Recenzí Libeňský most. (Architekt) v Praha (Praha).
Libeňský most
Libeňský most, 180 00 Praha 8-Rohanský ostrov, Česko
Popis
Informace o obchodě Libeňský most, Architekt v Praha (Praha)
Zde můžete vidět umístění, otevírací dobu, oblíbené časy, kontakt, fotografie a skutečné recenze uživatelů.
Toto místo má dobré recenze, to znamená, že se ke svým zákazníkům chovají dobře a vy se s jejich službami budete cítit skvěle, doporučujeme 100%!
Mapa
Otevírací doba Libeňský most
Pondělí
Otevřeno 24 hodin
Úterý
Otevřeno 24 hodin
Středa
Otevřeno 24 hodin
Čtvrtek
Otevřeno 24 hodin
Pátek
Otevřeno 24 hodin
Sobota
Otevřeno 24 hodin
Populární doba návštěv
Nedle
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Pondělí
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Úterý
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Středa
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Čtvrtek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Pátek
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Sobota
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Recenze Libeňský most
P. V.
Most je v opravdu katastrofálním stavu. Upřímně ne vše staré je dobré udržovat, radši bych most zbořil a postavil nový něco ve stylu Trojského mostu. Oba konce mostu stejně již nyní obklopuje moderní architektura, tak by zde nový most krásně zapadl.
J. Š.
Most přes Vltavu pro pěší i automobilovou a tramvajovou dopravu. Spojuje Holešovice a Libeň.
V. P.
První most spojující Holešovice s Libní byl dřevěný. Šlo navíc o přenesení (tedy vlastně plavení) materiálu provizorního mostu u Národního divadla z doby, kdy tam vznikal most Legií. Tamní šířka Vltavy ale nedostačovala pro řešení spojení v oblasti tzv. maninského meandru, proto bylo nezbytné novostavbu prodloužit. Původní dřevěná mostní lávka měla 17 polí o celkové délce 343 metrů, takže musela být nastavena o dalších 108 metrů. Stavba začala v červnu 1902 a trvala necelý rok.
S rozvojem dopravy přestal most dostačovat a proto se mohl zrodit pražský dopravní unikát - jediný most s kubistickými prvky na světě, jinak po proudu Vltavy patnáctý. Byl postaven podle návrhu architekta Pavla Janáka a inženýra Františka Mencla. Stavba byla zahájena koncem roku 1924 a práce skončily na podzim o čtyři roky později. Nový most měl délku mostních konstrukcí 370 metrů, celková délka s náspy pro vozovku dosahovala 780 metrů a šířka vozovky 21 metrů. Ve své době se tak stal nejdelším a nejširším pražským mostem. Byl slavnostně otevřen 29. října 1928, v rámci oslav desátého výročí vzniku Československé republiky.
The first bridge connecting Holešovice with Libeň was wooden one. In addition, it was a transfer (ie actually float) of the material of the makeshift bridge at the National Theater from the time when the Legion Bridge was built. However, the local width of the Vltava River there was not sufficient to solve the connection in the area of the so-called Maniny meander (between Holešovice and Libeň), so it was necessary to extend the new bridge. The original wooden bridge had 17 fields with a total length of 343 meters, so it had to be lengthen by an additional 108 meters. Construction began in June 1902 and ended less than a year.
With the development of Prague´s transport during still fastening industrial revolution, the bridge ceased to be sufficient and therefore Prague's unique transport system could be born - the only bridge with cubist elements in the world - otherwise the fifteenth one downstream of the Vltava River in Prague. It was built according to the design of architect Pavel Janák and engineer František Mencl. Construction began at the end of 1924 and work was completed in the autumn four years later. The new bridge had a length of bridge structures of 370 meters, the total length with embankments for the road reached 780 meters and the width of 21 meters. In its time it became the longest and widest bridge in Prague. It was inaugurated on October 29, 1928, as part of the tenth anniversary of the founding of the Czechoslovak Republic.
P. M.
Úžasná stavba, škoda že je v takovém stavu
M. S.
Je tu krásný výhled a řeku
M. M.
Téměř 800m dlouhý most mezi Libní a Holešovicemi, složený ze 6 částí (soumostí). Jezdí po něm tramvaj i automobilová doprava. Bohužel již má svá nejlepší léta za sebou a na hodně místech má podpěry a vedlejší schodiště jsou uzavřena.
M. I. B. M.
Tahle unikátní památka by urychleně potřebovala kompletní rekonstrukci
J. S.
Snutněkrásné místo co by si více péče zasloužilo, je však otázkou zda se po případné rekonstrukci nestane "cukrovaným dortíkem" co nikdo nechce. Doporučuji jděte se podívat už nyní. Surový ale zajímavý prožitek.
*Rybářsky také interesní místo.*
R. H.
Hádky kolem mostu nekomentuji, čeká se, až spadne, pak bude rozhodnuto že dne na den. A naši odborníci? Dlouho se jezdilo sotva krokem, podle odborníků teď se pošle odborníků jezdí "normálně" 😮
J. O.
Most ve stavu před opravou snad se ho podaří zrekonstruovat 🤔👍
J. S.
Klidná procházka kolem golfového hřiště se psem. Nesmí mít však úchylku na polykání golfových míčků.
T. Z.
Prakticky minimální údržba po mnoho let dala tomuhle mostu co proto.. původně skvost , nyní téměř zřícenina.Pro tramvaje které zde jezdí snížená rychlost aby nevypadly z kolejí je zatím jediné co se tu za poslední dobu událo,takže doufejme že místní konšelé než se domluví co dál nás zde nebudou muset vozit loďkou z jednoho břehu na druhý.
O. M.
Dříve fantazie teď slušná snobárna
V. U.
Je ve velmi spatnem stavu a okoli neni moc privetive pro prochazky. Pod mostem sidli bezdomovci. Valeji se tady jehly a je tady docela bordel. 🙄
J. D.
Drobná architektonická památka,obklopena moderními rychopaláci, kterou nikdo moc neudržuje ale miliardy a ony lítají kolem.
H. N. H.
Potřebuje to uklidit. Vypadá to příšerně. :|
V. T.
Krásné místo dokud se to celé nezhroutí. Už i hořel a stejně nespadl. Dycky most!!!
H. L.
Tady se mi líbilo moc, byla jsem překvapená jak se toto misto změnilo k nepoznání.
Š. P.
Čeká na opravu tak to podle toho vypadá
R. M.
Srdcovka ať už ho opraví
J. V.
Chtělo by to uklidit a lidi aby nebyly čuníci 😬
L. H.
No patří k Praze, takže líbí. Jinak fuj 👎
s.
krasny most prostě
R. N.
Pracuje tady moje žena
M. J.
Golfové hřiště oáza klidu 🌻
J. A.
Skvele misto na chytani opravdu velkych ryb.
D. D.
Ať už ho opraví konečně
L. T.
Nejkrásnější kubistický most co známe
M. K.
Potřeboval by opravit
1.
Most je před spadnutim 👎
T. d.
Prostě libeňak
J. N.
Opravit!
J. M.
Hezká procházka.
P. F.
Krásná novostavba
P. Š.
Dobry
S. C.
Procházka
M. B.
A beautiful and rare example of Cubismus bridge that not just links three districts in Prague, but gives everyone the chance to enjoy the Vltava, from above by terraces to below by (closed) stairs, and explore the beauty of nature along the river. Will he stay for how long, or be replaced by a new one?
(Přeloženo)
Krásný a vzácný příklad mostu Cubismus, který nejenže spojuje tři pražské čtvrti, ale dává každému možnost vychutnat si Vltavu shora po terasách až dolů po (uzavřených) schodech a prozkoumat krásy přírody podél řeky. Zůstane jak dlouho, nebo bude nahrazen novým?
D. J.
(Přeloženo) Hezká část prahy a řeka most rušný
(Původní)
Pekná časť prahy a rieka most rušný
T. K.
S. L.
Ok
(Přeloženo)
OK
K. J.
В. С.
(Přeloženo) Vše OK
(Původní)
Все ок
K. P.
Fantastic
(Přeloženo)
Fantastický
І. Д.
(Přeloženo) Můj raychik)
(Původní)
Мій райончик)
C. K.
Prager Brücke, eine von vielen
(Přeloženo)
Pražský most, jeden z mnoha
B.
Alright
(Přeloženo)
V pořádku
A. M.
Einer der Brücken von Prag
(Přeloženo)
Jeden z pražských mostů
M. Š.
S. J.
J. K.
J. F. (.