Recenzí Fakultní nemocnice v Motole. (Chirurg) v Praha (Praha).
Fakultní nemocnice v Motole
V Úvalu 84, 150 06 Praha 5, Česko
Popis
Informace o obchodě Fakultní nemocnice v Motole, Chirurg v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má nízké hodnocení, to neznamená, že nabízejí špatné služby nebo se ke svým zákazníkům nechovají dobře. Měli byste vzít v úvahu, že téměř ve všech případech lidé dávají recenze pouze tehdy, když jsou na službu naštvaní, a ne když je potěšila.
Mapa
Otevírací doba Fakultní nemocnice v Motole
Pondělí
Otevřeno 24 hodin
Úterý
Otevřeno 24 hodin
Středa
Otevřeno 24 hodin
Čtvrtek
Otevřeno 24 hodin
Pátek
Otevřeno 24 hodin
Sobota
Otevřeno 24 hodin
Recenze Fakultní nemocnice v Motole
J. J.
Dobrá nemocnice až tak komplexní, až úžasně jednoduchá. Jen najet tou správnou branou, jinak se muže stát, ze budete 15-30 minut bloudit uprostřed tohoto obrovského concrete monolitu :) Dal bych 4 hvězdičky za chaos při parkování a orientaci uvnitř, ale zajděte si do pohotovostní lékárny v Olomouci a jste na tom obdobně. Ale hlavním důvodem je, že díky přístupu pana MUDr. Votavy z břišního nelze hodnotit jinak, než chválou.
O. K.
Příjezd osobním autem do FN Motol je přes hlavní bránu z ul. Kukolova. Kapacita parkovišť je pravděpodobně dostatečná, ale najít tam místo je o nervy, motal jsem se tam jako vítr v bedně. Parkování na hodinu zdarma, za hodinu nestihnete nic. Pak se platí 30,-Kč za každou započatou půl hodinu. Mají tam sice jakási časová pásma, ale ordinační hodiny jsou hádám v běžnou pracovní dobu. Platit se dá v platebních automatech. U výjezdu z FN Motol do ulice V Úvalu jsou u závory jakési budky obsahující vrátného, možná se dá platit i u výjezdu, ale nevím to jistě. Samozřejmě, do Motola je nejlépe dojet Metrem viz stanice Metra A Motol. Personál ve FN Motol je velice milý, vstřícný, empatický. Dětská nemocnice je vyzdobená tak, aby děti neměli strach s nemocničního prostředí. Snaží se z toho dělat hezké místo, myslím, že se jim to daří.
E. B.
Byla jsem po složité operaci, která šla asi dobře. Ovšem musím zkritizovat, jak se popasovali s komplikacemi.
1) Neměli lůžka, špatně si asi rozplánovali operace. Z nemocnice mě vyhodili s horečkou 40° a sotva jsem chodila. Bylo mi fakt blbě.
2) Sestry jsou dobré, ale občas se chovají opravdu drsně a nutí vás do věcí, na které ještě nemáte nebo vám nechtějí dát prášky na bolest, i když trpíte bolestmi a nemůžete spát.
3) Doktoři jsou velmi milí, ale mrzí mě, že vám moc nic neřeknou o operaci, o vašem stavu. Jen "dobrý dobrý, dáme prášky". Mám komplikace a oni se na mě dívají, jak na někoho, kdo je moc nezajímá a je jedna z tisíce. Když mám komplikaci, tak se ani mox nezajímají a říkají, ať čekám.
4) Přijde mi, že občas mi každý říká něco jiného a moc o svým stavu nevím a bojim se o sebe a ani mě nedokáží pořádně informovat.
E. B. M. (.
Srdeční záležitost.. Odborníci na Svém místě, co mají naprosto lidský přístup .
K.
Jako zamestnanec ok ale jako pacient bych sem šla jen v nejhorším případě. Lékaři se chovají k pacientům jako k číslům... Není nad malé nemocnice, které fungují na rodinné bázi. To se ovšem netýká MUDr Marka Dvořaka, který je velký profesionál s velmi ale velmi lidským přístupem.
D. D.
dobry den, chci velmi pochvalit pana doktora stanoviska, excelentni pristup!! Rozumi uplne vsemu, mile rad poradi, i v zivotnich otazkach. Ocenuji jeho empaticky pristup, pan doktor dokonce ohodnotil moje chodidlo 10 body z 10. Velmi me to potesilo a razem prestalo bolet. Je to opravdu doktor s velkym D. Vsem vrele doporucuji.
B. V. S.
Dobrá nemocnice, vždycky mě tady pomohli, děkuji všem zaměstnancům nemocnice za jejich práci 👍👍👍👍
M.
Stará budova nemocnice. Po dostavbě metra, dobrá dostupnost MHD. Narazíte zde na vynikající lékaře tak i nepříjemný personál.
M. S.
Podle předchozích recenzí, je zřejmě přístup v tomto zařízení individuální, ale nemohu jinak, než reagovat pěti hvězdičkami.
Byl jsem hospitalizován s frakturou hlezenního kloubu, která vyžadovala operační zákrok.
Na každém oddělení, na kterém jsem předtím byl ( příjem, předoperační....),
byl přístup lékařů i sester jedinečný. Jak v informovanosti, tak v samotném přístupu. Snažím se poukázat na to, že ač " čekárny " byly plné k prasknutí, nezaznamenal jsem jediné negativum, či pocit, že bych byl díky svému zranění nějaký další kus, kterého se musí na úkor kvantity co nejrychleji zbavit.
Samotnou kapitolou byl příjem na lůžkové oddělení v - 2 patře traumatologie.
Nevím jak moc poděkovat veškerému personálu, který se po dobu mé hospitalizace na tomto oddělení o mé zdraví staral. Obrovský obdiv a hluboká poklona patří samotným sestřičkám, které vždy profesionálně a s úsměvem dodávali vnitřní pocit klidu, který je v určitém stádiu vlastní bezmoci opravdu důležitý.
I samotná práce lékařů na tomto oddělení byla více než profesionální. Někdo může namítat, že je to jejich práce, ale přístup, jak zmiňuji výše, je vždy individuální a z vlastní zkušenosti vím, že jedna z nejhorších prací, je práce s lidmi.
Rád bych tímto ještě jednou rád poděkoval všem, kteří se o mě ve Fakultní nemocnici v Motole starali.
M. V.
Rodila jsem tu a jsem moc spokojená.
Tak milý, empatický a zkušený personál jsem nezažila!
Ikdyž se z původně přirozeného porodu, stal plánovaný císař, tak jsem byla ráda.
Nikdo mi nebránil vidět dítě, když jsem měla potřebu a nechali mi ho na požádání na pokoji ihned po příchodu z JIP.
Do té doby mi syna vozili na kojení a pomuchlání. Nikdo na mě nespěchal, abych ho rychle vrátila a nechala odvézt.
Sestřičky, doktoři, doktorky, zřízenci, no prostě celý personál se mnou jednal slušně a mile.
Stačilo nebýt osina v p... a nemyslet si, že vím víc, než lékař.
M. P.
JIP oddělení 1. chirurgie zaměstnává výborné a obětavé lidi, konkrétně sestra Daniela byla fantastická. Dále velké díky lékařům MUDr. Valcha a MUDr. Manek na traumatologii. Děkuji za operaci a péči prvních 7 dní po dopravní nehodě, kterou jsem dostal v FN Motol, fungujete výborně.
M. J. (.
Parkování dopoledne dost děs. Stojí se tu všude možně a něco to stojí a MHD přes celou Prahu (z Jesenice) ve třech lidech fakt nepojedu. Samotná nemocnice ujde.
T. K.
Pár much tahle nemocnice má. Třeba pro člověka, který tu není jako doma, to je hrozné bludiště. Ale značení na zemi a ochotný personál na chodbách to zachraňují.
Jinak se nemocnice těžko hodnotí jako celek. Proto se moje hodnocení vztahuje hlavně ke zkušenosti se spondylochirurgií nebo ortopedií. Oproti Bulovce je Motol jako nebe a dudy.
Na ARO naprosto skvělý a empatický personál, na JIPu spondylochururgie už byly sestry ve větším pressu, na lůžkovém bych trošku vytkla proleželé matrace. To po operaci zad není zrovna ideální. Doktoři jsou jako operatéři špirkoví, jen kdyby na nás měli trochu víc času. Většina sester úžasných, jen jich je tu méně, než by bylo třeba. Ale to je ostatně problém všude :)
Motol bych určitě doporučila. Co nešlo jinde, tady byla samozřejmost. Díky celému oddělení spondyla!
M. S.
Pracující zde jako dobře seřízený hodinářský stroj. Od příjmu, přes uklízečky, příjemné a fundované sestřičky, až po skvělé lékaře. Příjemné, čisté a nízkokapacitní pokoje a překvapivě chutné jídlo. Bylo to milé překvapení ve srovnání s nemocnicemi Most, Karlovy Vary, nebo Ostrov. Je velmi snadné kritizovat podfinancované zdravotnictví. Tuto nemocnici je však třeba pochválit.
R. D.
V tak obrovském zařízení můžete zřejmě zažít skvělou péči i úplný opak. Po dvou operacích na ortopedii za mě vše na velmi dobré úrovni. Samozřejmě základní jídlo není žádná restaurace, ale v tomto je např. možnost si připlatit.
M. B.
Oddeleni luzkove casti stomatologie ma naprosto skvely personal. Stravila jsem zde loni 2 tydny a vsechny sestricky, doktori i ostatni personal byli velmi prijemni, mili a ochotni. Byl to muj prvni pobyt v nemocnici a mela jsem z toho hruzu, ale vzpominam na to jen v dobrem. Dekuji :)
D. K.
Děkujeme všem doktorům a sestřičkám na dětské neurochirurgii za záchranu syna Davida, který zde byl operován před čtyřmi lety s těžkým úrazem lebeční kosti. Minulý týden mu byly vyjmuty z lebky titanové vzpěry a náš Davča je zase štramák... Děkujeme tisíckrát..
A. J.
Musím se podělit o zkušenost z oddělení orl nemocnice Motol. Zhruba dva a půl roku mě trápil kamínek ve slinné žláze, během té doby jsem navštívila svoji praktickou lékařku, dvě orl doktorky, orl na Karláku v nemocnici a orl v nemocnici Královské Vinohrady. Tam vůbec poprvé došlo k potvrzení, že tam ten kamínek mám, do té doby jsem se setkala jen s nepochopením, posílali mě domů s tím, že tam nic nemám a jestli jo, tak proč mi to vlastně vadí. Dostávala jsem rady typu ať hodně piju a cucám kyselé bonbony. Praktická lékařka mi dokonce doporučila si ho tam nechat a do Motola nechodit. Věčné chození po doktorech a obvyklé nepříjemné chování nakonec vyústilo v úzkosti stupňující se s každou další návštěvou u lékaře. Právě na Vinohradech mě nakonec poslali do Motola, kde jsem sice čekala na termín čtvrt roku, ale když konečně nadešel čas vyšetření a o dva týdny později i zákroku a vyndání, dočkala jsem se takového přístupu ze strany lékařů, který je asi normální (nebo by minimálně měl být), ale doposud jsem se s ním moc nesetkala. Mockrát tedy děkuji doktorům za lidskost a vstřícnost, to, že se nebaví o vás, ale s vámi, a taky samozřejmě za vyndání toho šutru, v což už jsem ani nedoufala
P. Š.
Jsem zde kvůli operaci mozku jelikož jsem měl nezhoubný nádor a mohu říct, že veškerá péče je vysoce kvalitní a nadstandardní. A to od základních věcí až po lidský přístup vstřícnost a úsměv. Lepší zkušenosti jsem nikde jinde neměl. Byla zde i žena a dítě a přístup byl vždy stejný.
K. Š.
Bludiště, předražené parkování v porovnání s čekací dobou a nemožností najít volné místo. A v dnešní době kdy je všude WiFi free si účtovat při hospitalizaci tak nehoráznou částku je hamba. Jinak kolektiv na ortopedii II lůžkové oddělení velice vstřícný, milý a ochotný.
J. F. V.
Nemocnice je velká a pro první návštěvu je to bloudění, než najdete, jaké oddělení potřebujete. Ale to je jediná výtka, kterou mohu udělit.
Navštěvuji oddělení dětské rehabilitace a lepší přístup a odbornou znalost jsem jinde dosud neviděla. Paní doktorka má na mne vždy dost času, vyšetření je komplexní a se zájmem. Nezažila jsem, že by mě brala pozdě nebo by ode mne pospíchala jinam.
Taktéž samotná rehabilitační léčba je na úrovni. Personál se vám věnuje a snaží se pomoci.
I. J.
S FN Motol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Rozhodně doporučuji. Vytíženost, produktivita, vysoká odbornost lékařů, sester i ostatního personálu je obdivuhodná. Kdyby se takto pracovalo i v jiných oborech, byla by na tom naše republika dobře. Za mne zvláštní poděkování klinice gynekologicko-porodnické, klinice rehabilitace a tělovýchovného lékařství a klinice otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku.
A. I. K.
doporučuji spirituální služby v FN Motol
opravdu perfektní služby všem pacientům, velmi kompetentní personál a pomoc všem ihned, moje zkušenost je skvělá s knězem u maminky, pokud je zákaz návštěv je to nejlepší řešení, kontakt 739 244 352, děkuji všem
J. D.
Chtěla bych velmi poděkovat za vstřícnost a chování MUDr. Cibulová Michaela - ošetřující lékař na oddělení urgentního příjmu. Po celém dnu jste byla milá . Děkuji za takové doktory. Celkově bych chtěla pochválit personál, který byl milý a neměl jedinou chybu.
P. Č.
Výborní doktoři a sestřičky a vůbec celý ošetřující personál. Ale je vidět, že objekt něco pamatuje. Letos by to opět sneslo klimatizaci na pokojích. Přechod z JIP na normální oddělení byl šok. Jinak velký dík.
M. L.
Dobrý den, chtěla bych poděkovat za maminku, která prodělala operaci na urologii. Děkuji za báječný přístup a skvělou péči na tomto odděleni vč. JIPky. Zvláštní poděkování patří také MUDr. Kalické.
P. M.
Zastaralejší vybavení,ale o to lepší přístup všech..i na Jipu,ambulanci i na pokoji.děkuju všem za péči po operaci..i lékařům,sestram i sestřákům :)
S. S.
Na dětské kardiologii před 40 lety dcerušce zachránili srdíčko. Je zdravá a má dva zdravé kluky.
Cítíme veliký vděk.
p. m.
Děkujeme za veškerou pomoc, péči a laskavost, empatii a lidskost všech zaměstnanců. Od uklízečky po sanitáře, RZS, zdravotní sestry i bratry, PA, lékaře a lékařky... Děkujeme.
L. R.
Byla jsem v Motole 5 dni s pulrocnim synem a pristup byl skvělý. Všichni byli napomocni. Je těžké hodnotit takovy kolos, ale me dojmy byly ve skrze pozitivni.
L. E.
Musim rict,ze cekani na urgentnim prijmu je opravdu zdlouhave. Ja osobne cekala skoro 4 hodiny,az me nakonec hospitalizovali. Pak uz vse bezelo,jak na dratkach. Mily a vstricny personal.
Na I.klinice neurologie se o me starali velice dobre,ocenuji pristup MUDr.Potockove,je tak lidska!!! Hned vas to naladi na jinou notu a stres a bolest zahodite za hlavu.
Dalsim prekvapenim bylo jidlo,pestre,docela i vyvazene a hlavne chutne.
Jako negativni vec vnimam to drahe parkovani,ale i s tim se da pracovat. Wifi by byla prijemnym zpestrenim,pokud by byla moznost rychlejsiho pripojeni.
B. P.
Nevím,asi jsem měla oproti jiným recenzím štěstí,ale za poslední čtvrt-rok jsme absolvovali v Motole - dětský urgent,dětskou pohotovost(ORL) a pohotovost pro dospělé.Nemůžu jinak,než vše pochválit,prostředí,sestry,lékaři,délka čekání - to všechno bylo naprosto v pořádku a nemám problém se sem vrátit.Možná některé sestry na příjmu nebyly vyspané do růžova,ale nemohu říct,že by byly nepříjemné...A obzvlášť spokojená jsem byla s paní primářkou na dětském urgentu.
T. B.
Úžasnej přístup doktorů a neskutečně super sestřičky :-) to jsem ještě nezažil.
D. Z.
Milý přístup zdravotnického personálu
E. B.
Děkuju moc za všechno ortopedickemu oddělení,za super personál a že mi 5 týdnů u nich uteklo jako voda.Ne vždy to bylo jednoduché,no dcerka je naprosto zdravá a moc všem doktorum,sestrickam,uklizečkam,kuchařům děkuju.Pan DR Stančak,děkuju za zdeleni krásné zprávy ze je dcerka zdravá.Preji krásný zbytek dne a doufám že se tohle díky k vám dostane.Bartosova
M. A.
Za mě nejlepší nemocnice v česku! Milí doktoři a sestřičky,jsou moc šikovní
K. Č.
Naprosto spokojen, profesionální přístup, doporučuji,hlavně na dýchací potíže.
l. k.
Vše v pořádku.
M. R.
Vstup do nemocnice Motol ze stanice metra a opravený nadchod a vstup do nemocnice z autobusové zastávky
M. B.
Nejlepší nemocnice pro DĚTI v Evropě!
K. J.
Byla jsem velmi spokojená s přístupem personálu na ortopedii.
K. K.
Asi nejlepsi nemocnice v CR.jen to parkovani,orisek
J. K.
Dítě 6 let pohotovost, vynikající profesionalita i přístup
J. P.
Super jsem hodne maximalne spokojena a rada se k vam vracim na jidlo do kantyni pro zamestane skvele vari.
N. K.
Všichni usměvavý, ochotní !!!!
Lékaři i personál, super👍
l. n.
Klasika
J. Č.
Problém je zaparkovat. Jinak vše v pohodě.
Z. H.
4 hodiny čekání
Z. T.
Pro mě je to dobrá nemocnice nemám problém
L. M.
Protože zde pracuji a je to můj druhý domov 😉
L. K.
Spokojenost, přístup lékařů, ochota, za mě 👍
M. K.
Zdravotní péče úžasná.
D. V.
Super nemocnice velká kapacity doktoři
P. S.
😌
N. N.
Odborníci na svém místě
P.
Skvělá péče
T. K.
Rozsáhlý areál fakultni nemocnice Motol
Н. Н.
(Přeloženo) Přišel se zraněním nohy. Velmi příjemný personál. Lékař i zaměstnankyně, která dělala rentgen, byli velmi úhlední a taktní, první pomoc poskytli rychle a na vysoké úrovni.
(Původní)
Обратилась с травмой ноги. Очень приветливый персонал. И доктор и сотрудник что делал рентген очень аккуратные и тактичные.Оказали первую помощь быстро и на высоком уровне .
S. F.
I needed urgently medical help for an urology problem. Everyone was super nice and helpful, the receptionist, the nurse, the doctor. They also spoke english and were very professional.
(Přeloženo)
Potřeboval jsem naléhavě lékařskou pomoc kvůli urologickému problému. Všichni byli super milí a ochotní, recepční, sestřička, doktor. Mluvili také anglicky a byli velmi profesionální.
A. C.
I had to visit this hospital because I had a minor infection. I was worried after looking at the reviews, because I don't speak Czech, and there are a lot of negative reviews from people who had a bad experience due to not speaking Czech.
However, my visit was 5/5. Everybody who I spoke to spoke good English, everybody was very pleasant and I'd even say they all went above and beyond.
I couldn't find the foreigners department, I asked for help from a nurse, she gave me detailed instructions based on which I was able to find the department. It wasn't close by, she gave me like 8 step instructions, but she gave me clear instructions. It was very helpful because it's a big complex.
The lady at the foreigners department explained everything to me and she even wrote down the Czech translation for my condition, in case the doctor doesn't speak English.
The nurse at the check in again explained clearly all the next steps, and the doctor was pleasant and he gave me the necessary medication with the necessary instructions. I waited in total maybe 15 minutes, or less.
Tip: the foreigners department is right out of the metro exit. We came by car and we parked on the totally wrong part, we were on a wrong side of the complex, and because of that it took us a long time to find the department.
(Přeloženo)
Musel jsem navštívit tuto nemocnici, protože jsem měl menší infekci. Po shlédnutí recenzí jsem měl obavy, protože neumím česky a je tam spousta negativních recenzí od lidí, kteří měli špatnou zkušenost kvůli nemluvě česky.
Moje návštěva však byla 5/5. Každý, s kým jsem mluvil, mluvil dobře anglicky, všichni byli velmi příjemní a dokonce bych řekl, že všichni šli nad rámec.
Cizinecké oddělení jsem nenašel, požádal jsem o pomoc sestřičku, ta mi dala podrobné instrukce, na základě kterých jsem oddělení našla. Nebylo to blízko, dala mi asi 8 kroků, ale dala mi jasné instrukce. Bylo to velmi užitečné, protože je to velký komplex.
Paní na cizineckém oddělení mi vše vysvětlila a dokonce mi napsala i český překlad mého stavu, kdyby paní doktorka nemluvila anglicky.
Sestra na kontrole opět srozumitelně vysvětlila všechny další kroky a pan doktor byl příjemný a dal mi potřebné léky s potřebnými instrukcemi. Čekal jsem celkem možná 15 minut nebo méně.
Tip: Oddělení pro cizince je hned u východu z metra. Přijeli jsme autem a zaparkovali jsme na úplně špatné části, byli jsme na špatné straně areálu, a proto nám dlouho trvalo, než jsme oddělení našli.
V. G.
Better than other hospitals in Prague, lots of highly qualified specialists that get stuff done: they make you healthy. That's all: food is ok, space is ok: it's not a hotel ffs. The only thing they should really work on is parking. There is simply not enough parking space.
(Přeloženo)
Lepší než jiné nemocnice v Praze, spousta vysoce kvalifikovaných specialistů, kteří dělají věci: díky nim jste zdraví. To je vše: jídlo je v pořádku, prostor je v pořádku: není to hotel ffs. Jediné, na čem by měli opravdu zapracovat, je parkování. Parkovacích míst je prostě málo.
D. R.
I had to go to the hospital and reading all these reviews made me really nervous. I'm glad to say that I had a really positive experience.
I went to the foreign office and an english speaking receptionist guided me through, she was really nice and offered her help to fill the forms. Than she referred me to a specialist. only 20 min wait and got to a very nice doctor that spoke perfect English and was very patient, I really felt she didn't rush anything and wanted to understand the problem. Further examinations took some time but it's a hospital so not much to do about it. I spent there a few hours, everyone I encountered were kind which is really want you want when you don't feel well.
If I'll need it, I will come back!
(Přeloženo)
Musel jsem do nemocnice a čtení všech těchto recenzí mě opravdu znervóznilo. Jsem rád, že mohu říci, že jsem měl opravdu pozitivní zkušenost.
Šel jsem do zahraniční kanceláře a anglicky mluvící recepční mě provedla, byla opravdu milá a nabídla jí pomoc při vyplňování formulářů. Pak mě poslala ke specialistovi. jen 20 minut čekat a dostal jsem se k velmi milé doktorce, která mluvila perfektně anglicky a byla velmi trpělivá, opravdu jsem cítil, že nic neuspěchala a chtěla problém pochopit. Další vyšetření nějakou dobu zabrala, ale je to nemocnice, takže se s tím moc dělat nedá. Strávil jsem tam několik hodin, každý, koho jsem potkal, byl laskavý, což opravdu chcete, když se necítíte dobře.
Pokud to budu potřebovat, vrátím se!
J. M.
Giving 5* for great care, understanding, willingness to go an extra mile to help me and comply with my unusual requests. Thanks a lot
(Přeloženo)
Dávám 5* za velkou péči, pochopení, ochotu jít o kus navíc, aby mi pomohl a splnil mé neobvyklé požadavky. Díky moc
Н. Т.
(Přeloženo) Šel jsem tam na svou třetí injekci covida. Vše se mi líbilo, doporučuji. mamka si pred dvema lety zlomila ruku, odvezla ji tam sanitka, jel jsem za ni, takze minus je, ze je tezke neco najit, velka plocha, je tezke zjistit, kde co je, i s ohledem na přítomnost příznaků. Očkování se provádí ihned u vstupu. V nemocnici je vše čisté, uklizené, je tam vše, co potřebujete, kromě odpadkových košů.
(Původní)
Ходила туда на третью прививку от ковид. Все понравилось, .Рекомендую. два года назад мама сломала руку, ее туда забрала скорая, я ездила за ней, так минус в том, что найти что-то сложно, большая территория, сложно разобраться где что, даже учитывая наличие указателей. Прививки делают сразу почти на входе. В больнице везде чистенько, убрано, все что нужно есть, кроме мусорников.
き.
If you go to the reception desk for foreigners and enter the building where there're specialists,then you have to find a nurse and talk to them at first. maybe they're managing patients there? If you don't give them your insurance card and passport, nothing will happen. I had to wait for 3 or 4 hours due to this mistake. Hospital itself was okay,it's a modern and western hospital. There might be no problem with the quality of medical care.
(Přeloženo)
Pokud půjdete na recepci pro cizince a vstoupíte do budovy, kde jsou specialisté, pak musíte nejprve najít sestru a promluvit si s nimi. možná tam léčí pacienty? Pokud jim nedáte kartičku pojištěnce a pas, nic se nestane. Kvůli této chybě jsem musel čekat 3 nebo 4 hodiny. Samotná nemocnice byla v pořádku, je to moderní a západní nemocnice. S kvalitou lékařské péče nemusí být problém.
T. B.
(Přeloženo) Obrovský komplex. Skvěle zorganizované. Dostupnost MHD a metro vedoucí přímo k nemocnici. Perfektně zorganizované. Čistý a uklizený.
(Původní)
Ogroman kompleks. Odlično organiziran. Dostupan javnim prijevozom i metro koji vodi direktno u bolnicu. Savršeno organizirano. Čisto i uredno.
B. K.
Went on 26.12, walked into the foreigner’s dept and was helped immediately. Followed their instructions to get to the doctor’s office. After a wait about 1.5h I was seen by a very nice doctor. She spoke English well and did several checks on me, and ran a test. I was asked to wait and then handed a prescription and a medical report within 10 mins. Overall I felt it was a great experience and was worth the wait! I got meds and feel much better!
(Přeloženo)
Šel 26.12., vešel do oddělení cizinců a okamžitě mu pomohli. Podle jejich pokynů se dostali do ordinace lékaře. Po 1,5h čekání mě navštívil velmi milý lékař. Mluvila dobře anglicky a několikrát mě zkontrolovala a provedla test. Byl jsem požádán, abych počkal, a pak jsem předal recept a lékařskou zprávu do 10 minut. Celkově jsem cítil, že to byl skvělý zážitek a stálo to za to čekat! Dostal jsem léky a cítím se mnohem lépe!
M. V.
(Přeloženo) V Praze jsem onemocněl a ambasáda mi řekla, abych přijel sem. Je poměrně daleko od centra města a v noci je trochu pošmourno. Doktoři moc anglicky neuměli, ale zvládli jsme to, jak jsme mohli. Pak jsem šel do lékárny v centru a obsluhovala mě velmi milá paní, která mluvila velmi dobře anglicky. Byla to odysea.
(Původní)
Púxenme enfermo estando en Praga e dende a embaixada dixéronme que viñera aquí. Está bastante afastado do centro da cidade e de noite é un pouco tétrico. As doutoras non sabían moito inglés pero arranxamos como puidemos. Despois fun á farmacia do centro e atendeume unha señora moi agradable e que falaba moi ben inglés. Foi unha odisea.
N. K.
(Přeloženo) Personál je velmi zdvořilý a přátelský.Tolik, že jsem to nečekal👍
(Původní)
Персонал очень вежливый и приветливый.настолько что я и неожидала👍
A. G.
Expect awful treatment if you're a foreigner and you have noone who speaks czech to assist you. Here's another place where czech bureaucracy shines. Long waits, confusing processes and it's hard to get an appointment within an acceptable time window
(Přeloženo)
Očekávejte hrozné zacházení, pokud jste cizinec a nemáte nikoho, kdo mluví česky, aby vám pomohl. Zde je další místo, kde česká byrokracie září. Dlouhé čekání, matoucí procesy a je těžké sehnat schůzku v přijatelném časovém okně
J. H.
(Přeloženo) Pokud cestujete v Praze a náhle se cítíte špatně, doporučuji vám zde. Můžeme se přihlásit pouze pro cizince. Protože je to všeobecná nemocnice, existují různí odborníci.
(Původní)
프라하에서 여행을 오셨는데 갑자기 아프시거나 하시면 이곳을 추천 합니다. 외국인 전용 check in 가능 하고요. 종합 병원이라 다양한 전문의 들이 계십니다.
H. R.
Their foreign centre was helpful and the doctors and nurses were brilliant. I had to stay there most of the day, but received excellent and thorough treatment.
(Přeloženo)
Jejich zahraniční centrum bylo nápomocné a lékaři a sestry byli skvělí. Musel jsem tam zůstat většinu dne, ale dostalo se mi skvělého a důkladného ošetření.
M. K.
I had a very good experience in this hospital. I went to the emergency, the people were very nice and helpful. Also, the doctors were very professional. Thanks for helping me.
(Přeloženo)
V této nemocnici jsem měl velmi dobrou zkušenost. Jel jsem na pohotovost, lidé byli velmi milí a ochotní. Navíc lékaři byli velmi profesionální. Děkuji za pomoc.
K. M.
Great hospital, both my children were born there (with big weight), great personal.
Thank you for everything:)
(Přeloženo)
Skvělá nemocnice, narodily se mi tam obě děti (s velkou váhou), skvělý osobní.
Díky za všechno:)
A. -.
(Přeloženo) Potřebovali jsme jít na pohotovost 1. ledna a byli jsme dobře přijati i přes omezenou službu o tomto svátku. Děkuju.
(Původní)
Nous avons eu besoin d'aller aux urgences le 1er janvier et avons été bien reçu malgré un service limité en ce jour de fête. Merci.
M. F. H. D.
The building is terrible, but the staff is kind. What to add, it's a huge hospital.
(Přeloženo)
Budova je hrozná, ale personál je laskavý. Co dodat, je to obrovská nemocnice.
V. C.
(Přeloženo) Pokuta
(Původní)
Нормально
S. P.
Illy Kafe ☕☕☕,👍👍👍
O. V.
Super
E. S.
P. P.
T. L.
P. B.
A. A.