Recenzí Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra. (Další) v Praha (Praha).
Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
Žukovského 888, 161 00 Praha 6-Ruzyně, Česko
Popis
Informace o obchodě Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra, Další v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má nízké hodnocení, to neznamená, že nabízejí špatné služby nebo se ke svým zákazníkům nechovají dobře. Měli byste vzít v úvahu, že téměř ve všech případech lidé dávají recenze pouze tehdy, když jsou na službu naštvaní, a ne když je potěšila.
Mapa
Otevírací doba Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
Pondělí
8–17
Úterý
8–15
Středa
8–17
Čtvrtek
8–15
Pátek
8–12
Sobota
Zavřeno
Recenze Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra
M. K.
Co se týká objednání předem tak to je absolutní pohoda. Chtěla bych pochválit a poděkovat paní která byla 14.10.22 v ranních hodinách na přepážce 35. Všechno vysvětlila našla vhodný termín na vyzvednutí dokladu. Byla milá a ochotná.
Na podání žádosti před tím jsem jednala taky s skvělou slečnou která měla trpělivost a na mě počkala. Potřebovala odskočit na poštu udělat ověřenou kopii. Tak mi pak znovu přijala. Děkuji moc krát za ochotu a snahu pomoc.
Co se týká čekání ve frontě... Tak kvůli válce je to skoro není možný. Naposledy jsem přišla kolem 10 a lístek už nedostala. Infolinka jenom 1 i velká fronta cca na 1 čekání (a to jedno ráno nebo večer).
N. P.
Musím pochválit velkou změnu k lepšímu MVČR. Při telefonickém objednání, které proběhlo v přátelském tónu, dle mých možností a potřeb jsem dostala instrukce co vše budu potřebovat sebou a kde to najdu/seženu. Od zastávky MHD byla vidět tabule kudy do budovy. Ve vyvolávací systému jsem našla své jméno, vytiskla lístek a do 5min. byla u přepážky. Pani byla moc milá, celé papírování i vystaveni dokladu proběhlo za par minut a tak bych ještě jednou ráda poděkovala🙏🏻
E. C.
Myslím si, že je to zatím nejlepší pracoviště pro cizince v Praze. Bohužel jsem mimo toto oddělení kvůli adrese bydliště, ale pracovnici mi pomohli dostat urgentně překlenovací štítek i když pracoviště na Chodově mělo komplikace z systémem. Jsem vděčná každému pracovníků kdo mi dneska pomohl.
V. N.
Dneska jsem byl na zukovskeho 888 na přepážce 24, kde u tohohle pána jsem byl už několikrát. A má velice dobrý vztah k nám, vždy dobře poradi, pomůže a je usměvavý, rád tam chodím, rozhodně doporučuji 👌
M. S.
Poděkování patří paní Diane Petukhove Vavrinove, která je opravdu profík, byla strašně milá a příjemná. A dokázala navíc udělat vánoční zázrak při této návštěvě na OAMP!
R. M.
Před 6 lety to tady bylo šílený, ale postupně se to lepší. Mladá generace nastupuje a ti nejarogantnější a nejhrubější lidi (kteří absolutně nemají co dělat na pozicích, na kterých musí jednat s lidmi) postupně odcházejí. S internetovým objednáním většinou nečekáte víc než 30 minut což je při tom množství "zákazníků" celkem ok.
K. B.
Děkuji ochotnému pánovi u přepážky za poskytnutí/upřesnění informací, trpělivost a lidský přístup! ❤️😊👌
Prostory jsou fajn, přehledné. Objednávání přes internet je super! 👍
P. K.
Moje uplne prvni zkusenost byla desiva - 9hod cekani s nejasnym koncem (dostal jsem se na prepazku po pracovni dobe, jsem dekoval urednici asi 6x!). Tentokrat jsem si poctive udelal registraci na internetu (pred 4dny). Moznost vyberu x-terminu do tydne. Oficialni termin 9.10hod v utery, na prepazku jsem se dostal v 9.00, odesel v 9.16 (nahlaseni zmeny cestovniho dokladu u trvaleho pobytu), typek na prepazce uplne vpohode a napomocny. Nikdy by mne nenapadlo, ze budu psat na tento urad pozitivni recenzi 🙂
M. E.
Slečna s hnědými vlasy na přepážce 3, byla velice milá a trpělivá při vysvětlování myho problému. Děkuji vám.
M. T.
Dobrý den, všechny Paní a Pane v kanceláři OAMP v Praze 6, jsou velmi milí, ochotní, jednají s lidmi s plným respektem, děkuji moc.
All Mrs. and Mr. at OAMP office in Prague 6, are very nice, helpful, treat people with respect, thank you so much.
A. A.
Pokud jste objednání- minimální čekání. Jinak fronta na celý den.
Biometrie super , během 10 minut fotka další termín par minut čekání a kartička už převzata.
Hodně přepážek ale nejsou otevřeny všechny
M. M.
Na informaci byla moc příjemná slečna, snažila se vyjít vstříc. Děkuji
I. F.
Za mně rozhodně nejlépe fungující úřad v ČR. Objednávám se zde zásadně přes internet. Prostory jsou klimatizované, jsou dostatečně velké a mají spoustu míst na sezení. Jsou zde automaty na všechny možné nápoje a i na jídlo. WC je zde velké jak v kině. Do vyvolávajícího systému jsem zadal svůj PIN a vyjel lístek. Přesně v můj objednaný čas padlo moje číslo na velkých obrazovkách a šel jsem k přepážce. Obsluhoval mně kluk, který se vyznal a mou agendu vyřídil do 10ti minut a ještě jsme si stihli i pokecat. Kéž by takhle fungovaly všechny úřady v ČR.
j. b.
Na úřad asi nechodí rád nikdo když nemusí, já musel. Propadlá občanka již pár let. Nevšiml jsem si toho. Objednání přes net a termín za dva týdny na mnou stanovený den i čas. Na řadu jsem přišel o 20min dřív, než jsem měl stanoveno. První velké překvapení. Hned další bylo, velice příjemná usměvavá mladá slečna, která pro mě udělala maximum a za 15-20 min. jsem odcházel spokojený, že jsem vše vyřídil hned na poprvé. Děkuji a zdravím slečnu T.D. na přepážce č.13
A. M.
Přijel jsem na recepci jednu hodinu před otevřením - v 7 hodin ráno - a byl příjemně překvapené, že dveře do budovy a do kanceláře byly otevřené. Nemusel jsem mrznout venku.
Kancelář je lehká, čistá, čistá toaleta, kávovar, 3 terminály pro vydávání kuponů, informační tabule.
Personál je profesionální а dobře.
Děkuji Ministerstvu vnitra za dobré kanceláře a kompetentní zaměstnance.
K. K.
Nerozumím, kde tady vidíte predbiháni, když jsou tu pořadové čísla jako na každém jiném úřadě. To, že se tady odbaví stovky lidi, ne 20 jako u doktora, kde čekáte 2-3 hod, tak myslím, že to není tak špatně. A samozřejmě záleží jako všude, jestli jste se ocitl na tom místě v době špicky.
D.
Tak ja osobne mam s timto uradem (zatim) jen nejlepsi zkusenosti :) upravene prostory, odbaveni vcas, prijemny personal, muzete se registrovat online. Zdejsi remcalove asi nezazili pracoviste v Konevove, pak by asi byli zticha)) do fronty nejlip kolem pulnoce, pak v 8. hod. rano boj o listecky, a pak hezky cely den cekat az na vas prijde rada)) jo, to byla doba kamenna :).
PS. Jedina vytka Zukovskemu - nelze platit kartou. Jinak vsechno ok..
В. М.
Díky - jste skvělý tým! mistry svého řemesla!
M. B.
Bez ohledu na dlouhe ocekovani, moc me tesilo, ze v prepazce c.13 byla moc hodna slecna, ktera take jeste pomohla mi s temi problemy, ktere jsem nevedel. bylo vssechno kvalitne a rychle.
J. D.
Chodím tam už deset let a dnes jsem potkala opravdu úžasnou paní na informacích, která mi velmi pomohla. Za mnou stálo plačící děvče a i k ní byla moc milá a pomohla!
M. M.
Konečně důstojné prostředí, automat na kávu, sedačky a venku Billa, když člověk dlouho čeká.
p. r.
Dnes 1.10.2020 pan na přepážce č.14 milý a příjemný! Děkuji
T. F.
Záleží na koho narazíte. Ale fungují tak jak mají! Někdy to asi nemají jednoduché! 😊 Buďte v pohodě a budou taky. 😉
S. P.
Síce dlouhá čekací doba, ale vybavil sem co sem chtěl.
A. M.
Stále velké fronty, ale zlepšilo se to o hodně.
Z. Š.
Pracovníci milí , vstřícný, proto dávám 5 hvězdičky
P. F.
Jo je to tady docela fajn. 🦋🌟🌈👍😌.
О. Э.
Dobrý
L. K.
Skvělý přístup k cizincům
A. N.
Je lepsi nez Konevova
T. C. N.
Jsem spokojeny !!!
J. F.
Book your appointment upfront if possible & be here 15-20m before the appointment. Call center is very well organized and informed - rather prepare your questions (English / Czech doesn’t matter) and solve them there rather than going here.
English skills are limited for some staff - use google translate English / Czech for stuff you need and have it ready in phone.
If you don’t have appointments - arrive 7am, 7.30 place open gates and starts printing the tickets, 8am start to serve clients.You might get lucky and wait couple minutes, or for specific agenda - unlucky and wait 3-4h still.
3 stars for lack of English skills and lack of English labels around the building (which is just stupid given the fact main client of this place are non-Czech speaking people).
(Přeloženo)
Pokud je to možné, rezervujte si termín předem a buďte zde 15-20 m před termínem. Call centrum je velmi dobře organizované a informované - raději si připravte své dotazy (angličtina / čeština nezáleží) a vyřešte je tam, než abyste chodili sem.
Znalost angličtiny je pro některé zaměstnance omezená - pro věci, které potřebujete, použijte google překladač angličtina / čeština a mějte to připravené v telefonu.
Pokud nemáte schůzky – přijeďte v 7:00, 7:30 otevřete brány a začněte tisknout vstupenky, v 8:00 začněte obsluhovat klienty. Můžete mít štěstí a počkat si pár minut nebo na konkrétní agendu – smůla a počkat ještě 3–4 hodiny.
3 hvězdičky za nedostatek angličtiny a nedostatek anglických štítků kolem budovy (což je prostě hloupé vzhledem k tomu, že hlavním klientem tohoto místa jsou nečesky mluvící lidé).
L. G.
It's the third time I have to go this year and to my surprise everyone was nice, spoke English and even Italian today. I always go a bit scared on how I will be able to communicate since I do not speak Czech, but I had good experiences so far. Online appointments work well, waiting time if you have an appointment it's not long, and even when they had to call me over the phone they communicated with me in English.
(Přeloženo)
Letos musím jet potřetí a k mému překvapení byli všichni milí, mluvili anglicky a dnes dokonce italsky. Vždycky se trochu bojím, jak se domluvím, protože neumím česky, ale zatím mám dobré zkušenosti. Online schůzky fungují dobře, čekací doba, pokud máte schůzku, není dlouhá a i když mi museli zavolat po telefonu, komunikovali se mnou anglicky.
P. C.
(Přeloženo) Měl jsem super přátelskou osobu, která vysvětlila všechny mé pochybnosti v angličtině. Doporučení: Jděte VELMI BRZY, dveře se otevírají kolem 7:30 a máte přístup ke strojům na směny, já jsem přijel v 6:45 a venku už stálo docela dost lidí. Stejně tak jsem dostal jednu z prvních směn, protože je tam spousta papírování a už v 9:30 jsem měl vše vyřešené (v té době už bylo plno čekajících lidí).
(Původní)
Me tocó una persona súper amable que me explicó en Inglés todas las dudas. Recomendación: IR BIEN TEMPRANO, abren puertas cerca de las 7:30 y se puede acceder a las máquinas para los turnos, yo había llegado a las 6:45 y ya había bastante gente afuera haciendo fila. Igualmente, conseguí uno de los primeros turnos porque hay muchos trámites, y ya tenía todo resuelto para las 9:30 (a esa hora ya estaba lleno de gente esperando).
D. S. (.
Go Early, if you don't have an appointment. Doors open at 7:30 but they start attending to people at 8am. You can get your number at one of the three terminals inside. I went there without an appointment and got my queue ticket at 7:40 and I was only attended to at 11:25 😅. So you can do the math on the average waiting time. (I was 12th in line)
When it was my turn, I layed out all the required documents on the table and she picked which ones she needed. So you don't really need to know how to speak Czech. Nevertheless, saying "dobré den" is the least you can do 😆
The waiting time is not for the weak though 💀😂. Wishing you all the best with your experience.
(Přeloženo)
Jděte brzy, pokud nemáte schůzku. Dveře se otevírají v 7:30, ale lidem se začínají věnovat v 8:00. Své číslo můžete získat na jednom ze tří terminálů uvnitř. Šel jsem tam bez domluvy a dostal jsem lístek ve frontě v 7:40 a bylo o mě postaráno až v 11:25 😅. Můžete si tedy spočítat průměrnou čekací dobu. (byl jsem 12. v pořadí)
Když jsem byl na řadě, vyložil jsem na stůl všechny požadované dokumenty a ona si vybrala, které potřebovala. Takže vlastně není potřeba umět česky. Přesto říct "dobré den" je to nejmenší, co můžete udělat 😆
Čekací doba ale není pro slabé 💀😂. Přeji vám vše nejlepší s vašimi zkušenostmi.
V. Č.
(Přeloženo) To jaký proces musíme absolvovat, za to nemůže ani jedna paní za okénkem. Po každé když jsem navštívila Žukovského bylo mi pěkně poradeně, podána pomoc a popřípadě dovysvětleno co s mám ještěn zařídit. Velmi oceňuji, narozdíl od jiných úřadů, systém objednávání. Pokud se objednáte, nemusíte opravdu vyčkávat hodiny v čekárně, ale přijít max. 20 min před vaším termínem.
A samozřejmě i od vašeho přístupu a pochopení se pak odráží výsledek :)
(Původní)
To aky proces musime absolvovať, za to nemože ani jedna pani za okienkom. Po každé keď som navštívila Žukovského bolo mi pekne poradene, podaná pomoc a poprípade dovysvetlené čo s mám ešten zariadiť. Veľmi ocenujem, narozdiel od iných úradov, systém objednávania. Pokial sa objednáte, nemusíte naozaj vyčkávať hodiny v čakárni ale prísť max 20 min pred vaším termínom.
A samozrejme aj od vášho prístupu a pochopenia sa potom odráža výsledok :)
n. m.
I am wondering why this place low rated, I was there for three times and did not have any issue. The staff is welcoming and very helpful. If you did not book an appointment then it is not MOI fault , it is yours. If you cannot speak Czech then you should not expect them to surely able to speak English. You are in their country, they are not in your country.
(Přeloženo)
Zajímalo by mě, proč toto místo má nízké hodnocení, byl jsem tam třikrát a neměl jsem žádný problém. Personál je příjemný a velmi nápomocný. Pokud jste si nezarezervovali schůzku, není to chyba MOI, je to vaše. Pokud neumíte česky, neměli byste očekávat, že budou určitě umět anglicky. Vy jste v jejich zemi, oni nejsou ve vaší zemi.
С. П.
(Přeloženo) Pracují rychle. Všichni jsou spokojeni. Dostanete se tam ze stanice metra Nadrazi Velpslaain a poté autobusem 225 do Delta Center.
(Původní)
Работают быстро. Всем довольна. Добраться можно от метро Надражи Велпслааин, а дальше 225 автобусом до Дельта Центр.
J. H.
Wenn man hier ohne Termine hingeht muss man wirklich sehr viel Zeit einplanen. Ich musste beispielsweise über vier Stunden warten bis meine Nummer aufgerufen worden ist. Die Systematik der Nummer Vergabe und Aufruf hat sich mir selbst nach all langen Wartezeit nicht erschlossen. Des Weiteren hatte ich noch dazu das Pech an eine ausgesprochen unfreundliche Mitarbeitern zu geraten welche sehr unhöflich und kurz angebunden war. Zum Glück hat mir meine Lebensgefährtin beigestanden. Das Gebäude selbst ist sehr übersichtlich, modern und einfach zu finden.
(Přeloženo)
Pokud se sem vydáte bez objednání, musíte si naplánovat opravdu hodně času. Například jsem musel čekat více než čtyři hodiny, než mi zavolali číslo. Systematika přidělování čísel a volání se mi ani po vší dlouhé době čekání neotevřela. Navíc jsem měl tu smůlu, že jsem narazil na extrémně nepřátelského zaměstnance, který byl velmi hrubý a náhlý. Naštěstí mě můj partner podpořil. Samotná budova je velmi přehledná, moderní a snadno k nalezení.
V. M.
Very helpful man at the information desk! Appointment couldn't be made online but is possible if you call in advance. The appointment went smoothly and without any problems. Staff member spoke English.
(Přeloženo)
Velmi užitečný muž u informačního pultu! Schůzku nebylo možné provést online, ale je možné, pokud zavoláte předem. Schůzka proběhla hladce a bez problémů. Zaměstnanci mluvili anglicky.
R. A.
On 24 June, The male staff at the information counter was really helpful to direct us and provide us with the necessary forms and information to get our appointment and also the young lady at counter 8 whom we saw, was patient and knowledgeable, also gave us alot of further information that we needed to get things moving. Even though we couldnt start the application that day, we have the information that we need to do. Hopefully our next visit will be as smooth and pleasant.
All the staff we met that day were helpful and all smiles.
(Přeloženo)
Dne 24. června byl mužský personál u informační přepážky opravdu nápomocný, když nás nasměroval a poskytl nám potřebné formuláře a informace, abychom se domluvili na schůzce, a také nám dala mladá dáma na přepážce 8, kterou jsme viděli, byla trpělivá a dobře informovaná. spoustu dalších informací, které jsme potřebovali, abychom věci uvedli do pohybu. I když jsme ten den nemohli aplikaci spustit, máme informace, které musíme udělat. Doufáme, že naše další návštěva bude stejně hladká a příjemná.
Všichni zaměstnanci, které jsme toho dne potkali, byli nápomocní a všichni se usmívali.
M. L.
(Přeloženo) Byrokratický proces, který se musí absolvovat, je velký.
Na druhou stranu naštěstí existuje lidský rozměr, který toto vyřizování činí snesitelnější. Velice děkuji Ani na přepážce 23, oceňuji široké procesní znalosti a proklientský přístup.
(Původní)
Byrokratický proces, ktorý sa musí absolvovať je veľký.
Na druhú stranu našťastie existuje ľudský rozmer, ktorý toto vybavovanie robí znesiteľnejšie. Veľmi pekne ďakujem Ani na prepážke 23, oceňujem široké procesné znalosti a proklientský prístup.
v. s.
I would like to appreciate the work done by the lady at the counter no 23, the way she work and help me with my query is so nice and I'm pretty impressed with the way of working and thank you for making my first visit smooth and completing my task.
(Přeloženo)
Chtěl bych ocenit práci, kterou odvedla paní na přepážce č. 23, způsob, jakým pracuje a jak mi pomáhá s mým dotazem, je tak milý a způsob práce mě velmi ohromil a děkuji za to, že moje první návštěva proběhla hladce a dokončení mého úkolu.
S. P.
I have only positive emotions from the visit of this department. So I made an appointment in advance by phone and therefore came exactly on time. I took a ticket and my name and the time of the appointment were already written there. There were a lot of people in the waiting room, it was hot there and noisy, but likely they called me quickly, even ahead of time. In window number 5 there was a pleasant employee who quickly completed everything and explained all what was needed to me.
Just make sure that you have all documents ready and make an appointment in advance. That's it.
(Přeloženo)
Z návštěvy tohoto oddělení mám jen pozitivní emoce. Domluvil jsem se tedy předem telefonicky a přišel jsem tedy přesně na čas. Vzal jsem si lístek a už tam bylo napsané moje jméno a čas schůzky. V čekárně bylo hodně lidí, bylo tam horko a hluk, ale pravděpodobně mi zavolali rychle, dokonce s předstihem. V okénku číslo 5 byla příjemná pracovnice, která vše rychle vyřídila a vysvětlila mi vše potřebné.
Jen se ujistěte, že máte připraveny všechny dokumenty a domluvte si schůzku předem. A je to.
А. Э.
there was a lady worker in tiger print dress and with red nails of different length and she was very evil, if youll see her run and take another ticket
(Přeloženo)
byla tam jedna pracovnice v tygřích šatech a s červenými nehty různé délky a byla velmi zlá, pokud ji uvidíš běžet a vezmeš si další lístek
C. S. J. (.
If possible always make an appointment. This not the place 😘🥲not the place to be looking for info & many won’t speak anything other than Czech to you.
(Přeloženo)
Pokud je to možné, vždy si domluvte schůzku. Tohle není místo 😘🥲není místo, kde hledat informace a mnozí na vás nemluví jinak než česky.
R. D.
If you've booked an appointment, please be present slightly before time and pick a token via the touch screen terminals. The staff speaks Czech and english. In case you have any questions then you can stand inbthe queue before your token number is called to make the entire process seamless. There's also place for kids to play and I had a great time making some images while waiting :)
(Přeloženo)
Pokud jste si zarezervovali schůzku, buďte prosím přítomni o něco dříve a vyberte si token prostřednictvím terminálů s dotykovou obrazovkou. Personál mluví česky a anglicky. V případě, že máte nějaké dotazy, můžete se postavit do fronty, než bude zavoláno vaše tokenové číslo, aby byl celý proces bezproblémový. Je tu také místo pro děti na hraní a já jsem si během čekání skvěle užil pár obrázků :)
f. b. d. f.
I would like to say thank you to Ani sitting in the desk 23 . She was very helpful, professional and sweet. An extraordinary example of how a person that is working with people should be
(Přeloženo)
Rád bych poděkoval Ani sedící u stolu 23 . Byla velmi nápomocná, profesionální a milá. Mimořádný příklad toho, jak by měl být člověk, který pracuje s lidmi
P. T.
Two years since my previous visit, I have to change my rating from 1 to 5 stars. It's like a completely different office now. Before, the employees couldn't or didn't want to speak English. Now, I could hear English from almost all the counters. The employees were very helpful and behaved nicely. The processing time of the application was also much faster (2 years ago it was 3 months, now just 1 month).
The waiting room is newly equipped with phone chargers, which is a big plus for clients without appointment who have to wait longer. There are also vending machines with coffee and cold drinks. The whole building is well air conditioned.
Whoever has been in charge of this office for the last 2 years did an incredibly good job!
(Přeloženo)
Dva roky od mé předchozí návštěvy musím změnit své hodnocení z 1 na 5 hvězdiček. Teď je to jako úplně jiná kancelář. Dříve zaměstnanci neuměli nebo nechtěli mluvit anglicky. Teď jsem skoro ze všech přepážek slyšel angličtinu. Zaměstnanci byli velmi nápomocní a chovali se hezky. Také doba vyřízení žádosti byla mnohem rychlejší (před 2 lety to byly 3 měsíce, nyní jen 1 měsíc).
Čekárna je nově vybavena nabíječkami telefonů, což je velké plus pro klienty bez objednání, kteří musí déle čekat. Nechybí ani automaty na kávu a studené nápoje. Celý objekt je dobře klimatizován.
Kdo byl poslední 2 roky ve vedení tohoto úřadu, odvedl neuvěřitelně dobrou práci!
A. M.
Appointment started ahead of time, was handled very professionally by a helpful and well informed lady who gave sound advice which was much appreciated.
Thank you
(Přeloženo)
Schůzka začala s předstihem, byla vyřízena velmi profesionálně vstřícnou a dobře informovanou paní, která poskytla dobré rady, což bylo velmi ceněno.
Děkuji
A. Z.
Thank you so much to the 2 gentlemen (both wearing glasses)from counter 3 and 4, they are extremely helpful and speaks good English. They are full of patience and super polite.
Our process was very smoth although we made a little mistake with the booking( We suppose to book European counter not third country counter).But we were fully supported by them and we feel like we had a prime customer experience.
They also kindly answer our other questions which is not much related to this appointment.
Booked online appointment, brought all the documents with us. total process costs around 30 mins without waiting.
Very appreciated for your help guys🙏.
(Přeloženo)
Moc děkuji 2 pánům (oba nosí brýle) z pultu 3 a 4, jsou velmi nápomocní a mluví dobře anglicky. Jsou plní trpělivosti a super zdvořilí.
Náš proces byl velmi hladký, i když jsme udělali malou chybu s rezervací (předpokládáme, že rezervujeme evropskou přepážku, nikoli přepážku ve třetí zemi). Ale byli jsme jimi plně podporováni a máme pocit, že jsme měli prvotřídní zákaznickou zkušenost.
Také laskavě odpovídají na naše další otázky, které s touto schůzkou příliš nesouvisí.
Zarezervovaný online termín, přinesl s námi všechny dokumenty. celkový proces stojí asi 30 minut bez čekání.
Moc si vážíme vaší pomoci kluci🙏.
S. K.
I was quite happy with a knowledgable worker taking time to explain and very thoroughly going through my simple address change. I also registered online and waited around 20 mins(within stated range). I speak Czech and know how to talk to bureacrats so I cannot judge for others. Reading other comments-if any government official reads this - understand that this is many times first contact with service in Czech and it can be done nicely and with total dedication to the clients(you want to please them and help them genuinely, that is), who are coming to a completely new country. Because they feel included afterwards and they will benefit, in most cases, the nice society you have here in Czech.
(Přeloženo)
Byl jsem docela šťastný, že si znalý pracovník vzal čas na vysvětlení a velmi důkladně prošel mou jednoduchou změnou adresy. Také jsem se zaregistroval online a čekal asi 20 minut (v uvedeném rozsahu). Mluvím česky a umím mluvit s byrokraty, abych nemohl soudit za ostatní. Přečtení dalších komentářů - pokud to přečte některý vládní úředník - pochopte, že se jedná o mnohokrát první kontakt se službou v češtině a lze to udělat pěkně a s úplnou oddaností klientům (chcete je potěšit a skutečně jim pomoci, to znamená) , kteří přicházejí do zcela nové země. Protože se poté cítí zahrnuti a budou mít ve většině případů prospěch z pěkné společnosti, kterou zde v češtině máte.
M. K.
Super fast and perfect service every time we go. The only thing you have to do is to make the online appointment and have all your documents ready. All info is on their website and it’s easy. We never had to wait there more then 3 min. Of course it’s better if you have someone speaking Czech with you but they speak English too. At least some...
(Přeloženo)
Super rychlý a perfektní servis pokaždé, když jdeme. Jediné, co musíte udělat, je domluvit si online schůzku a mít připravené všechny dokumenty. Všechny informace jsou na jejich webu a je to snadné. Nikdy jsme tam nemuseli čekat déle než 3 minuty. Samozřejmě je lepší, když s vámi někdo mluví česky, ale mluví také anglicky. Alespoň některé...
S.
If you make a reservation before (did mine on English over the phone), have all the documents needed available (needed ones clearly stated on their website) and make an effort to smile and speak the little Czech you know, you ll be in and out of there in 10 mins. Very efficient and straightforward. Most of the 1 star moaners are simply unprepared, lazy to put some effort and feeling entitled. Go prepared and you ll be fine. Thanks for the quick service counter 19 lady!
(Přeloženo)
Pokud jste si udělali rezervaci dříve (udělal jsem to v angličtině po telefonu), mějte k dispozici všechny potřebné dokumenty (potřebné jsou jasně uvedeny na jejich webu) a pokusíte se usmát a mluvit trochu česky, které znáte, budete v a odtamtud za 10 minut. Velmi efektivní a přímočaré. Většina sténajících s 1 hvězdou je prostě nepřipravená, líná vynaložit nějaké úsilí a cítit se oprávněně. Připravte se a budete v pořádku. Díky za rychlou obsluhu přepážky 19 paní!
M. Y.
We had online appointment for 3.30, we got there by 3.15 and we were leaving the place by 3.38. Very well organized, professional and helpful staff. If you have all documents ready and bring Czech speaking accompany with you it's super easy. They really wouldn't talk English to you here. As well as at any Alien Police department. That kind of sucks, my experience from abroad is that staff working at these places normally speaks English. Anyway get an online appointment and bring Czech speaking person with you and you will be fine.
(Přeloženo)
Měli jsme online schůzku na 3.30, dostali jsme se tam o 3,15 a místo jsme opustili o 3,38. Velmi dobře organizovaný, profesionální a ochotný personál. Pokud máte připravené všechny dokumenty a doprovodíte vás do češtiny, je to velmi snadné. Opravdu by s vámi nemluvili anglicky. Stejně jako na kterémkoli oddělení cizinecké policie. Takové sání, moje zkušenost ze zahraničí je, že zaměstnanci pracující na těchto místech obvykle mluví anglicky. Každopádně získejte online schůzku a přivezte s sebou česky mluvící osobu a budete v pořádku.
M. H.
The place is not as bad as the reviews claim, as long as you know what to expect and come prepared accordingly. It's very easy - 1) you need to either speak Czech or come with a Czech-speaking person, 2) if you don't have an appointment, you WILL wait, we waited ~4 hours, 3) make sure you have all the documents you need, you don't want to wait for 4 hours and then get rejected because of some missing document.
The lady in the counter was very nice and professional, no bad experience from our side.
(Přeloženo)
Místo není tak špatné, jak tvrdí recenze, pokud víte, co můžete očekávat, a přijdete odpovídajícím způsobem připraveni. Je to velmi snadné - 1) musíte buď mluvit česky, nebo přijít s česky mluvící osobou, 2) pokud nemáte domluvenou schůzku, počkáte, čekali jsme ~4 hodiny, 3) ujistěte se, že máte všechny dokumenty, které potřebujete, nechcete čekat 4 hodiny a pak být odmítnuti kvůli nějakému chybějícímu dokumentu.
Paní na přepážce byla velmi milá a profesionální, z naší strany žádná špatná zkušenost.
A. Z.
(Přeloženo) Osobně jsem to udělal rychle, podle dohody. Zaměstnanci jsou ochotní, pomáhají s dotazy. Všechno bylo v pořádku! Byl jsem tam už dvakrát. Podruhé se mi podařilo vytáhnout lístek podle dohody, když okamžitě zavolali. I když byli lidé slušní (40-50% křesel bylo obsazeno čekáním). Možná mnoho bez záznamu. Doporučuji všem, aby se zaregistrovali prostřednictvím webových stránek vládních agentur;)
(Původní)
Лично у меня получилось быстро, по записи. Персонал услужливый, помог в вопросах. Всё было хорошо! Был там уже два раза. Второй раз только успел вытащить талончик по записи, как сразу вызвали. Хотя народу было прилично (40-50% мест сидячих заполнено на ожидание). Возможно, многие без записи. Рекомендую всем записываться через веб сайт гос органов ;)
A. Z.
Great experience, very nice and helpful ladies. I was there to change several facts in my documents and they helped me to change all at once although I had scheduled only 1 timeslot.
Takeaway: If you need to change few things in your documents, you are supposed to schedule a timeslot for each change.
You can schedule the timeslots easily via internet.
(Přeloženo)
Skvělý zážitek, velmi milé a užitečné dámy. Byl jsem tam, abych změnil několik faktů ve svých dokumentech a pomohly mi změnit najednou, i když jsem naplánoval pouze 1 časový úsek.
S sebou: Pokud potřebujete ve svých dokumentech změnit několik věcí, měli byste naplánovat časový úsek pro každou změnu.
Časové intervaly můžete snadno naplánovat přes internet.
R. v.
Had an appointment, came in early and was accepted a few minutes later. Had to renew my whole doc, the whole procedure just took a couple of minutes. I've been in the Czech rep since '92 and this location was the best in like 20 years.The person helping me out was super friendly and very down to earth The present staff was really way better than what it used to be back in the day...ps- If you don't want to wait just call in and get an appointment.( will save you a lot of time)
(Přeloženo)
Měl schůzku, přišel brzy a byl přijat o několik minut později. Musel jsem obnovit celý dokument, celý postup trval jen pár minut. V České republice jsem od roku 1992 a toto místo bylo nejlepší za posledních 20 let. Osoba, která mi pomáhala, byla super přátelská a velmi přízemní Současný personál byl opravdu mnohem lepší, než býval den...ps- Pokud nechcete čekat, zavolejte a domluvte si schůzku. (ušetří vám to spoustu času)
K. O.
It really depends which assistant you get. There is one woman that is totally not qualified to do her job. When I applied for permanent residence she didn't want to accept documents, claiming that they are insufficient. After I insisted she took them and eventually what I delivered was enough. Another day to take a simple paper from me, which took her literally one minute, couldn't make without rude attitude and unnecessary mean comments. I had to deal with several other people and everyone was extremely friendly and helpful so it's a pity that such a person ruins the entire reputation.
(Přeloženo)
Opravdu záleží na tom, kterého asistenta získáte. Existuje jedna žena, která zcela není způsobilá vykonávat svou práci. Když jsem žádal o trvalý pobyt, nechtěla přijímat dokumenty a tvrdila, že jsou nedostatečné. Poté, co jsem trval na tom, že je vzala, a nakonec stačilo to, co jsem doručil. Další den, kdy si ode mě vzala jednoduchý papír, který jí trval doslova jednu minutu, se neobešel bez hrubého přístupu a zbytečných průměrných komentářů. Musel jsem jednat s několika dalšími lidmi a každý byl velmi přátelský a ochotný, takže je škoda, že takový člověk zničil celou pověst.
A. A.
I don’t know if i was lucky or all of the workers were friendly with me. First time i came with a translator as it was a lot of docs to submit plus I didn’t understand czech that time, so the translator helped me to fill in the application ( which has to be in Czech ) after i came there probably twice to get a bridge visa while waiting for a residence card. All was great, workers were fast and spoke English. When i came to collect the residence card the lady didn’t speak English but fortunately I already knew some words and plus she printed some important messages for me in English. All well smooth. I am happy with the service!
(Přeloženo)
Nevím, jestli jsem měl štěstí, nebo se ke mně všichni zaměstnanci chovali přátelsky. Poprvé jsem přišel s překladatelem, protože bylo potřeba odevzdat spoustu dokumentů a navíc jsem tenkrát nerozuměl česky, takže mi překladatel pomohl vyplnit přihlášku (která musí být v češtině), když jsem tam přišel asi dvakrát získat překlenovací vízum při čekání na pobytovou kartu. Všechno bylo skvělé, pracovníci byli rychlí a mluvili anglicky. Když jsem si přišel vyzvednout rezidenční kartu, paní nemluvila anglicky, ale naštěstí jsem už znal některá slova a navíc mi vytiskla několik důležitých zpráv v angličtině. Vše dobře hladké. Se službou jsem spokojený!
D. K.
I can only say good things about the service here as an EU citizen. I was prepared to wait for hours and paid 3.5hours parking. I was also expecting rude immigration police. On the contrary, they spoke brilliant English, they were helpful and sweet. I was done in 5mins and they explained clearly that for renewing my RP to send all documents to them by post and no need to come back. Job done!
(Přeloženo)
O této službě mohu jako občan EU říci jen dobré věci. Byl jsem připraven čekat hodiny a zaplatil jsem 3,5 hodiny parkování. Taky jsem čekal hrubou imigrační policii. Naopak mluvili brilantně anglicky, byli ochotní a milí. Byl jsem hotový za 5 minut a jasně mi vysvětlili, že pro obnovení mého RP jim posílat všechny dokumenty poštou a nemusím se vracet. Hotovo!
M. K.
Quite good system for making appointments online, you can pick suitable date and time, for me it was after about 1 week. I arrived earlier, and even got my number on the screen ahead of time. The lady who accepted my documents was nice and friendly to me. I was speaking Czech though, you should probably get a translator if you don't.
(Přeloženo)
Docela dobrý systém pro sjednávání schůzek online, můžete si vybrat vhodné datum a čas, u mě to bylo asi po 1 týdnu. Přišel jsem dříve a dokonce jsem dostal své číslo na obrazovku předem. Paní, která přebírala mé doklady, byla ke mně milá a přátelská. I když jsem mluvil česky, asi byste si měli sehnat překladatele, pokud ne.
V. s.
(Přeloženo) Ve skutečnosti po přestěhování začali pracovat mnohem lépe🤣. Pokud přijedete po domluvě přes internet, neexistují žádné stížnosti, rychle, jasně, bez otázek👍. Pokud ale bez záznamu ... pak záleží, v jakou hodinu dne si pro kupón přišel, můžete sedět až do zavření
(Původní)
На самом деле после переезда они стали работать намного лучше🤣. Если приходить по записи через интернет, то претензий нет никаких, быстро, чётко, без вопросов👍. Но вот если без записи... то это смотря в какой час суток явился за талончиком, можно и до закрытия просидеть 🤷♀️
Е. П.
(Přeloženo) Už jdu domů) je zde vše jasné a rychlé. Práce zaměstnanců ve výškách 👍👍👍👍👍👍
(Původní)
Уже как к себе домой хожу ) здесь все чётко и быстро. Работа сотрудников на высоте 👍👍👍👍👍👍
A. C.
Had a really great experience with the girl on 26! So lovely and helpful 😊 perfect English and very friendly! Went above and beyond to help me solve my problem.
(Přeloženo)
Měl opravdu skvělý zážitek s dívkou na 26! Tak krásné a užitečné 😊 perfektní angličtina a velmi přátelské! Šel jsem nad rámec toho, aby mi pomohl vyřešit můj problém.
A. K.
(Přeloženo) Pokud nejste po domluvě, pak čekání ve frontě 3-5 hodin
(Původní)
Если вы не по записи, то ожидание в очереди 3-5 часа
M. N.
(Přeloženo) Spokojenost, velmi vstřícný přístup, vysvětleny všechny otázky i citlivé napomenutí. 13. Děkujeme.
(Původní)
Spokojnosť, veľmi ústretový prístup, vysvetlené všetky otázky aj citlivé napomenutie - prepážka č. 13. Ďakujeme.
A. S.
(Přeloženo) Četl jsem předchozí recenze a jsem dojat, ve skutečnosti je personál nyní mnohem otevřenější a přátelštější než dříve a kancelář je pohodlná a dobře vybavená a není třeba stát frontu - rezervace přes internet šetří hodně času. Kdybyste věděli, jak to všechno vypadalo před 10 lety, zbláznili byste se do mdlob. Stojí to za to, věřte mi.
(Původní)
Читаю предыдущие отзывы и умиляюсь, на самом деле и персонал сейчас куда более открытый и приветливый чем ранее, и отделение это удобное и хорошо обустроеное да и очередь вовсе не нужно выстаивать - резервация через интернет экономит массу времени. Знали бы Вы как всё это выглядело лет 10 тому, офигели бы до полуобморока. Стоит ценить, уж поверьте.
A. I.
The facility is well organized and the staff work fast enough, but it is at least a strange thing that in the department for foreigners only speak Czech and, with very rare exceptions, English. Conquering a document is not a simple thing: you can use Google Translator or, better, be accompanied by someone who speaks Czech. Otherwise experience may prove frustrating.
(Přeloženo)
Zařízení je dobře organizované a personál pracuje dostatečně rychle, ale je přinejmenším zvláštní, že na oddělení pro cizince mluví pouze česky a až na výjimky anglicky. Získat dokument není jednoduchá věc: můžete použít Google Translator nebo, lépe, být doprovázen někým, kdo mluví česky. Jinak může být zkušenost frustrující.
A. A.
(Přeloženo) Cizinecká policie nakonec dala pořádek. Ne ve srovnání s tím, co bylo před 10 lety. Můžete si domluvit schůzku po telefonu, je tam toaleta, nevidíte drzé obchodníky s kupony. Jsou zde místa, kde si můžete koupit kávu a občerstvení. Dokonce je zde i místo, kde bez problémů zaparkujete auto. 5+++
(Původní)
Наконец то привели иностранную полицию в порядок. Не сравнить с той,что было 10 лет назад. Можно записаться по телефону,есть туалет,не видно нахальных перекупщиков талонов. Есть где купить кофе и перекусить. Даже есть место,где можно запарковать без проблем машину. 5 +++
A. K.
If you document yourself properly and you bring all the documents you need things go smooth and fast. For me, I was done supper quickly. Big thank you to the nice person from the office #14.
(Přeloženo)
Pokud se řádně zdokumentujete a přinesete všechny potřebné dokumenty, vše půjde hladce a rychle. Pro mě jsem měl večeři rychle. Velké díky milé osobě z kanceláře #14.
C. D. S.
(Přeloženo) Struktura je dobře organizovaná a personál pracuje celkem rychle, nicméně je přinejmenším zvláštní, že na zahraničním oddělení mluví pouze česky a až na výjimky anglicky. Získat dokument není snadné: můžete použít Google Translator nebo v lepším případě být doprovázen někým, kdo mluví česky. Jinak může být tato zkušenost frustrující.
(Původní)
La struttura è bene organizzata e il personale lavora abbastanza velocemente, tuttavia è perlomeno singolare che nel dipartimento per stranieri parlino solo ceco e, con rarissime eccezioni, inglese. Conquistare un documento non è cosa semplice: si può utilizzare Google Translator oppure, meglio, farsi accompagnare da qualcuno che parli ceco. Altrimenti l'esperienza può rivelarsi frustrante.
N. G.
(Přeloženo) Pokud nemáte schůzku, musíte přijet velmi brzy. Jinak můžete strávit celý den. Existuje spousta zaměstnanců, v servisní lince bylo 8, trvalo to asi 1,5 hodiny po otevření. V blízkosti je voda, kávovary, obchod. Velká srovnávací tabulka, nenechte si ujít frontu.
(Původní)
Если без записи, то приезжать надо очень рано. Иначе можно потратить целый день. Сотрудников много, были 8 в очереди на подачу, ушло где-то 1.5 часа после открытия. Есть вода, аппараты кофе, рядом магазин. Большое табло, очередь не пропустите.
I. M.
The new place is far away from the city, but it came with the benefit of more space and more employees. If you book a slot on the Internet the wait time is non-existent. Overall a pleasant experience.
(Přeloženo)
Nové místo je daleko od města, ale přineslo to výhodu většího prostoru a více zaměstnanců. Pokud si zarezervujete slot na internetu, čekací doba neexistuje. Celkově příjemný zážitek.
M. I.
the place is very well organized and not at all as bad as the reviews here claim. yeah its a pain they only speak czech but let me remind you that you're in Czech Republic
(Přeloženo)
místo je velmi dobře organizované a vůbec ne tak špatné, jak tvrdí recenze. ano, je to bolest, mluví jen česky, ale dovolte mi vám připomenout, že jste v České republice
M. R.
(Přeloženo) Po obavách s předchozími zkušenostmi jsem se raději telefonicky objednal a překvapivě jsem tam strávil jen necelou půl hodinu v včetně čekání i vybavení nového dokladu.
(Původní)
Po obavách s predchádzajúcimi skúsenosťami som sa radšej telefonicky objednal a prekvapivo som tam strávil len necelú pol hodinu v vrátane čakania aj vybavenia nového dokladu.
M. S.
(Přeloženo) Pokud přijedete bez objednání, budete dlouho čekat, proto se přihlaste předem! Jediným problémem jsou informace - můžete počkat hodinu v jednom řádku a pak vám řeknou, abyste šli do jiného, protože zavírám.
(Původní)
Если приходить без записи то будете долго ждать, потому записывайтесь заранее! Единственная проблема это информация - можно прождать час в одной очереди, а потом тебе скажут переходите в другую, потому что я закрываюсь.
w. k.
Appointment was on time, clerks friendly, they helped me with the formalities, answered questions. Good experience.
(Přeloženo)
Schůzka byla včas, úřednice přátelské, pomohli mi s formalitami, odpověděli na dotazy. Dobrá zkušenost.
L. K.
On the contrary from what visa stuff was 5 years ago, it’s super easy today. The staff at the center are really good people, willing to help
(Přeloženo)
Na rozdíl od toho, co bylo vízové záležitosti před 5 lety, je to dnes super snadné. Zaměstnanci centra jsou opravdu dobří lidé, ochotní pomoci
М. С.
(Přeloženo) Vše v pořádku, obsluha milá!!!... i pro ty, kteří mají problémy s češtinou, ale bez domluvy je lepší nepřijít, ve frontě sedíte nereálně dlouho...(
(Původní)
Все хорошо, персонал приветливый!!!... даже для тех у кого проблемы с чешским языком, но без записи лучше не приходить, сидишь в очереди нереально долго...(
N. S.
Perfect service. Well-orginized, helpful, polite, English-speaking. Many thanks for doing your work this way. 👍🙏
(Přeloženo)
Perfektní služby. Dobře orginizovaný, ochotný, zdvořilý, anglicky mluvící. Mnohokrát děkuji, že děláte svou práci tímto způsobem. 👍🙏
B. A. B.
Met a wonderful lady on counter 13 the other day, Jana, she was extremely helpful. Big thanks to her!
(Přeloženo)
Onehdá potkala úžasnou dámu na přepážce 13, Janu, byla velmi nápomocná. Patří jí velký dík!
A. M.
Very efficient and friendly staff
(Přeloženo)
Velmi efektivní a přátelský personál
K. D.
They don't speak English. I'm czech so I had no problem with my foreign fiance. Advice u to book appointment
(Přeloženo)
Nemluví anglicky. Jsem český, takže jsem neměl problém se svým zahraničním snoubencem. Poradenství u rezervovat schůzku
I. R.
(Přeloženo) Ihned kontaktujte INFORMACE, vstupenky se kvůli covid-19 nevydávají
(Původní)
Обратитесь сразу в INFORMACE, в связи с covid-19 квитки не выдаются
R. H.
Very good service, and always helping people, only one minus is part of workers doesn't speak English.
(Přeloženo)
Velmi dobré služby a vždy pomáhající lidem, pouze jedno mínus je, že pracovníci nemluví anglicky.
N. S.
The location is very remote but the building looks great and the processing speed is lightning fast. A+++++
(Přeloženo)
Místo je velmi vzdálené, ale budova vypadá skvěle a rychlost zpracování je blesková. A++++++
A. H.
Be sure to call for an appointment and be there on time. The people working there were actually quite friendly and helpful.
(Přeloženo)
Nezapomeňte si domluvit schůzku a být tam včas. Lidé, kteří tam pracovali, byli skutečně velmi přátelští a nápomocní.
L. V.
Bring some snacks, the waiting time is long. There is a billa supermarket near by
(Přeloženo)
Přineste si svačinu, čekací doba je dlouhá. V blízkosti je supermarket billa
A. G.
It's a government office and TBH, the staff there are pretty good.
(Přeloženo)
Je to vládní úřad a TBH, personál tam je docela dobrý.
G. S. G.
It's quite far from the city, the rest perfect..
(Přeloženo)
Je to docela daleko od města, zbytek dokonalý ..
M. N.
Ok
(Přeloženo)
OK
B. S.
Very well organized and really kind staff!
(Přeloženo)
Velmi dobře organizovaný a opravdu milý personál!
Н. К.
V.
(Přeloženo) Hodně lidí. Ale rychle 👍
(Původní)
Очень много людей. Но быстро👍
P. M.
Staff members are super friendly.
(Přeloženo)
Zaměstnanci jsou super přátelští.
M. B.
compared to the old office this is just a paradise
(Přeloženo)
ve srovnání se starou kanceláří je to prostě ráj
V. S.
Ok
(Přeloženo)
OK
S. S.
Relatively expansive
(Přeloženo)
Relativně expanzivní
K. T. H.
Good
(Přeloženo)
Dobrý
T. S.
😉
P. C.
Nice staff
(Přeloženo)
Milý personál
M. B.
👍👍👍👍👍👍
L. S.
(Přeloženo) Rozšiřuji dokumenty
(Původní)
Продлеваю документв
P. C.
Z. S.
М. М.
S. C.
Е. П.