrační lístek, když mi hned volali. I když lidí bylo docela dost (40-50% míst bylo obsazeno při čekání). Možná mnozí bez záznamu. Doporučuji všem, aby se registrovali přes stránky státních úřadů ;)
Skvělá zkušenost, velmi milé a užitečné dámy. Byl jsem tam změnit několik skutečností ve svých dokumentech a oni mi pomohli změnit všechny najednou, ačkoli jsem měl naplánován pouze 1 časový úsek.
S sebou: Pokud potřebujete změnit několik věcí ve svých dokumentech, měli byste si naplánovat časový úsek pro každou změnu.
Časové úseky si můžete snadno naplánovat přes internet.
Měl schůzku, přišel brzy a byl přijat o několik minut později. Musel jsem obnovit celý dokument, celý postup trval jen pár minut. V České republice jsem od roku 1992 a toto místo bylo nejlepší za posledních 20 let. Osoba, která mi pomáhala, byla super přátelská a velmi přízemní Současný personál byl opravdu mnohem lepší, než býval den...ps- Pokud nechcete čekat, zavolejte a domluvte si schůzku. (ušetří vám to spoustu času)
Velmi záleží na tom, jakého asistenta si pořídíte. Existuje jedna žena, která není absolutně kvalifikovaná pro svou práci. Když jsem se hlásil k trvalému pobytu, nechtěla mi přijmout doklady s tím, že jsou nedostatečné. Poté, co jsem trval na tom, je vzala a nakonec to, co jsem dodal, stačilo. Další den, kdy si ode mě vzala jednoduchý papír, který jí zabral doslova jednu minutu, se neobešel bez hrubého přístupu a zbytečných hrubých komentářů. Musel jsem jednat s několika dalšími lidmi a všichni byli nesmírně přátelští a ochotní, takže je škoda, že takový člověk kazí celou pověst.
O této službě mohu jako občan EU říci jen dobré věci. Byl jsem připraven čekat hodiny a zaplatil jsem 3,5 hodiny parkování. Taky jsem čekal hrubou imigrační policii. Naopak mluvili brilantně anglicky, byli ochotní a milí. Byl jsem hotový za 5 minut a jasně mi vysvětlili, že pro obnovení mého RP jim posílat všechny dokumenty poštou a nemusím se vracet. Práce hotová!
Docela dobrý systém pro sjednávání schůzek online, můžete si vybrat vhodné datum a čas, u mě to bylo asi po 1 týdnu. Přišel jsem dříve a dokonce jsem dostal své číslo na obrazovku předem. Paní, která přebírala mé doklady, byla ke mně milá a přátelská. I když jsem mluvil česky, asi byste si měli sehnat překladatele, pokud ne.
Ve skutečnosti po přestěhování začali fungovat mnohem lépe 🤣. Pokud přijdete po domluvě přes internet, tak žádné stížnosti, rychle, jasně, bez otázek 👍. Ale pokud nemáte termín...tak záleží na kterou denní hodinu se pro lístek dostavíte, můžete sedět až do zavíračky 🤷♀️
(Přeloženo) Už jdu domů) je zde vše jasné a rychlé. Práce zaměstnanců ve výškách 👍👍👍👍👍👍
(Původní)
Уже как к себе домой хожу ) здесь все чётко и быстро. Работа сотрудников на высоте 👍👍👍👍👍👍
Měl opravdu skvělý zážitek s dívkou na 26! Tak krásné a užitečné 😊 perfektní angličtina a velmi přátelské! Šel jsem nad rámec toho, aby mi pomohl vyřešit můj problém.
(Přeloženo) Pokud nejste po domluvě, pak čekání ve frontě 3-5 hodin
(Původní)
Если вы не по записи, то ожидание в очереди 3-5 часа
Spokojenost, velmi vstřícný přístup, vysvětleny všechny otázky i citlivé napomenutí. 13. Děkujeme.
Četl jsem předchozí recenze a jsem dojat, ve skutečnosti je nyní personál mnohem otevřenější a přátelštější než dříve a oddělení je pohodlné a dobře vybavené a není třeba stát frontu vůbec - rezervace přes internet šetří hodně času. Kdybyste věděli, jak to všechno vypadalo před 10 lety, byli byste omráčeni až do mdlob. Stojí za to ocenit, věřte mi.
Zařízení je dobře organizované a personál pracuje dostatečně rychle, ale je přinejmenším zvláštní, že na oddělení pro cizince mluví pouze česky a až na výjimky anglicky. Získat dokument není jednoduchá věc: můžete použít Google Translator nebo, lépe, být doprovázen někým, kdo mluví česky. Jinak může být zkušenost frustrující.
Nakonec dali cizinecké policii do pořádku. Nedá se to srovnat s tím, co bylo před 10 lety. Přihlásit se můžete telefonicky, je zde toaleta, žádní drzí překupníci lístků nejsou v dohledu. Jsou zde místa, kde si můžete koupit kávu a občerstvení. Dokonce je zde i místo, kde bez problémů zaparkujete auto. 5 +++
Pokud se řádně zdokumentujete a přinesete všechny potřebné dokumenty, vše půjde hladce a rychle. Pro mě jsem měl večeři rychle. Velké díky milé osobě z kanceláře #14.
Struktura je dobře organizovaná a personál pracuje celkem rychle, nicméně je přinejmenším zvláštní, že na oddělení pro cizince mluví pouze česky a až na výjimky anglicky. Získat dokument není jednoduchá věc: můžete použít Google Translator nebo ještě lépe, když vás doprovází někdo, kdo mluví česky. V opačném případě může být tato zkušenost frustrující.
Pokud nemáte termín, musíte přijít velmi brzy. Jinak můžete strávit celý den. Je tu spousta zaměstnanců, ve frontě na obsluhu bylo 8, po otevření to trvalo asi 1,5 hodiny. V blízkosti je voda, kávovary a obchod. Velká deska, nenechte si ujít čáru.
Nové místo je daleko od města, ale přineslo to výhodu většího prostoru a více zaměstnanců. Pokud si zarezervujete slot na internetu, čekací doba neexistuje. Celkově příjemný zážitek.
místo je velmi dobře organizované a vůbec není tak špatné, jak tvrdí recenze zde. ano, je to bolest, mluví jen česky, ale dovolte mi, abych vám připomněl, že jste v České republice
Po obavách s předchozími zkušenostmi jsem se raději telefonicky objednal a překvapivě jsem tam strávil jen necelou půl hodinu včetně čekání i vyřízení nového dokladu.
Pokud přijdete bez objednání, budete dlouho čekat, domluvte se proto předem! Jediný problém jsou informace - můžete čekat hodinu v jedné řadě, a pak vám řeknou, abyste se přesunuli do jiné, protože zavírám.
Appointment was on time, clerks friendly, they helped me with the formalities, answered questions. Good experience.
(Přeloženo)
Schůzka byla včas, úřednice přátelské, pomohli mi s formalitami, odpověděli na dotazy. Dobrá zkušenost.
Na rozdíl od toho, co bylo vízové záležitosti před 5 lety, je to dnes super snadné. Zaměstnanci centra jsou opravdu dobří lidé, ochotní pomoci
Vše v pořádku, obsluha milá!!!... i pro ty, kteří mají problémy s češtinou, ale bez domluvy je lepší nepřijít, ve frontě prosedíte nereálně dlouho...(
Perfektní servis. Dobře organizované, užitečné, zdvořilé, anglicky mluvící. Mnohokrát děkuji, že svou práci děláte tímto způsobem. 👍🙏
Met a wonderful lady on counter 13 the other day, Jana, she was extremely helpful. Big thanks to her!
(Přeloženo)
Onehdá potkala úžasnou dámu na přepážce 13, Janu, byla velmi nápomocná. Patří jí velký dík!
Very efficient and friendly staff
(Přeloženo)
Velmi efektivní a přátelský personál
Nemluví anglicky. Jsem Čech, takže jsem neměl problém se svým zahraničním snoubencem. Poraďte si s rezervací termínu
(Přeloženo) Ihned kontaktujte INFORMACE, vstupenky se kvůli covid-19 nevydávají
(Původní)
Обратитесь сразу в INFORMACE, в связи с covid-19 квитки не выдаются
Very good service, and always helping people, only one minus is part of workers doesn't speak English.
(Přeloženo)
Velmi dobré služby a vždy pomáhající lidem, pouze jedno mínus je, že pracovníci nemluví anglicky.
The location is very remote but the building looks great and the processing speed is lightning fast. A+++++
(Přeloženo)
Místo je velmi vzdálené, ale budova vypadá skvěle a rychlost zpracování je blesková. A++++++
Be sure to call for an appointment and be there on time. The people working there were actually quite friendly and helpful.
(Přeloženo)
Nezapomeňte si domluvit schůzku a být tam včas. Lidé, kteří tam pracovali, byli skutečně velmi přátelští a nápomocní.
Bring some snacks, the waiting time is long. There is a billa supermarket near by
(Přeloženo)
Přineste si svačinu, čekací doba je dlouhá. V blízkosti je supermarket billa
It's a government office and TBH, the staff there are pretty good.
(Přeloženo)
Je to vládní úřad a TBH, personál tam je docela dobrý.
It's quite far from the city, the rest perfect..
(Přeloženo)
Je to docela daleko od města, zbytek dokonalý ..
Ok
(Přeloženo)
OK
Very well organized and really kind staff!
(Přeloženo)
Velmi dobře organizovaný a opravdu milý personál!
(Přeloženo) Hodně lidí. Ale rychle 👍
(Původní)
Очень много людей. Но быстро👍
Staff members are super friendly.
(Přeloženo)
Zaměstnanci jsou super přátelští.
compared to the old office this is just a paradise
(Přeloženo)
ve srovnání se starou kanceláří je to prostě ráj
Ok
(Přeloženo)
OK
Relatively expansive
(Přeloženo)
Relativně expanzivní
Good
(Přeloženo)
Dobrý
😉
Nice staff
(Přeloženo)
Milý personál
👍👍👍👍👍👍
(Přeloženo) Rozšiřuji dokumenty
(Původní)
Продлеваю документв
Kontakt
Fotky
Budova
Hala
Nejnovější
Street view a 360
Vše