Před nedávnem jsem klikl na instagramu na jeden dotazník o obchodování s Bitcoinem, byl jsem prostě zvědavý na to, o co se tam jedná. Přišla mi přímá zpráva od majitele účtu, který měl zájem mi sdělit mi info, zeptal jsem se ho tedy na link na stránku, kde bych si mohl informace v klidu přečíst a promyslet, navíc, já nemám moc času a tak je pro mě tato verze mnohem pohodlnější! Bylo mi odpovězeno, že on si raději s lidmi volá…, což mě tak trochu i zarazilo, protože to je pro mě nesmírně neefektivní metoda na oslovení potencionálních „zákazníků“. Proč? Pokud bych měl někoho oslovit já, tak nejprve vybuduji webové stránky na které budu poté odkazovat z instagramu, u těchto stránek vybuduji odkaz na „nejčastější otázky“! Odkazoval bych na tyto stránky s tím, že pokud bude mít dotyčná osoba zájem, pak je možné si dále volat! Je to výrazná časová úspora a hlavně, osoba na druhé straně se nebude cítit do ničeho tlačena! Navíc, pokud si někdo nemůže ani vybudovat webovou stránku (nebo facebook stránku), tak nechápu, proč bych se s ním měl vůbec zabývat! Webovka je prostě nezbytná, pokud jde o internetové projekty!