Recenzí Nádraží Praha - Holešovice. (Architekt) v Praha (Praha).
Nádraží Praha - Holešovice
Partyzánská 1546/26, 170 00 Praha 7-Holešovice, Česko
Popis
Informace o obchodě Nádraží Praha - Holešovice, Architekt v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Recenze Nádraží Praha - Holešovice
M. L.
Klasické nádraží v Praze. Není nijak veliké, ale dostačující. Výhoda že se nemusí až na Hlavní nádraží Praha. Je tu hned přestup na metro přímo v budově nádraží a venku je kousek tramvajová zastávka.
M. K.
Nádraží, no... Pokud tam nejdete na vlak, neni důvod tam zavítat. Okolí příšerné, feťáci, bezdomovci 🥵
M. M.
Teď přidávají podchod směrem k Vltavě. Jinak pozor na kapsáře.
J. D.
Pršelo, proto ten šedivý pohled.
T. Š.
Železniční odborník Miroslav Chlumecký se již v období první republiky zabýval myšlenkou železničního spojení dnešního Hlavního nádraží s tratí od Kralup nad Vltavou. Připojení přes nádraží Praha-Bubny a Negrelliho viadukt nebylo realizovatelné z důvodu výškových poměrů.
V roce 1956 vznikl projekt na stavbu nové spojovací tratě nazvané Holešovická přeložka. V rámci tohoto projektu byl v letech 1967–1974 vybudován tunel pod Bílou skálou[3]. Železniční most přes Vltavu byl kolaudován v roce 1976. Až na počátku 70. let vznikla dodatečná potřeba výstavby nádraží na této trati, když už bylo jasné, že s přestavbou Hlavního nádraží nelze brzy počítat. Celá Holešovická přeložka byla zprovozněna v roce 1980.
Železniční stanice Praha-Holešovice byla uvedena do provozu v roce 1985. Původně byla určena zejména pro mezinárodní rychlíky. Nyní zde zastavují též regionální vlaky. Do nádraží jsou zaústěny také dvě vlečky, které se však od povodní v roce 2002 nepoužívají.
V dubnu 2004 České dráhy zahájily provoz městské železniční linky Roztoky u Prahy – Praha-Libeň přes nádraží Praha-Holešovice. Od listopadu 2005 do prosince 2008 bylo toto nádraží výchozí a konečnou stanicí vlaků SuperCity vlakových souprav Pendolino.[4]
J. K.
Krasne nadrazi z dob velkeho komunistickeho budovani.:-) Obrovskou vyhodou je primej vstup do metra C, autobusy MHD i dalkove a tramvajove linky. Lepsi krizovatku tras by clovek tezko hledal. Navic je hned vedle Cross, takze vykroseny clovek rovnou vpadne do potrebneho dopravni prostredku a dojede rovnou do postylky. Najdete tu i obvykle prislusenstvi, jako heraci u podchodu, smazky na autobusovem stani MHD, opile bezdomovce na byvalem parkovisti, kde s oblibou okradala turisty taxi služba Čorges a jini poctivy taxikari, smenarnu, ktera vas natre hned pri prichodu a podobny kolorit lidi a sluzeb, jako jeden z poslednich nadraznich bufacu a pivni okenko umiste ve sloupu. Krasu nadrazi kazi jen moderni predrazene trafiky. Ale uprime, klidne bych o tenhle kolorit prisel a opravdu bych uvital rekonstrukci, tehle hnede stavby s lepsi cekarnou a nejlepe i policejni sluzebnou.
J. B.
Vestibul nádražní haly slouží jako čekárna. Je pěkný,pravidelně se uklízí,je zde čisto,ale velký průvan,táhne zde chlad.Chybí zde uzavřená čekárna s platnou jízdenkou.
L. S. S. M.
Dle mého názoru přehlednější nádraží, než Praha hl. n. Jezdí zde vlaky ve směrech:
DÁLKOVÉ
▶ Ústí nad Labem - Děčín - Dresden - Berlín
▶ Ústí nad Labem - Most - Karlovy Vary - Cheb
▶ Praha hl. n. - České Budějovice
OSOBNÍ
▶ Kralupy nad Vltavou - Roudnice nad Labem - Lovosice
▶ Roztoky u Prahy
Poblíž metro linky C
Prodejny s pečivem
J. Z.
Já využívám autobusové nádraží na cesty na sever a super, možné občerstvení a záchody za 15,-kč 👍
S. V.
Klidné nádražní prostory, příjemný personál. Občerstvení v těchto prostorách, aj služby k dispozici.
I. C.
Je malé a dostanu se odsud po celé Praze. Hlavní je rozlehlé a větší ztráta času.
A. K.
Ideální pokud se chcete a můžete vyhnout hlavnímu nádraží.
K. K.
Dobré vlakové nádraží a šikovně navazující stanice metra...
E. M.
Nádraží, metro, mekáč. Vše na jednom místě :)
A. L.
Výstupní stanice a pokračování do matičky Prahy
k. k.
V obchudcich najdete,co potrebujete,nicmene sednout si mezi zevly a smradochy asi nechce nikdo...
v. B.
Průměrné,ale jinak funkční nádraží...
J. K.
😀 Co mám napsat? Okouzlující úřednice?
O. H.
Normalni nadrazi v pohode pekne nastupiste
M. S.
Mohlo by to být lepší...
J. K.
Vše ok úplně v pohodě
G. D.
Čisté a s krásným výhledem
j.
Pěkné nádraží.
M. H.
Hezké nádraží.
M. B.
Chtelo by to rekonstrukci !!!!
M. N.
Docela čisto😉
P. „.
Ujde to
F. P.
Klasické nádraží
M. A.
Ujde
M. T.
Dopravní uzel
L. P.
Krásný podchod
M. H.
Lavicky studiiii
o. g.
Super místo
S. B.
Nur ein Bahnhof mit Kleinstadtcharakter. (Google sagt, ich soll das bewerten. 🫡)
(Přeloženo)
Prostě nádraží s maloměstským charakterem. (Google mi říká, abych to ohodnotil. 🫡)
H. G.
Not a nice place to be, but if you don’t want to face the hassle of going to the main station, then this station is quite useful. It’s also connected to the “C” metro line.
(Přeloženo)
Není to hezké místo, ale pokud nechcete čelit potížím s cestou na hlavní nádraží, pak je tato stanice docela užitečná. Je také napojen na linku metra „C“.
T. M.
Bahnhof
(Přeloženo)
vlakové nádraží
N. K.
Super!
Y. B.
(Přeloženo) Super
(Původní)
Супер
D. B.
(Přeloženo) Vyčistěte několik autobusů.
(Původní)
Pulita passano diversi autobus.
J. S.
Nice place 😊
(Přeloženo)
Pěkné místo 😊
d. d.
L. S.
m. m.
Л. П.
V. M.
M. A.
D. H.