Recenzí TRAVEL 2002, cestovní kancelář. (Další) v Brno (Jihomoravský).
TRAVEL 2002, cestovní kancelář
Moravské nám. 4, 602 00 Brno-střed, Česko
Popis
Informace o obchodě TRAVEL 2002, cestovní kancelář, Další v Brno (Jihomoravský)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba TRAVEL 2002, cestovní kancelář
Pondělí
9–18
Úterý
9–18
Středa
9–18
Čtvrtek
9–18
Pátek
9–18
Sobota
Zavřeno
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Recenze TRAVEL 2002, cestovní kancelář
J. K.
Dobrý den
Ráda bych se podělila o skvělé zážitky z Řecka. Konkrétně Kréta Koutsouras. Skvělá dovolená ❤️Ačkoliv létáme a pouze do Řecka na různé ostrovy...
Musím napsat, že tohle bylo maximum!!! Prostě vím, že se chci vrátit. Chci tímto i moc poděkovat delegátce Mirce Machové. Skvělá a nic pro ni není problém. Uskutečnila naše sny a očekávání. Děkujeme tímto celé CK❤️❤️❤️
P. C.
Poznávací zájezd do Barcelony - Mělo mi být nápadné, že ve smlouvě nebyl uvedený hotel ani jeho kvalita. Pokyny k zájezdu jsme dostali až na naši výzvu 6 dnů před odletem a až odtud se dozvěděli hotel k ubytování. Na místě ale i tak hotel ihned změnili. Původní měl být 43 km od Barcelony, náhradní o 17 km dál; původní měl mít vlakovou zastávku cca 400 m od hotelu, nový asi 3,5 km. Kvalita stravování v hotelu typu "dá se na tom přežít", v 8. , 9. a 10. patře cca 18 - 22 hod neteče teplá voda a chvílemi ani studená, hotel je 47 let starý a za tu dobu nerekonstruovaný (prorezavělé jaklové zábradlí, zatékání stropem, otlučený rozvrzaný nábytek, netěsnící balkonové dveře). V hotelu je slyšet každé slovo ze sousedních pokojů, což vzhledem k polovině osazenstva ruskými hlučnými turisty (proti nim zlatí "Dederoni") byl problém když se po 22. hodině snažíte usnout. Na druhou stranu hotel je cca 400 m od čisté pláže. Na poznávací výlety autobus pokaždé objížděl 2-4 hotely a sbíral lidi (ty ostatní hotely byly v těsné blízkosti původního hotelu), což ve výsledku zabralo 30-60 minut ráno a stejný čas večer, takže po návratu na hotel za tmy a následné večeři ve 20:30 - 21:30 už k moři jaksi nebylo kdy jít (došlo na něj až o volném dni). Delegát a průvodce v jedné osobě byl velmi dobrý, znalý a příjemný, ale jinak vše od cestovky stálo za prd (za pobytový zájezd bych dal půl hvězdy).
M. C.
Právě jsme se vrátili z dvoutýdenní dovolené na Korfu , studia Kapitan. Majitelka Joanna se úžasná žena , vše je velmi čisté a pohodlné. Místo i okolí je nádherné. Moře čisté , pláže písek .Prostě jsme byli moc spokojení. děkujeme
J. N.
28.6.2018 Se službami CK Travel 2002 jsme byli velmi spokojeni, zakoupili jsme si pobytovou dovolenou - Řecko - Mália, apartmány Sun Set, velmi příjemné, pěkné,čisté.
Na letišti v Řecku se nás ujala delegátka Helena Heřmánková,o všem potřebném nás iformovala. Byla velmi vstřícná, příjemná, ochotná a postarala se o nás.
V den odletu do ČR nás měla na letišti vyzvednout u autobusu jiná delegátka Daniela, kterou jsme delší dobu čekali. Když přišla, chraplavým skřehotavým hlasem na nás houkla " kdo jede do Ostravy, pojďte za mnou" a zmizela v letištní hale. Ti vpředu ji následovali a my, než jsme si posbírali kufry a tašky, nám zmizeli. Vůbec jí nezajímalo, jestli jme všichni. Nechala dvě rodiny nad 70 let a jednu 50 let na pospas letištnímu chaosu.
Zavolali jsme této delegátce Daniele, že nás tam nechala, že nevíme, kam máme jít k odbavení a dostalo se nám odpovědi, že jsme neschopní a " ŽE ONA NENÍ POVINNÁ nás doprovázet k odbavení ! Létáme každoročně k moři, ale s takovou neprofesionální, arogantní delegátkou Danielou jsme se ještě nesetkali! A stačilo před halou srozumitelně říct, že nás odbaví na přepážce č. 35 a 36 a né po nás hulákat před všemi, že jsme neschopní! Po jejím hlasitém slovním výstupu nám v řadě na odbavení klienti stojící před námi řekli, že s touto delegátkou mají podobné zkušenosti. Doufáme, že Vaší cestovní kanceláři tato delegátka Daniela nebude dále kazit dobré jméno svým arogantním, neprofesionálním chováním, jinak velmi spokojených i když letitých klientů. Horák, Nováková
M. R.
Já měl zkušenost dobrou. Objednávali jsme přes Inviu, ale příště asi klidně napřímo. Vše proběhlo jak mělo, vše vypadalo jak mělo. Hotel byl super (což aje le také štěstí), rezervovali jsme si místa v leatdle, taky v pohodě.
T. T.
Vše v pořádku.